Én annak idején magasítottam a Ladámat! A difi és a kaszni közé lehetett kapni egy pótrugót. Úgy állt a segge, mint a maláriás szúnyognak! Mindenki csak leste, tényleg jól mutatott.
Valszeg már ki vannak nyúlva a rugóid.
Hamár ennyi rugószakértő összejött: az autom nagyon leül, vagy ültetve van vagy talán kifáradt a rugója. Igy viszont sok helyen leér az alja, amit én nem szeretek. mit lehet csinálni ? Lehet nyujtani a rugót? extraként nem szoktak "magasitani" csak ültetni ugy tudom.
Igen, ez igaz, mégis picit jobb lett. Autóra átültetve: a rugó az rugó, az olajos rész meg a lökésgátló, csak itt egybe van építve. Viszont ha a gátló erősebb, lassabban mozdul. Ezt érezni javulásnak. Tény, hogy a pogácsa a jó megoldás, bár a progresszív az igazi. De ahogy Teddy írta, tényleg Suzuki betegség a gyenge első teló.
Az a bigyó , jól látod, egy ledes cucc. De szerintem nem helyzetjelző, mert attól jóval erősebb. Viszont nem aposztrofálnám tompítottként se, mert annyira meg nem erős, és nem eléggé pozicionált/ható a sugara. Mindenesetre a rend éber őreinek felállna a hajuk, ha meglátnák!
Megesküdnék, hogy ezt a mocit láttam szombaton Mányban a fagyizónál a Cita-lezúdulás végén. Legalábbis a Bandita volt ledes köd(?)lámpa, meg a plusz kisplexi.
Sajna a gazdiját nem láttam, pedig kíváncsi lettem volna, hogy hogyan világít.
Én azt tanácsolnám neked, hogy szedd szét a villát. Akkor tudsz pontos átmérőt mérni. A helyedben 3 hengert csinálnék száranként. Egy db 10 mm-es magasságút, és 1 db 5 mm-est és és még egy 7mm-est. Így tudod variálni az előfeszítést. Állítólag 12-20 mm az elegendő a motoros súlyától függően. Ha ezeket a "korongokat" megcsinálod, akkor 5 és 22 mm között bárhova belőheted a rugódat.
Én bronzból csináltatnám...
Jah, és még egy dolog. Az állandóan túlfeszített rugó hamarabb gyengül... érdemes a legkisebb előfeszítéssel próbálkozni, ami már jó... aztán utánapakolni, ha szükséges néhány év múlva. És 20-22 mm-nél többen ne is gondolkozz... az már nem segít, hanem ront a telódon.
Fentiek olvasgatás eredményei... nekem tapasztalásom ebben nincs.
Bizony, rozsdásodik! Amióta Spanyolországban szerelik össze (2004), azóta a hegesztések varratai körül és a fémtiszta alkatrészeknél megjelennek rozsdapöttyök... kezelni kell őket, és akkor nincs baj. De nem kell kétségbe esni. az enyém kap vizet is rendesen... aztán mégsem rohad el. Lehet, hogy 20 év múlva már nem lesz egészséges, de addigra már nem is lesz nálam. Ha ápolod, akkor simán kiszolgál, és nem csunyul meg.
"Kicsi kamat, kicsi tánc..."
A GS áldozatul esett a "jóárasításnak". Minden alá lett rendelve annak, hogy a legolcsóbb 500-as legyen a piacon úgy, hogy nem a blokkon spórolnak el mindent. Így szépen gyengült a fényezés minősége, kevesebb olaj került az első telókba, gyengébb lánc került rá... tovább is van, mondjam még?
Ettől függetlenül nagyon jó kis motor...
A Scarabeo a kategóriájának a csúcsa majdnem. A GS pedig a kategóriájának az alja... ezért el lehet nézni neki az apróságokat. Így lenne helyes az összehasonlítás...
Nekem az 50-es scarabeom nem koppan be alattam normál forgalmi helyzetben, csak vészfékben, amelyiknek csak az egyik szárában van rugó meg csillapító. A GS meg igen. Szerintem ez elég gázos és ahogy olvasom nem mai a probléma, nem értem miért nem lehetett az európai gyárban (spanyol ugye) az európai piacra nem a japán tinik súlyához igazított rugót tenni az első telóba.
Mindegy, első körben előfeszítem a telót betéttel. Csinálta valaki? Van valami PVC, alumínium cső bármi, ami olyan méretű, hogy csak vágni kell?
hát ezt még egyszer sem hallottam a gsről....
az enyém nem rozsdásodik szerencsére ( még? ), mondjuk nem is használom esőben, ha nem muszály persze, illetve a mosással is ovatosan bánok...
asszem levontam a következtetést, hogy jobb nem benzinkúton mosni a vasat, lehet h otthon kicsit tovább tart, meg nem annyira alapos, de legalább én is barnulok közben :D
Jól eltűntem. De sajna nagy a hajtás. A Pacimba sem szaporodnak a kilóméterek!
Azért sokat gondolok rátok és ha tehetem, akkor olvaslak is Titeket.
Blue!
A firefox egy okos program, sokkal biztonságosabb mint a IE, no de azért ezen meglepődtem! Persze nem hittem neki és csakazért is letöltöttem a vidijót. A kérdés csak az, hogy ki és miért jelentette az oldalad veszélyesnek?!
Most nézem hogy megjelent a 8.0-as PTgui. Nekem 7.8-as van.
A 4Gb-os kártyára 250 RAW kép fér el. 1 napra elég. Utána meg megy a 60Gb-os adatbankba. Ezzel elvagyok.
nem óccó....