Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyusssz Te nyrajjjjjjááááááá!

hát, ha fizeted neki a benyát, meg az egyéb költségeket asszem menne a leányzó, nem?
Egyébként, ami nekem nagyon tetszett (miután megvettem a gst) a yamaha ybr125. csodaszép kis pörgettyű! ebből van 250-es is, illetve a honda cb f v. r (?) 250 is nagyon szimpi volt.

üdv keszthelyről....
Bizony, postásmotor. Mert azok ki vannak próbálva. Nem kicsit, nagyon.
Van egy "távirat" ismerősöm. Ő Suzuki GN-nel járt a 90-es években. 147000 kilométerrel adta le a mocit.
No, persze, ezt már megbeszéltük, hogy Cogi nem fog ennyit tekerni.
Mostmár kíváncsivá tettetek! "postásmotor" nye-he-he
De mint mondtam volt, ráér szezon vége felé! Egy jó biznisz esetén
viszont lecsapnék, hadd gyakoroljon a csaj...
Akkor a 125 cm.
YBR, vagy ahogy Teddy is mondja "postásmotor".
A1 jogosítvány, mert csak télen lesz 16!
Behatárolt a köbcenti&teljesítmény...
Gabibácsi!
Yamaha YBR-125, 250,
Honda CBF 250 (vagy valami ilyesmi) Ezek megbízhatók, szépek, japánok.
Kezdőmotornak ezekből választanék a leányzónak. Akár használtan is!
Nincs bizodalmam a koreaiakhoz motorban, de a Jawahoz sem.
Hali.A kis Pony se a régi
Hali.Ez egy Romet ujra kezdték a gyártást 5 milliárd beruházás Euro3 norma stb
Mi a tök ez Fecó?!
Te huncut vagy
Ez egy lengyel Romet
Én a Thai konyhát bírom...
Nekem is tetszenek a Koreai Gyöngyszemek csak nem motorban.
Hali.Érdekesség képpen.
Jah, és a nemrég vannak, az csak nálunk igaz. Azt hiszem a 40-es évek óta gyártanak mocikat a nevezett vállalatok.
El-elovasgatok cikkeket róluk. Amit kifogásolnak, hogy nem a legjobb a fényezésük. Nagyjából én azt szűröm le a cikkekből, hogy a 8-10 éves japó technikát építik a pacikba. Egyszer láttam egy 650-es Hyosung Cruisert 43000 km-rel az órájában, és ment. A gazda elmondása szerint: olaj, szűrők, fékbetét... ennyi volt cserélve. Ennyit tudok.
Ujjat csak mutatni tudok!

Teddy! Ázsiai motor, ázsiai minőség?
Hallottál valamit róluk? Nemrég vannak,viszonylag olcsók!
És a Jawa kischopper? Valaki, valamit?
Lehet, hogy hülyeséget beszélek, de nekem tetszenek a koreai gyöngyszemek is. Pl. Kymco, Hyosung
Pofás kis mocók.
Lehet, de ugye nem ujjat veszel? Akkor meg az előző teenagerek már beletették az évi 20 ekm-t.
Veszel egy fiatal 10éves gépet. Szorozni tudsz? És minden kopik, ami nincs kicserélve az is.
Még most is verik a GS-t. Az Aprilia RS 125 vastagon 1 millió fölött van.
Gondolod Piet, a leány két év alatt megy 20 000 km.-t?
Ki van csukva! Talán tízet...
Nahát KedvesÖcsémUram!
Valami ilyesmi... Árban is...
Ujonan drágábbak (voltak) mint egy GS! Mondjuk igényes, sportos megoldások vannak rajtuk, csili-vili.
Elöször biztos elmennek 20-30 ekm-t aztán annyit se két felujitás között.
Mondjuk a robogomhoz is a hengerszet 27 e Ft volt- és a blokk mint az uj
Probálj egy kisbanditot felijitani 100-150 e Ft (mindenből 4 db kell )
Ez tényleg mutatós, pláne a randa betonkeverő mellett