Ezt értem, és megértem, csak azt nem, hogy 15 ropiért veszel egy rosszat a bontóban, ami csak ócskavas ebben az állapotban. Más kérdés, hogy felújítható. Ez olyan, mintha a lukas cipőmet eladnám 10ezerért, mondván, megtalpalható.
Bontóban általában nem az öregség miatt bontott cuccot kell levadászni, hanem a fiatal töröttett. Persze, mondani könnyű!
Blue szerint, az egész teló azért ment mert a rugó már elgyengült, és felütött a gátló, így szétverte a szimeringet.
esSO: Igen lehet hogy tudnék túrni egy jót, de mi esély van rá? Ha viszont ezt megcsináltatom (a felújított gátlóra egy év gari van), valszeg nem kell hozányúlni a következő pár évben. Pesten van ember aki akár gyárt is rugót, vagy ezt keményíti. Árat még nem tudok, nyomozás alatt van. Mindenesetre ha újítani kell a gátlót, rugót, még akkor is az új árának a feléből megvan. És a fő lényeg: EZ BONTHATÓ! nem préselt mint a gyári.
Dawntez!
Nem vagyok szaki, de a múltkor említettem, hogy nagybátyám gépész ember, és sok mindent láttam a kezei alól kinőni, és utána sokáig működni.
Tapasztalásom szerint a rugót fel lehet éleszteni, ha elfáradt. Azt hiszem edzés kérdése a dolog. Persze nem csak úgy nekiesni, de van rá recept, hogy meddig kell melegíteni, milyen gyorsan és mivel kell lehűteni, hogy jó legyen.
A legrosszabb esetben ráapplikálod a bontós gátlóra a régi GS rugót. Tuti, hogy egy "közdarabbal" rá lehet tenni, ha az átmérője megfelelő.
Akkor most ha jól értem, meg akar venni egy szart? Pénzér? Esetleg MÉh-telepi áron, 30 Ft-ért! Aztán lehet felújítani. De akkor miért nem túr egy jót?
Lehet, hogy lámaság, mert nem értek a gátlókhoz, de nem lehet a rugóból levágni a felesleges hosszot? Bár attól a teló hossza nem változik.
És most az van hogy:
1. Visszaviszem a bontóba, túrok másikat, és vagy jó vagy nem
2., Felújíttatom a gátlót, és a rugó elég lesz vagy nem
3., FELGYÚJTOM az egészet!
Összefoglalom, mert van egy 10 perces kávészünetem.
Dawntez túrt a bontóban egy hasonló telót, aminek bontható a teteje, tehát feljavítható szükség esetén. Ezt beszerelte a GS-be. Kicsit hosszabb, mint a gyári, így "endurós" a moci segge (vagy inkább streetfighteres ). Nos, beszerelés után kiderült, hogy ki kell használni a feljavíthatóságot, mert ez a gátló sincs elemében. 50-ig jó, aztán elpattog. Basszus.
Az sem egy utolsò èrv, hogy detto az a blokk van benne, mint a postàs sr-ben. Amiből sajna màr nincs ùj. Csak jòt tudok mondani ròla. Az èn tw-mben is ugyan ez a blokk volt ès a maga tempòjàban kimegy a vilàgbòl. Nomeg 3 lityò 100 km en... Mèg a csepegtetèssel is vigyàzni kell majd...
Lehet hogy amit Jánoshalmán ajánlottak 20-ért az jó lett volna, de...
Így jártam, megpróbálom a maxot kihozni belőle. Tudod szarból várat, ócón! Mivel senki sem akarta szponzorálni a korábban leírt mondatomat .
És minden bontóc cucc zsákbamacska