Egy kis érdekesség anyagiakban.Mint azt már korábban említettem,hogy a múlt héten elfektettem a motort és a kuplung kar bánta a dolgot.A lényeg naív fejjel felhívtam a Bp-i Full Gast (eddig jó volt a vleményem rúluk,remélem ez után is ) és elmondtam a gondomat majd megkérdeztem,hogy van - e nekik ilyen cucc a válasz egyértelműen igen volt és amikor rákérdeztem az árára azt mondta az emberk,hogy 13500 ft.Hát mit nem mondjak azt könyveltem el magamban,hogy ez egy ilyen drága nap volt nekem és már majdnem elmente érte.JÖtt egy szikra, és fekl hívtam a Bicskei Suzuki Interat-ot ugyanezt elmondtam nekik,hogy mi kellene nekem azt mondta a gyerek meg kell rendelni németből hozzák a gyári cucot kb 3 nap és itt lesz és az ára 5100 ft.
Akkor most hogy is van ez ? Bp. messzebb van 13 km-el és ugyan az a termék háromszor olyan drága ? Miért ?
Kuplung kar megvéve (Bicskén)igaz még nincs kicserélve de a héten meg lesz.
Bocs az offért de úgy érzem,hogy megosztom veletek a tapasztaltakat,hogy mennyire szeretnének lehúzni minket.
Először is adatlap kitöltésének (kitölteni,ez itt így szokás)elmulasztása tényállás forog fenn .
A kérdésedre a válasz:Ez itt már volt téme ha sok,sok oldalt visszaolvasol megtalálod,de nekem ugyan ez volt a gondom (amíg megvolt a GS) és az lett a végeredmény,hogy gyárilag ki hagyták a szívó oldalon a vez,mű tengely hzagoló alátétjét és ezért volt ez a hang amit te is hallasz.Nállam ez még az 1000-es service idelye alatt történt szinte teljesen új korában,amikor megcsinálták (Bp.XI.Full-Gas) megszüntek a tünetek.MIvel ezeket a gépeket Spanyolban rakták össze így ilyen és ehhez hasonló problémák sajnos adódtak.Mindenképpen javíttasd meg !
Sziasztok! Koko! megmondanàd nekem, hol vetted? Asszem bespàjzolnàk belőle... Köszi! Nomeg az infòkat is köszönöm-màr megint :). Elszàntam magam. Holnap fehajtok egy kihajtòt, oszt' nekiesek a dolgnak. Ez a vàrosi autòzàs nem embernek valò... :s
Én elsőre a szelephézagot és a vezérműlánc automatikát nézetném meg ( ez a karbik alatt van a blokkból kijöve)
Nekem is volt hogy bizony a sok off-road miatt beragadt a feszitése, így a lánc csattogot
A segítségetekre lenne szükségem (már megint). Van 1 gs500f k5 -ösöm és a panaszom akövetkező. 10-15 percnyi motorozás után a blokkból lehet hallani (a szervíz szerint kopogó) fémesen csilingelő hangot. Ez a hang nem mindig van jelen de amikor lehet hallani akkor ritmusos (ezt a hangot hallom (ti ti ti ti... szünet....ti ti ti ti)). Ők azt mondták hogy a hangot a vezérműtengely adja ki. Ugyanis a vezérműtengelyeket rugós alátét tartja pozicióban (oldal irányba) . Serintük ez a hang forrása.
Mivel ez garis szerviz nem sokat tudsz variálni. Az olajszűrő csak gyári lehet, tehát azt hadd adják a szervizben, nincs nagy árdifi ha máshol veszed. Olajat érdemes vinni de kérdezd meg mit fogadnak el, de nekem a hozott olajat is beleírták,(hátha rá tudnak valamit fogni) Szoval Castrolt biztos elfogadják, nekem RS4T van benne 10W60-as még a Louisban vettem.
Az olajshop tényleg jó ocsó, ma vettem (nem a Gs-hez) Actevot 20W50-est 1500-ért- ? kérdés a szervized elfogadja?
A Szentedrei uti Harmat/Amargó-nál nekem az1000-es szerviz 6600 Ft volt (olajat vittem).
Kezeiket csókolom a hölgyeknek. Pacsi az uraknak.
Érdeklődni szeretnék.....
6000 szerviz lesz
Érdekelne olaj,olajszűrő.
Hol a legolcsóbb?
Lusta vagyok visszakeresni a fórumban..
Állati jó lett a videó! Mikor az elején meghallottam a Dallas főcímzenéjét, majdnem lehidaltam a röhögéstől! Úgy veszem észre, hogy Ratrak cimbi egész jó operatőr lesz: megcsípett néhány szuperpillanatot.
Teddy &EsSo!
Köszi a választ bele fogom rakni
A szervizkönyv asszongy jó bele a API service: SE,SF,SG vagy magasabb. Ez az Actevo pedigSG
Hogy melyik milyen szintet jelent azt nem tom, de talán megleszek eme tudás nélkül is.
És hát 1500ért a hülyének is megéri ilyen fincsi olaj, hát még nekem.
A robogóba pedig vettemCastrol 2T -t 1590 ért, szép piros ugy hogy megy a piros robogomhoz
(elöször 2400ért akarta adni, de mondtam hogy a neten olcsobb, igy levitte az árat, vicces nem )
Mikor még GS-em volt, és olajat cseréltem, én is kiböktem, hogy a tömítés elég vékony - vagy a nútja túl mély. Kinek hogy tetszik jobban. Előtte is lehetett gond vele, mert volt alatta szilo, tehát én is tettem alá vékonykán. Nem is cseppent!
A nyomatékkulcs ott van az ujjaidban.
Oké, nem nyuszi ellen írtam. Csak ez most tutti vétel - posta nélkül persze. Én most ilyet intéztettem hápikával (meg vagy 5 emberrel még ), kiváncsi leszek rá, mert még sose volt teflonosom.
A DL-re tedd fel a Te doboztartódat a dobozoddal együtt! Mégis csak nagyobb. Sok cucc nem kell!
Nehéz kérdés! Ilyenkor mindig az jut eszembe, hogy anno nem is volt külön motorokba való olaj, hanem sima autóssal jártunk, ráadásul olyan volt, mint a méz. Emlékszel biztos az egykori ÁFORos-hengeres flakonos-levágós tetejű cuccra. Tudom, most jön az, hogy: de ezek már nem olyan szar gépek....
Ez is igaz! Viszont az is, hogy a ma kapható olajak mind teljesítik az előírt normákat, ergó csak jó olaj van, vagy mégjobb, szerintem. A Castrolt mostanában - egyéb fórumokban - sokat szidják, mondván esett a minősége. Pl a GSR-esek most sokan átálltak a Repsol 15-50-re, és dicsérik. Halkabb a blokk, simább a váltás tőle.
A vizes motorba felesleges a 20-50-es olaj, hiszen az üzemi hőfoka állandónak mondható. De baja nem lesz tőle!
Végkövetkeztetés: én beletenném.
Piet!
Ha határozatlan vagy, akkor bányászkodj egy kicsit! Aminek járj utána a viszkozitás és az olajbázis mellett, hogy milyen teljesítményszintű olajat kíván az ezredes. Rajta van a dobozokon, ez az API-jelzés. A GS-be minimum API-SG kell, és napjainkban a legkorszerűbb olajak SJ jelzésűek. Tehát van vagy 4 fokozat, amit számításba lehet venni. (SG,SH,SI,SJ) Ha eddig nem tudtad a választ, akkor most bizonyára még bizonytalanabb vagy a dologban. Valami gépkönyvszerűt érdemes szerezni, ha véletlenül nincs kézközelben. Nem venném a lelkemre, ha valami bánata lenne a "nagy dögnek".
Nagyon brutális szűrőház-tömítés maffia van. A szakszervizbe sem küldik le a tömítéseket már, pedig a szűrő dobozán rajta van a tartozéklistában. No, eddig csak 300 Ft-ot kértek érte, csak valamelyik okos rájött, hogyan lehet a szűrőn dupla pénzt keresni... affeneajódógát! Ez már nem élelmesség, hanem görénység...
Tegnap 790,-ért vettem gyári tömítést. Olyan szépen, stabilan belefeküdt a horonyba, hogy nem kentem mellé semmit. Feltöltés után járattam 1-2 percet. Éjszaka egy csepp sem volt a moci alatt. Reggel a 14 km-es utam végén alánéztem: mindketten izzadunk:) Még figyelgetem, utánnahúzok, ha kell. Télleg! Tudja valaki milyen nyomatékkal kell meghúzni az olajszűrőház csavarjait?
Bocs de az előbb nem köszöntem be.
Egy kis érdekesség anyagiakban.Mint azt már korábban említettem,hogy a múlt héten elfektettem a motort és a kuplung kar bánta a dolgot.A lényeg naív fejjel felhívtam a Bp-i Full Gast (eddig jó volt a vleményem rúluk,remélem ez után is ) és elmondtam a gondomat majd megkérdeztem,hogy van - e nekik ilyen cucc a válasz egyértelműen igen volt és amikor rákérdeztem az árára azt mondta az emberk,hogy 13500 ft.Hát mit nem mondjak azt könyveltem el magamban,hogy ez egy ilyen drága nap volt nekem és már majdnem elmente érte.JÖtt egy szikra, és fekl hívtam a Bicskei Suzuki Interat-ot ugyanezt elmondtam nekik,hogy mi kellene nekem azt mondta a gyerek meg kell rendelni németből hozzák a gyári cucot kb 3 nap és itt lesz és az ára 5100 ft.
Akkor most hogy is van ez ? Bp. messzebb van 13 km-el és ugyan az a termék háromszor olyan drága ? Miért ?
Kuplung kar megvéve (Bicskén)igaz még nincs kicserélve de a héten meg lesz.
Bocs az offért de úgy érzem,hogy megosztom veletek a tapasztaltakat,hogy mennyire szeretnének lehúzni minket.