Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meer?
Én nem vagizhatok 1 pöttyöt?
Van még a szekrényben néhány 1000ccm-es, 3db 1250ccm-es, és pár nagyobb kategóriájú FAZÉK is! Mindegyik kerékmenetes!
És a mai napra egy párbeszéd:
"És hogy hívják?
Zoltán
Sanyika, de lány!"

Nincs meg?
No itt megvan
Bocsi! "gyúrcsányosan" elq...m! Sorry. Szurkolok
mi ez a fetrengő nevetés?
Nah, Gézáim az Úrban!

Utolsó táppénzes napomon sikerült délre hazaérnem a melóból és karikáztam egy egészségeset Sirok felé.
Már érzem is, hogy teljesen gyógyult vagyok!

Hápi rabbim! A hátsófékem már nem sivalkodik! Valami homokszerű gój szennyződés ült bele. Nyugodtan jöhetsz már mögöttem....

Na, megyek barbizni egy kicsit.... Majd jövök...!

Jó estét Mindenkinek!
Dawntez! !
Miért kelletek azok a rohadt számok? Minnyá megőrülök!
Vasárnap egy laza valami?
he-he?

Kölkök leadva úgyhogy!

Hápi+ mama
Koxi+ mama
Jó estét MINDENKINEK!
Látom elvagytok "holmi" gézával. Hajrá! Én nem szólok bele, nekem is volt tavaly hasonló esetem, bizonyos "kisbakondival"! Hajrá!

Nyuszi!: Így, elvileg, az ötlet nem lehet rossz. A kivitelezés persze típus-specifikus, de szurkolok!

esSO, Dorina: Sajnálom h nem jöttök (nem vagytok beírva a másikon) az Őrségbe ! Hiába írtad a 43-as hsz-t .

Más: Tényleg nem lehet egy Tschopperrel/Krúzerrel 110-130-as utazótempót tartani? Meglepő hsz-eket olvastam alant.

Na én is a sokkerekűek közé:
1db 50ccm-es "villamos,busz" a városba mindenki ellen
1db 1497ccm-es 4 kerekű, télre országútra, + "nagybevásárolni"
1db 487-es országútra nem télre

Szép estét
köszi, megnézem
Szerintem, Te beteg vagy!
perfekt! ( ) köszi.
A Harmati, ami már Amargo, toom .
Azzazz, asszem nekem is azt mondta a Harmatinál a szerelő srác, hogy azt kéne beszerezni ...
Sziasztok


Nyuszi

Eszembe jutott az RMC-nél láttam kuplung erőkar modositó szetett. Sztem kérdezz rá, szerintem benne van a legujabb katalogusukba.
A fogaskeréknél van egy vaspálca, amit a bovdennel mozgatsz egy excenteren keresztül. Tk ez oldja a kuplungot, olyan, mint az autónál a pedál. Itt a láncról származó retek szokott előfordulni, amit érdemes lenne megpuccantani, és vékonyan leolajozni. Meg a kuplungbowdent is. Hátha segítene a könnyebb járásban. Le kell venni a deklit, nyugodtan, nem esik szét semmi. Asszem 6 db 5-ös csavar fogja - 8-as kulcsnyílás. A dekliben lesz az excenteres cucc, egy jó kis gázolajos feredő jót tenne neki. És így szétszedve könnyebb a bowdent is leolajoizni - addig kell fent adni bele, míg alúl ki nem buggyan.
Nyusz, én néhány napja összevissza olajoztam az egész cuccot, és az a helyzet, hogy - bár így sem volt kemény - érezhetően puhább lett a kuplung.
Remélhetőleg az a srác garisan összerakja neked... Én nem merném mondjuk megcsináltatni, de ha nem tudnék motorzani, lenne rá esély asszem . Az enyémen még állítgatok vmit a karon, sztem kicsit lejjebb rakom, hátha az is számít valamit...
Onnan hogy nem tudszváltani mert nem emel ki a kuplung
nem rossz ötlet....
Angliába a motorokon a kormány jobb oldalon van?
hát remélem nem fog csúszni, meg oldani. honnan lehet tudni, ha mégsem jó?
Te úgy hallottad, hogy nem megyünk? Én megyek, kötelező oda mennem
Tibkinnel beszéltünk egy ötletről, hogy mi lenne ha a kormányon minden meglenne cserélve (jobb oldali dolgok kerülnek baloldalra). Igy a fékkart csak ritkán kéne használnod bal oldalon. Mondjuk a motorod ellophatatlan lenne, mert nincs az a motoros aki rájön hogy minden forditva működik rajta
Gázt tudnál adni bal kézzel felfele?
mondjuk elég egyszerű fizika... nem tudom GS-en hol van a kuplung, de a bovdennél fogja szerintem kicserélni azt a kis kart ami fel van fogatva egy tengelyre ami végül magát a kuplungot működteti... a tengelyen lévő kart ha meghosszabítod akkor a kuplung karon a kormyánon kisebb erővel tudod megmozdítani a tengelyt... sajna nem vágom én sem a teljes valójában a dolgot, de nekem is ez jutott eszembe (csak én nem vagyok motorszerelő és nincs tapasztalatom sem)... az egyetlen agályom az volt, hogy akkor gyakorlatilag nagyobbat kell mozgatni a karon... reméljük van annyi játéka, hogy be tudják állítani, hogy oldjon is a kuplung meg ne is csússzon