hát ő az első lánckereket említette, leírtam a füzetembe.
mindenképp kérek kérek "garit" a gépre.
Az a baj, hogy én ehhez túlontúl nem értek. De nem tűnt túl bonyolultnak, amit mondott. Azt is említette, hogy semmit sem vág szét, csak ezt az alkatrészt cseréli (?) ki.
erőkar hosszabítás az jó... de csak nem az első lánckeréknél van... na mind1... ígérje meg, hogy ha nem lesz könnyű akkor bukta a mutatványt vagy valami garanciát ígérjen
amúgy GS-nél nem tom hogy van, de kuplung nélkül váltogatás technikája is sokat segítene gondolom (bár a városi araszolásoknál meg indulás-megállásnál akkor is kell kuplungolni)
kuplung-probléma: felhívtam a motorszerelő-építő srácot. Azt mondta, hogy a blokkban az első lánckeréknél hosszabbítaná meg az erőkart. ez simán vissza is alakítható. Mit gondoltok?
ez tök mind1... ráülsz egy nagyobb gépre akkor feltűnik, hogy van nyomaték és nem kell folyton pörgetni ha tempósan akarsz menni... tisztában vagyok vele, hogy az én motorom 98 lova az nem a világ vége (nem beszélve a 63 Nm-ről ), de azért amennyire érdemes menni a közutakon annyit tud biztosan. Pont a hétvégén ültem egy kicsit haverom ZX9-R-jén... hát persze szuper gép mert olyan nyomatéka van meg megy mint az ökör... de én kis hurka vagyok és a kanyargós utakon FZ6 pont elég ahhoz amit én tudok (még sok is ).
én meg úgy érzem az FZ6-on maradok még egy darabig... most rendeltem rá plexit... reményeim szerint az összes "gondom" megoldódik (kevésbé lesz zavaró) ami a nakedségből adódik. nemsokára gumit kell cserélni rajta és akkor még jobb lesz a helyzet majd
hát nehéz ideális motort választani az embernek....
hát általában az emberek mindig nagyobbra erősebbre cserélnek..
de most télleg ugy érzem a GS kell nekem
Szerintem bármely gépen jól tudod érezni magadat! Nekem a robogó (a városban) legalább olyan kedves mint a Thunderace (a határtalan erő és kényelem! megtestesitője de sokkal feszültebben kell figyelni mindenre.), A GS is nagyon jó 2 személlyel is simán megy 140-el, egyedül meg pláne jó-akár nem is kell több!)
De ha más szemszögből állsz hozzá, akkor egy 1000-es után egy 650-es is egy erölködő köszörű.Persze nehéz ezt megérteni annak aki még nem ült vissza egy nagyobb gépről egy kisebbre(persze nem kiprobálás erejéig)
oké értelek... nem uj vok a szakmában, 7 éves korom ota van motorom
Gs el voltam azon a szakaszon ahol az RF el szoktunk vadulni.. adott kanyarban adrenalin fröcccsel 80al fordulok az RF el.. a GS el szintén 80 de tök természetesen..az RF el mentem kb 5ekm t, a gs el meg 300at..
teccik ez a természetessége, lazasága..
Nem lebeszélni szeretnélek a GS-ről, hiszen nagyon jó kis pacek.
A magasabb súlypont miatt könnyebb irányítani a kanyarban a mocit. Hiszen a magasabban lévő tömeg nagyobb erőkarral dolgozik felül... ehhez jön hozzá a szélesebb kormány, ami szintén segít a döntögetésben. Nem az 50 fokos lábtarókarcolásról beszélek, hanem a normál terelgetésről...
A sportmotorok sajátja a kiváló egyenesfutás, az enduróké a kiváló irányíthatóság... a két végletet említem. Nem véletlen a supermotók a "legfürgébb" jószágok. Csak ezért említettem.
A DL ülésmagassága nem sokkal több, mint a GS-é. Persze, ha magas, akkor egy centi is végtelen távolság.
Az árérzékenység természetes. Ezért néznék egy nagyobbat, ritkább cserével.
Nekem a GS elég... mert egyedül járok. Ha párosan járnék, akkor SV, vagy DL lenne a kiszemelt... ha ezt elérném, akkor "örökös" lenne a moci majdnem... nem gondolkoznék évenként a cserében.
Most nincs időm részletesen kifejteni a gondolatot ezzel kapcsolatban, de remélem kihámozható volt a lényeg.
hi!
magasabb sulypont mért jo?
amugy mentem már elégsok stilusu,fajta, méretű géppel.. de télleg a GS az ami asszem a legjobb nekem
voltak oriás robogoim, endurom.. menten jopár kölcsön géppel..Pannóniám is van
és mindig azt a nézetet vallottam hogy 50-60le nél több nem kell(nekem) és 400-650 ccm közti gépnél nagyobb..
örülök azért h reagáltok
És akkor mi van?
MIndenkinek lesz egy qurva drága szobabutora:-)))) Igy elveszük Hayabusagirltől az a jogot hogy csak neki lehet szép butor a lakásban:-)
A különbség? Nálam nem csak télen lesz bent a gép:-)))
Ár-apály szindróma... megtelet az emberünk és így engedi le a gőzt, hogy hasznos tagja legyen ennek a "bűnös világnak", ahol az erősebb kutya b@szik... az erősebb kutyát meg a kéj mámorában eltapossa egy kamion.
mindenképp kérek kérek "garit" a gépre.
Az a baj, hogy én ehhez túlontúl nem értek.
amúgy GS-nél nem tom hogy van, de kuplung nélkül váltogatás technikája is sokat segítene gondolom (bár a városi araszolásoknál meg indulás-megállásnál akkor is kell kuplungolni)
Akkor jóóóóvan, szerencsétek van!
Hogy fulladjon meg, amelyik kitalálta az esőt!
kuplung-probléma: felhívtam a motorszerelő-építő srácot. Azt mondta, hogy a blokkban az első lánckeréknél hosszabbítaná meg az erőkart. ez simán vissza is alakítható. Mit gondoltok?
Doorcsi, elvileg okés a szombat nekem is meg embernek is
Hűűűű, hiába próbáltam átugrani a geijzás hsz-eket, némelyikbe azé csak beleolvastam, könnyesre röhögtem magam, srácok, csúcs, amiket írtatok
Góliát, Dzsoki, én is m1ek
hát általában az emberek mindig nagyobbra erősebbre cserélnek..
de most télleg ugy érzem a GS kell nekem
De ha más szemszögből állsz hozzá, akkor egy 1000-es után egy 650-es is egy erölködő köszörű.Persze nehéz ezt megérteni annak aki még nem ült vissza egy nagyobb gépről egy kisebbre(persze nem kiprobálás erejéig)
Neked pazzaz kormányod van
Látom jó a hangulat.
Annyira szép az idő Egomban, hogy nem nagyon van kedvem az órákon ülni, de sajna muszáj
Hétvégére remélem marad ilyen szép az idő, nem nagyon akarnék már esőben tekeregni!
Cicc! Gyorsangyorsan beszéld le emberrel a szombatot, léccilécci
További szépeket Nektek. És NE reagáljatok, felesleges szerintem.
Gs el voltam azon a szakaszon ahol az RF el szoktunk vadulni.. adott kanyarban adrenalin fröcccsel 80al fordulok az RF el.. a GS el szintén 80 de tök természetesen..az RF el mentem kb 5ekm t, a gs el meg 300at..
teccik ez a természetessége, lazasága..
A magasabb súlypont miatt könnyebb irányítani a kanyarban a mocit. Hiszen a magasabban lévő tömeg nagyobb erőkarral dolgozik felül... ehhez jön hozzá a szélesebb kormány, ami szintén segít a döntögetésben. Nem az 50 fokos lábtarókarcolásról beszélek, hanem a normál terelgetésről...
A sportmotorok sajátja a kiváló egyenesfutás, az enduróké a kiváló irányíthatóság... a két végletet említem. Nem véletlen a supermotók a "legfürgébb" jószágok. Csak ezért említettem.
A DL ülésmagassága nem sokkal több, mint a GS-é. Persze, ha magas, akkor egy centi is végtelen távolság.
Az árérzékenység természetes. Ezért néznék egy nagyobbat, ritkább cserével.
Nekem a GS elég... mert egyedül járok. Ha párosan járnék, akkor SV, vagy DL lenne a kiszemelt... ha ezt elérném, akkor "örökös" lenne a moci majdnem... nem gondolkoznék évenként a cserében.
Most nincs időm részletesen kifejteni a gondolatot ezzel kapcsolatban, de remélem kihámozható volt a lényeg.
magasabb sulypont mért jo?
amugy mentem már elégsok stilusu,fajta, méretű géppel.. de télleg a GS az ami asszem a legjobb nekem
voltak oriás robogoim, endurom.. menten jopár kölcsön géppel..Pannóniám is van
és mindig azt a nézetet vallottam hogy 50-60le nél több nem kell(nekem) és 400-650 ccm közti gépnél nagyobb..
örülök azért h reagáltok
MIndenkinek lesz egy qurva drága szobabutora:-)))) Igy elveszük Hayabusagirltől az a jogot hogy csak neki lehet szép butor a lakásban:-)
A különbség? Nálam nem csak télen lesz bent a gép:-)))
Az értelmező szótárban sem találom!
Ár-apály szindróma... megtelet az emberünk és így engedi le a gőzt, hogy hasznos tagja legyen ennek a "bűnös világnak", ahol az erősebb kutya b@szik... az erősebb kutyát meg a kéj mámorában eltapossa egy kamion.