Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát az olyan plexi mint a tied, Teddyé , enyém azok semmit se érnek.Egy burkolt sportmotor egészen más.
hát én is szoktam menni a géppel egész szép sebességeket, sztem 180 a kritikus menetszél ügyben mondjuk ettől függetlenül raktam fel plexit, de olyan eszeveszett különbséget nem érzek
Elöször az ember valóban ugy gondolja hogy 100km/h-nál nagy a szél. Aztán mindig megy az ember egy kicsit gyorsabban. Késöbb már a 130-140km/h is normális, elviselhető, élmény.De erre majd rájössz. Burkolt motornál még a felett se(nagyon) zavaró a szél.
A gyorsulás is relativ (asszem 6,5sec alatt van százon), tehát egy normál autót simán legyorsit.
Ahogy elnézem az eddigi mocijaid, a GS-sel nagyon sokáig körbevigyorgod a fejed. Jó kis paci ez!
Jah, Blue-é is spanyolhoni volt...
Köszi szépen. Én nem akarok ennyivel menni, max 120-ig előzésnél. Magyarországit, és szervízkönyveset szeretnék. Nem minden héten vesz az ember motort. Inkább szánnék rá több pénz de aztán maradna.
Eddig Blue pacija ment a legtöbbet az ismeretek szerint. 68.000-rel adta el egy éve, és még mindig elégedett a gazdája. Ha rendesen cseréled az olajat, és karbantrtod becsülettel, akkor szerintem bőven 100.000 km felett lehet a futásteljesítmény.

Visszatérve az előző kérdésedhez:
A fojtott mocik 2003-ig könnyen nyithatóak. A karburátorban a gáztolattyún lévő lyukat kell beragasztani, és kész.
2003 után már komollyabb beavatkozás kell a nyitáshoz, de ott is a karbiban van a kulcs. Ennek módját nem tudom, nem tudjuk.

Egyébként a két kivitel között annyi a különbség, hogy a 25 kW-os az óra szerint 160-165-öt megy, a nyitott pedig 180-185-öt. Egyéb mérhető különbözőség nem nagyon akad, amit a hétköznapi motoros észrevenne.
Én már így csak spanyolt tudok venni, hogy 2003-tól érdekelnek igaz? Fene bánja csak jó legyen. Mennyit mennek el ezek a mocik km-be. Én csak 100-ig mennék vele, de addig gyorsuljon. 100 felett már iszonyat szél van.
Tibkinnel egyet értek.
Hogy könnyebben megismerd a mocit: a fekete vázasok már mind spanyolországi összeszerelésűek. Az alkatrészek ugyan úgy Japánból valók, csak az összeszerelés minősége nem azonos. Nem rossz, de nem olyan, mint a japóé.
Létezik 25 kW-os kivitel is a GS-ből. Ha újonnan magyarországi forgalomba helyezésű a moci, akkor az a mérvadó, ami a forgalmiban van. Tehát a 25 kW, 25; a 35 kW, 35. Nem kell hinni a mesének, hogy 35 kW-os, de csak 25 van a paíron.
Ami kintről jön, annál lehet "csalás".
Ha jól tudom Gabi, akkor az A1 maximum 125 köbcentiig és max. 11 kW-ig szól. De ez utóbbi lehet, hogy csak 11 LE. Ha minden igaz, akkor a Honda CBR 125 belefér, és még szép mocika is. Nem mellékesen egy 100-as tempót tud tartani 70-80 kilométeres etapon.
Na,hali!
Az A1 kategória mire is jogosít? Milyen gép kellhet, h néha
a következő pihinél utolérjünk benneteket?
Szia!

Anno japánban gyártották a gépet, de aztán áthelyezték a gyártást a spanyolokhoz. Nem emlékszem pontosan, valamikor 2001-2003-ban? A fojtott verzió amiatt létezik, hogy pl. a A-korl jogsival is vezethető legyen (25kW), üzleti szempont, többet lehet eladni... Ja, és ugye olcsóbb a teljesítményadó... bár ez gondolom anno nem volt szempont a tervezéskor.
Sziasztok. Lenne egy kérdésem. Olvasok itt spanyol és japán összeszerelésű mocikról hogy van ez? Lehet venni fojtott és fojtatlan változatot is? Látok a hirdetésekben 34 le és 47le motorokat. Melyiket ki gyártja és miért fojtottak ezek a motorok?

Tervezem a nagymoci vásárlást, egyszerű megbízható, olcsón fenntartható technika kellene, és úgy néz ki erre esik majd a választásom.
Tibi!
Köszi előre a felajánlást. Ez egy kényes hely és viszonylag gyakran előfordul a "baleset". Lehet, hogy én is élek egyszer a kölcsönzéssel. Ki tudja?
köszi! Akkò meglàtogatom őket, amint lehet. Èn egyèbkènt az anyagminősègre gyanakodok... A kihajtò cuccost most vettem meg 1500 pènzè. A hatodik helyen ahol"tuti, hogy van" ès itt is az uccsòt hoztam el. :p ha kő majd esetleg valakinek( ne legyen rà szüksèg) csak szòjjon!
fillllllle danke sőőőne
Hy !


Megtörtént,beírtam.
Szia Koko és mindenkinek szép napot !
Biztos,hogy típusfüggő de még mondtam is,hogy K5-ös 650 SA típushoz kell a kar,(de csak maga a karmás nem)ennek függvéníyében mondta nekem ezt az árat.Bicskén ugyanezt megkérdezték.hogy kell a konzol is,ill az egész szerkezet mert akkor 11500 ft-ba kerül .Még így is olcsóbb itt ha megvettem volna az egész konzolt a karral együtt,mint a Full_gasban csak maga a kar.
Egyébként nincs velük bajom csak az árak egy kicsit az eget surolják.

Ama szervem...
Sose azt nézd! Betudom annak, hogy ama szerved a hétvégén elég intenzíven igénybe lett véve!
Akkor a Full-Gasnál ez egységár lehet a karokra . Én fékkart kerestem a GS-re, nekem is ennyit mondtak kb. De, hogy védjem őket, nem lehet, hogy évjárat függő a dolog?
Banyek!
esSO api!
Bár, tegnap többen is köszöntöttek neved napja alkalmából, csak kiesett a macieszéből a nagy nap.

Az Istened éltessen sokáig "Kedves Papa"!
Lesznek ott azért jó páran. Eddig is volt nézelődő közönség, szerintem mostanra összegyűjtötték a bátorságot, hogy beálljanak. Most nem szorítunk ki 5-10 mocist, és a foglalkozás eléri célját, hogy mind szélesebb közönség ismerkedjen meg a mocijával gyök kettes tempónál.
Szia Tibifutár!

A tömítést a Full-Gasnál vettem a Budaörsi úton. Louisnál valami 430,- lett volna utángyártott, de nem volt a Szentendrei úton. Megmértem tolómérővel azt is ami folyt, meg a gyárit is. Szerintem egyforma vastag, úgyhogy ha tartalékba kell, akkor inkább rendeld az olcsót(szerintem). Azért folyhatott az enyém, mert egy helyen a fele becsípődött beszereléskor.
Én is arra hivatkoztam otthon, hogy milyen borzasztó autóval közlekedni a városban, amikor újra motort vettem
kb 15főre lesz most meghírdetve a nap a nagy melegre való tekintettel. Most 10fő körül járunk jelentkezők között és a honlapra még ki se írtam
Nem kell azt sűrűn állítgatni, mert Te általában egyedül közlekedsz. Benyomod 4-be, oszt jónapot! Max ha sok a cuccod, akkor kell igazítani rajta.
Ahogy Teddy mondja, tessék mindent dokumentálni, hátha jó lesz majd valakinek. Mindenesetre én sok sikert kívánok a szereléshez!
Tegnap én is installáltam a fokozat kijelzőt. Így már tudni fogom, hogy állok-e üresben, vagy haladok.