De figyeltem! ÉPp ezért mondtam hogy ha már úgy adják át neked hogy 25kw - akkor az HIDD EL az is!
Egy kereskedő nem fogja neked bevállalni az okirathamisitást! Szóval fölösleges olyan álmokat kergetned hogy JAJ de jól jártál
2004 előttinél megy...... DE!
A FEKETE KARBISNÁL CSAK! Szóval lehetett venni 2003 őszén is már 2004-es modelt....és lehetett venni 2004-ben 2003-ast is (PL Eriknek is 2004-ben vásárolt motorja van - DE 2003-as széria (Ezüst vázas)
Szóval aminek ezüst karbija van azt már szét se kell szedni, mert nem megoldható ragasztással........OTT az egész karbit cserélni kell!
Nálam mi volt? alapban 5,5L-es fogyija volt..... pályán evet 6,5-öt!
Beragasztottam.......Karbiszinkron.......és biza mást nem csináltam, de leesett a fogyasztásom az ÁTLAGOSRA, hiszen egy GS 3,5-4,5 közt "szokott" enni.............
No amit Én tankoltam az a legkevesebb 3,8 volt....de pályán akkor is megette az 5,6-ot..... úgy 4,8 volt nekem az ÁTLAG! Bár nekem most a Bandita is többet eszik mint az átlag ( más a stilusom mint a többieké - máshol váltok, jobban , többet kigyorsitok....stb)
HA ÚJ a gép?
A BEJÁRATÁSRA NAGYON - DE NAGYON figyelj!
Iszonyat szar lesz megállni, de 5000 fölé ne pörgesd..................
Ha van pénzed (maradt:-) akkor ajánlom hogy vedd át a gépet és hétvégén tünj el otthonról:-)
Told le gyorsan azt a 950km-ert és a jövő héten már meglehet az 1000-res szervíz.......utána már lőheted neki 8-9000-ig................
Ez pedig kell, hiszen a GS-es tulajok 90%-ban 4-7000 közt használja a vasat az esetek 98%-ban.....
Nekem is szar volt megállni a Banditnál az 1000-ret, és az 1600-ot...........HŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰde szar volt:-))))) De már tolhatom neki ahogy tetszik:-)
Azért kár szétszedni, én látatlanban azt mondom, hogy nincs két relé. Még azokban a mocikban sincs kettő, amelyiken van elakadásjelző.
Szerintem két dióda, egy kapcsoló, némi vezeték, szerszámok és sok idő birtokában meg lehet csinálni.
Még nincs meg a motor, e hét vége felé vehető át (ma vizsgázik, ha minden igaz...), nem figyeltél elég jól, írtam, hogy új...
Elolvastam a linknél írottakat, de kicsit meg vagyok kavarodva...
2004 előtt egyszerű beragasztással megy a dolog, eddig értem. 2004 és azután pedig nem, vagy macerásabb? A tied 2004-es (volt), beragasztottad. Nem lett erősebb, csak a fogyasztás csökkent, vagy tényleg 35 kW lett?
Ahogy esSo tesó írja.... ha ár úgy adák oda, akkor az 100000000% hogy az...........
Én is így vettem:-)))
Ha nem tudsz aludni é álmatlanságot okoz a tudat, hogy most 34lovad van, vagy 48 akkor ébredj fel NEO, és menj a nyúl után:-))))
Szóval menj le.....szedd le a tankot (2db csavar).......és szed le az egyik karbi tetejét, és húzd ki a gáztolattyút......
Ha az ki van fúrva akkor szerelj össze mindent, és szép 34 lovas álmokat.................
Ha 2000 utáni a GS-ed vagyis a 2. kép szerinti a karbid, akkor az oldalamon leírtakat már fölösleges megcsinálod mert NEM FOG MÜKÖDNI!
2000 előtinél viszont IGEN..... RATESZ is "kinyitotta" a 97-es GS-ét
No kérem szépen:-)
Nem vagyok SZAKI, de Én az alábbi módon csinálnék elakadásjelzőt
1., az indexek széleibe (a prizba részbe) belefúrnék 3db 5-ös furatot..... ebbe ragasztanék SÁRGA ledeket, amit össuekötnék és rákötnék egy 300ft-os bringa villogóra.......... össz költség kb. 2000ft
2., Mivel vannak indexek...... nem tudom hogy külön vannak e a relék....
Szóval a kormánykapcsoló saruira tennék 1-1 vezetéket (vagyis 4-et)....és azt A_A - B_B szálon összekötném, azt pedig rávinném egy kapcsolóra ami rövidre zárja őket........
Ez olyan lenne mint az "egyszere nyomd 2 irányba"........
Hiszen a kormánykapcsoló semmit nem csinál csak megszakitja közép állásba a feszültséget.....
Egy próbát megér.....
Szedjétek szét a kapcsolót és zárjátok rövidre mind a két oldali részt..... ha igy müködik mind a 4 index, akkor ráértek kábelezni, meg venni egy db kapcsolót........ Költség kb. 500ft
Ha a papírján 25 van, akkor az biztos, hogy annyi is. Az utóbbi években már csak jóformán ilyet hoztak be. Annyira, hogy a legvégén már az F-es verzió is ilyen lett.
Szétbontás nélkül nem tudod megállapítani, csak majd ha be lesz járatva. Ti a végsebességből lehet visszakövetkeztetni.
Ezek miatt a vizsgáztatáskor nem lesz gond.
Sziasztok!
Korábban már írtam, hogy hamarosan átvehetem az új GS 500 motoromat. A kereskedés azt mondja, hogy 25kW szerepel a motor dokumentációjában, de szerintük nem fojott kivitel... Ez a teljesítmény adó szempontjából nem hátrány , de...
- megállapítható szétbontás nélkül, hogy nyitott vagy fojtott kivitel-e?
- később vizsgáztatás, egyéb ellenőrzés során érhet emiatt retorzió, hogy 25kW-ra van vizsgáztatva, közben nyitott változat?
?
Van ezzel valakinek tapasztalata?
Üdv:
CsA
Ejnye, Nyuszkány! Te nem is miattunk akarsz jönni, hanem a hajeleresztés miatt?
Remélem ilyen időnk lesz hétvégén, mint ma! Ezerrel süt a nap, és dögmeleg van
Egy kereskedő nem fogja neked bevállalni az okirathamisitást! Szóval fölösleges olyan álmokat kergetned hogy JAJ de jól jártál
2004 előttinél megy...... DE!
A FEKETE KARBISNÁL CSAK! Szóval lehetett venni 2003 őszén is már 2004-es modelt....és lehetett venni 2004-ben 2003-ast is (PL Eriknek is 2004-ben vásárolt motorja van - DE 2003-as széria (Ezüst vázas)
Szóval aminek ezüst karbija van azt már szét se kell szedni, mert nem megoldható ragasztással........OTT az egész karbit cserélni kell!
Nálam mi volt? alapban 5,5L-es fogyija volt..... pályán evet 6,5-öt!
Beragasztottam.......Karbiszinkron.......és biza mást nem csináltam, de leesett a fogyasztásom az ÁTLAGOSRA, hiszen egy GS 3,5-4,5 közt "szokott" enni.............
No amit Én tankoltam az a legkevesebb 3,8 volt....de pályán akkor is megette az 5,6-ot..... úgy 4,8 volt nekem az ÁTLAG! Bár nekem most a Bandita is többet eszik mint az átlag ( más a stilusom mint a többieké - máshol váltok, jobban , többet kigyorsitok....stb)
HA ÚJ a gép?
A BEJÁRATÁSRA NAGYON - DE NAGYON figyelj!
Iszonyat szar lesz megállni, de 5000 fölé ne pörgesd..................
Ha van pénzed (maradt:-) akkor ajánlom hogy vedd át a gépet és hétvégén tünj el otthonról:-)
Told le gyorsan azt a 950km-ert és a jövő héten már meglehet az 1000-res szervíz.......utána már lőheted neki 8-9000-ig................
Ez pedig kell, hiszen a GS-es tulajok 90%-ban 4-7000 közt használja a vasat az esetek 98%-ban.....
Nekem is szar volt megállni a Banditnál az 1000-ret, és az 1600-ot...........HŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰde szar volt:-))))) De már tolhatom neki ahogy tetszik:-)
Így már coprende senior?