Meer?
Én nem vagizhatok 1 pöttyöt?
Van még a szekrényben néhány 1000ccm-es, 3db 1250ccm-es, és pár nagyobb kategóriájú FAZÉK is! Mindegyik kerékmenetes!
Jó estét MINDENKINEK!
Látom elvagytok "holmi" gézával. Hajrá! Én nem szólok bele, nekem is volt tavaly hasonló esetem, bizonyos "kisbakondival"! Hajrá!
Nyuszi!: Így, elvileg, az ötlet nem lehet rossz. A kivitelezés persze típus-specifikus, de szurkolok!
esSO, Dorina: Sajnálom h nem jöttök (nem vagytok beírva a másikon) az Őrségbe ! Hiába írtad a 43-as hsz-t .
Más: Tényleg nem lehet egy Tschopperrel/Krúzerrel 110-130-as utazótempót tartani? Meglepő hsz-eket olvastam alant.
Na én is a sokkerekűek közé:
1db 50ccm-es "villamos,busz" a városba mindenki ellen
1db 1497ccm-es 4 kerekű, télre országútra, + "nagybevásárolni"
1db 487-es országútra nem télre
A fogaskeréknél van egy vaspálca, amit a bovdennel mozgatsz egy excenteren keresztül. Tk ez oldja a kuplungot, olyan, mint az autónál a pedál. Itt a láncról származó retek szokott előfordulni, amit érdemes lenne megpuccantani, és vékonyan leolajozni. Meg a kuplungbowdent is. Hátha segítene a könnyebb járásban. Le kell venni a deklit, nyugodtan, nem esik szét semmi. Asszem 6 db 5-ös csavar fogja - 8-as kulcsnyílás. A dekliben lesz az excenteres cucc, egy jó kis gázolajos feredő jót tenne neki. És így szétszedve könnyebb a bowdent is leolajoizni - addig kell fent adni bele, míg alúl ki nem buggyan.
Nyusz, én néhány napja összevissza olajoztam az egész cuccot, és az a helyzet, hogy - bár így sem volt kemény - érezhetően puhább lett a kuplung.
Remélhetőleg az a srác garisan összerakja neked... Én nem merném mondjuk megcsináltatni, de ha nem tudnék motorzani, lenne rá esély asszem . Az enyémen még állítgatok vmit a karon, sztem kicsit lejjebb rakom, hátha az is számít valamit...
Tibkinnel beszéltünk egy ötletről, hogy mi lenne ha a kormányon minden meglenne cserélve (jobb oldali dolgok kerülnek baloldalra). Igy a fékkart csak ritkán kéne használnod bal oldalon. Mondjuk a motorod ellophatatlan lenne, mert nincs az a motoros aki rájön hogy minden forditva működik rajta
Gázt tudnál adni bal kézzel felfele?
mondjuk elég egyszerű fizika... nem tudom GS-en hol van a kuplung, de a bovdennél fogja szerintem kicserélni azt a kis kart ami fel van fogatva egy tengelyre ami végül magát a kuplungot működteti... a tengelyen lévő kart ha meghosszabítod akkor a kuplung karon a kormyánon kisebb erővel tudod megmozdítani a tengelyt... sajna nem vágom én sem a teljes valójában a dolgot, de nekem is ez jutott eszembe (csak én nem vagyok motorszerelő és nincs tapasztalatom sem)... az egyetlen agályom az volt, hogy akkor gyakorlatilag nagyobbat kell mozgatni a karon... reméljük van annyi játéka, hogy be tudják állítani, hogy oldjon is a kuplung meg ne is csússzon
Én nem vagizhatok 1 pöttyöt?
Van még a szekrényben néhány 1000ccm-es, 3db 1250ccm-es, és pár nagyobb kategóriájú FAZÉK is! Mindegyik kerékmenetes!