Az miért jó? A bogarakat gyüjtöd? Épp azt vettem észre hogy terlepotyogott még a tank is bogarakkal, a plexi ellenére. Persze pucoválhatnám a műszereket meg mindent ha nem lenne plexi
Én sohasem voltam barátja a kis rizsrakétáknak. Ezért adtam hangot, és érveltem ellene. Ha újan lehetne venni, akkor jóaz, csak tudjuk, milyen a jó gazda 14 és 17 éves között. Hajbakapásról szó nem vala, hiszen ahhoz több kell ennél.
Dhága Bahátaim!
Nem hajbakapni! Sasolni jártatok-keltetekben, és szólni az öregnek,
ha megfontolásra érdemes tanulómotort (ami nem robogó) láttok!
Olcsót, jót.
Én nem a motorokat fikázom, csak megjegyzem, hogy a gondos gazda nem ebben a kategóriában leledzik. És 10-20 év alatt kapnak ezek annyit, hogy hajjjjjaj. Gondolj csak az Apriliádra...
Kinek milyen a tapasztalása velük. Minden esetre 2T 125-öst venni nagyon nagy lutri.
Más. Ameddig az ETZ-m volt addig az volt az elég... elvitt az mindenhová 70-nel. De jó is volt.
Én se mondom hogy szivesen, de ezek legalább elérhetőek.
Én semmi képen nem vennék 7-800.000-ért egy lebutitott ténylegesen 11kw-os pacit.......
És ugye egy kis CBR, új NSR, A legújabb TRZ nem épp egy erőmű.....
Piet!
Éppen ez a lényeg! Teljesítményben minden agyonveri. Mert a minden az ki van hegyezve... ezek meg nem.
Két példa: Az ETZ 125 4800-as fordulaton leadja a maximum nyomatékát (mind a 10 Nm-t) 5500-on pedig a maximum 11 lóerejét, ezek a négyütemű 125-ösök dupla fordulaton csinálják mindezt, és a mi szörnyű, hogy a huszon, harmincon lovas 2T kétüteműek tripla fordulaton ugyan ezt (power szelep, meg miafrancokkal). Élettartambanezek sokkal jobbak.
Ha egy láncfűrész motorját beleteszed egy vázba, akkor az is aláz mindent (még a 250-es CBF Hondát is). Kb. 5000 km-ig, aztán lehervad.
125-ösöknél, és 50-eseknél ne beszéljünk már teljesítményről, mert az mulatságos.
Tanulómotornak kell, és annak, hogy megszeresse a motorozást. És nem egy olyan motorral, ahol tized lóerőkért szétbuherálnak mindent az előző gazdák.
Szép estét!
Kezdem egyre sötétebben látni a világot!, és egyre jobban irigyelni (gyűlölni) azt aki betolja a GS-t hogy: "Egy hátsó rugóstag-csere lesz! Holnap jövök érte!"
Sájsze! Brrrrr
Holnap reggel fogom kipróbálni a pesti kátyúkon (hajrá főpolgármester úr).
Megint gondolkodnom kéne! Help!
Amit elhoztam, így elsőre, csak az utcában, valszeg szar. Hetesre felvéve, melléállva, rátámaszkodva a seggére is visszarugózik vagy 2-3-t. 50-ig húzatva még leért a hátsó kerék.
De ez BONTHATÓ!
Namost:
1., visszaviszem és és elhozok egy másikat, ami vagy jó vagy nem
2., ezt elviszem felújíttatni, mivel ezzel már foglalkoznak! és nem a rugó gyengült el, így jó lesz,
3., felújíttatom, majd kiderül h a rugó a szar, és azt is kereshetek
Nemgyenge dilemma!
Viszont egy biztos: ez a plusz 2,5 cm miatt hátulról nézve majdnem ENDÚRÓS! , és a középsztenderre is egykézzel rakom fel.
Szóval keresem szponzorom aki a harmadik sorban elhangzott mondatot finanszírozza
Ja a kompressziómérés jó, de ha nincs mód és van összehasonlitási alap ,akkor ha mész vele is észreveszed ha már szét van kopva.
Teljesitményben viszont egy 50-es jobb robogó is vetekszik velük
Az én Stalkerem is simán vitte a kopott 50es hengerrel a 90-et.
Suzuki GN 125, vagy Yamaha SR 125.
Állítólag "soha" nem romlik el. Ha jól tudom 11 Le-s moci mindkettő, tehát az utazója olyan 70 körül lehet. Nem mai konstrukciók, de biztosan lehet találni jó állapotút. Ezeknél gyanús a kismillió kilométer, mivel agyonvághatatlan kis szerkezetek. Vételnél én a kilométeróra és a gazda bevallása helyett méretnék egy kompressziót. Egy henger, 5 perc alatt megvan. 9-10 bar, és semmi baja tutira.
Blue!
Én most biza ellent mondanék neked. Ezek a kétüteműek nagyon ütős kis mocik, DE úgy le vannak pusztítva, meg 26-szor gyűrűzve-felújítva, romokból újjá építve, hogy ezekben Coginak semmi öröme nem lesz. Akkor inkább vegyen Gabi egy 125-ös ETZ-t.
Az a baj, hogy ez a kategória az, amit a fülesek először nyírnak, mert megy, mint a barom, forog tizenezreket, és mindig nyélen jár a paci. Amikor az ETZ-m megvette egy újszászi ifjonc, akkor azt mondta, hogy végre egy motor. 3 Apriliája volt előtte, és darabonként 100000-et költött rájuk, mégsem voltak megbízhatóak.
Öreg vasak már ezek, és sokan tanultak rajtuk esni is, és kihajtani a motor belét is.
Semmivel nem tudom alátámasztani a mondókám, csak azzal, amit hallottam, és amit itt olvasok némelyik 125-ös "agyontuningolni-széthajtani" fórumban.
A lényeg CSAK rendszámosat vegyél, mert a tervek szerint és infók alapján 2010-től rendszámos lesz a robogó is......és ha most nem rendszámos, akkor 2010-ben már nem fogod tudni megcsinálni, hiszen mi okán? Egyszercsak kinőtt a földből?
az ok egyszerű......CSAK a papir 11kw, de amugy többek a régi mocik.....
és az se rossz szempont hogy occók! mig az új gépek (CBR, TZR, RS125) annyiba kerül mint egy használt GS500
és ez?
http://www.expressz.hu/auto/mo...
ezt már Én is megvenném...
Motorokon Én nem tudok veszekedni:-)
Egy nőn viszont lehet verekedni:-))))
Vagy kirugni a nőt és a haverral elmenni sörözni egyet:-)
Mondjuk ez tényleg picit gyenguska. Inkább a postásmotorok.
gondoltam! Nem sürgős, de ha beesik valami...
Suzuki Gz 125 Marauder. Gugli megmutassa neked. :)
Nem hajbakapni! Sasolni jártatok-keltetekben, és szólni az öregnek,
ha megfontolásra érdemes tanulómotort (ami nem robogó) láttok!
Olcsót, jót.
Kinek milyen a tapasztalása velük. Minden esetre 2T 125-öst venni nagyon nagy lutri.
Más. Ameddig az ETZ-m volt addig az volt az elég... elvitt az mindenhová 70-nel. De jó is volt.
Azért nem minden pörög...
Nekem a TZR-em 100nál pörgött ha jól emlékszem 6000-ret és 12 volt vége..........
Én semmi képen nem vennék 7-800.000-ért egy lebutitott ténylegesen 11kw-os pacit.......
És ugye egy kis CBR, új NSR, A legújabb TRZ nem épp egy erőmű.....
Akit a TZR érdekelne:
http://www.szelesut.hu/uploads...
Aztán őket is ütni-vágni!
Éppen ez a lényeg! Teljesítményben minden agyonveri. Mert a minden az ki van hegyezve... ezek meg nem.
Két példa: Az ETZ 125 4800-as fordulaton leadja a maximum nyomatékát (mind a 10 Nm-t) 5500-on pedig a maximum 11 lóerejét, ezek a négyütemű 125-ösök dupla fordulaton csinálják mindezt, és a mi szörnyű, hogy a huszon, harmincon lovas 2T kétüteműek tripla fordulaton ugyan ezt (power szelep, meg miafrancokkal). Élettartambanezek sokkal jobbak.
Ha egy láncfűrész motorját beleteszed egy vázba, akkor az is aláz mindent (még a 250-es CBF Hondát is). Kb. 5000 km-ig, aztán lehervad.
125-ösöknél, és 50-eseknél ne beszéljünk már teljesítményről, mert az mulatságos.
Tanulómotornak kell, és annak, hogy megszeresse a motorozást. És nem egy olyan motorral, ahol tized lóerőkért szétbuherálnak mindent az előző gazdák.
Kezdem egyre sötétebben látni a világot!, és egyre jobban irigyelni (gyűlölni) azt aki betolja a GS-t hogy: "Egy hátsó rugóstag-csere lesz! Holnap jövök érte!"
Sájsze! Brrrrr
Holnap reggel fogom kipróbálni a pesti kátyúkon (hajrá főpolgármester úr).
Megint gondolkodnom kéne! Help!
Amit elhoztam, így elsőre, csak az utcában, valszeg szar. Hetesre felvéve, melléállva, rátámaszkodva a seggére is visszarugózik vagy 2-3-t. 50-ig húzatva még leért a hátsó kerék.
De ez BONTHATÓ!
Namost:
1., visszaviszem és és elhozok egy másikat, ami vagy jó vagy nem
2., ezt elviszem felújíttatni, mivel ezzel már foglalkoznak! és nem a rugó gyengült el, így jó lesz,
3., felújíttatom, majd kiderül h a rugó a szar, és azt is kereshetek
Nemgyenge dilemma!
Viszont egy biztos: ez a plusz 2,5 cm miatt hátulról nézve majdnem ENDÚRÓS! , és a középsztenderre is egykézzel rakom fel.
Szóval keresem szponzorom aki a harmadik sorban elhangzott mondatot finanszírozza
Bármi tanácsot szívesen fogadok.
Köszi
Teljesitményben viszont egy 50-es jobb robogó is vetekszik velük
Az én Stalkerem is simán vitte a kopott 50es hengerrel a 90-et.
Suzuki GN 125, vagy Yamaha SR 125.
Állítólag "soha" nem romlik el. Ha jól tudom 11 Le-s moci mindkettő, tehát az utazója olyan 70 körül lehet. Nem mai konstrukciók, de biztosan lehet találni jó állapotút. Ezeknél gyanús a kismillió kilométer, mivel agyonvághatatlan kis szerkezetek. Vételnél én a kilométeróra és a gazda bevallása helyett méretnék egy kompressziót. Egy henger, 5 perc alatt megvan. 9-10 bar, és semmi baja tutira.
Az biztos,h. rendszámos, és használt lesz a gép!
Elvileg 2 évre kell! Kischopperekről vélemény?
Én most biza ellent mondanék neked. Ezek a kétüteműek nagyon ütős kis mocik, DE úgy le vannak pusztítva, meg 26-szor gyűrűzve-felújítva, romokból újjá építve, hogy ezekben Coginak semmi öröme nem lesz. Akkor inkább vegyen Gabi egy 125-ös ETZ-t.
Az a baj, hogy ez a kategória az, amit a fülesek először nyírnak, mert megy, mint a barom, forog tizenezreket, és mindig nyélen jár a paci. Amikor az ETZ-m megvette egy újszászi ifjonc, akkor azt mondta, hogy végre egy motor. 3 Apriliája volt előtte, és darabonként 100000-et költött rájuk, mégsem voltak megbízhatóak.
Öreg vasak már ezek, és sokan tanultak rajtuk esni is, és kihajtani a motor belét is.
Semmivel nem tudom alátámasztani a mondókám, csak azzal, amit hallottam, és amit itt olvasok némelyik 125-ös "agyontuningolni-széthajtani" fórumban.
ÉN ha vennék ilyeneket vennék:
http://www.topauto.hu/aprilia/...
http://www
.topauto.hu/aprilia/...
http://www.topauto.hu/honda/ns...
http://www.topauto.hu/suzuki/r...
http://www.kepesmotor
.hu/honda...
http://www.kepesmotor.hu/april...
http://w
ww.kepesmotor.hu/honda...
és még sorohatnám.
A lényeg CSAK rendszámosat vegyél, mert a tervek szerint és infók alapján 2010-től rendszámos lesz a robogó is......és ha most nem rendszámos, akkor 2010-ben már nem fogod tudni megcsinálni, hiszen mi okán? Egyszercsak kinőtt a földből?
AJánlom a régebbi gépek vásárlását!
Cagiva mito
Yamaha TZR
Aprilia Futura
Honda NSR
Cagiva Freccia
az ok egyszerű......CSAK a papir 11kw, de amugy többek a régi mocik.....
és az se rossz szempont hogy occók! mig az új gépek (CBR, TZR, RS125) annyiba kerül mint egy használt GS500
ilyenel indult az AKMT
http://www.topauto.hu/aprilia/...