Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De figyeltem! ÉPp ezért mondtam hogy ha már úgy adják át neked hogy 25kw - akkor az HIDD EL az is!
Egy kereskedő nem fogja neked bevállalni az okirathamisitást! Szóval fölösleges olyan álmokat kergetned hogy JAJ de jól jártál


2004 előttinél megy...... DE!
A FEKETE KARBISNÁL CSAK! Szóval lehetett venni 2003 őszén is már 2004-es modelt....és lehetett venni 2004-ben 2003-ast is (PL Eriknek is 2004-ben vásárolt motorja van - DE 2003-as széria (Ezüst vázas)
Szóval aminek ezüst karbija van azt már szét se kell szedni, mert nem megoldható ragasztással........OTT az egész karbit cserélni kell!

Nálam mi volt? alapban 5,5L-es fogyija volt..... pályán evet 6,5-öt!
Beragasztottam.......Karbiszinkron.......és biza mást nem csináltam, de leesett a fogyasztásom az ÁTLAGOSRA, hiszen egy GS 3,5-4,5 közt "szokott" enni.............
No amit Én tankoltam az a legkevesebb 3,8 volt....de pályán akkor is megette az 5,6-ot..... úgy 4,8 volt nekem az ÁTLAG! Bár nekem most a Bandita is többet eszik mint az átlag ( más a stilusom mint a többieké - máshol váltok, jobban , többet kigyorsitok....stb)




HA ÚJ a gép?
A BEJÁRATÁSRA NAGYON - DE NAGYON figyelj!
Iszonyat szar lesz megállni, de 5000 fölé ne pörgesd..................
Ha van pénzed (maradt:-) akkor ajánlom hogy vedd át a gépet és hétvégén tünj el otthonról:-)
Told le gyorsan azt a 950km-ert és a jövő héten már meglehet az 1000-res szervíz.......utána már lőheted neki 8-9000-ig................
Ez pedig kell, hiszen a GS-es tulajok 90%-ban 4-7000 közt használja a vasat az esetek 98%-ban.....

Nekem is szar volt megállni a Banditnál az 1000-ret, és az 1600-ot...........HŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰŰde szar volt:-))))) De már tolhatom neki ahogy tetszik:-)


Így már coprende senior?
ismerősöd?

( )
Akit érdekel, végre elkészült: Őrségi guriga az AKMT-n
Azért kár szétszedni, én látatlanban azt mondom, hogy nincs két relé. Még azokban a mocikban sincs kettő, amelyiken van elakadásjelző.
Szerintem két dióda, egy kapcsoló, némi vezeték, szerszámok és sok idő birtokában meg lehet csinálni.
SZÉPJÓCAKÁTMINDENKINEK!

Mentem, haza pakolni. mosogatni. mosni.

Blue! Köszi Ezen még rágódok indexileg. Én már attól kielégülnék, ha a dobozaim a motoron lennének. De Az még min.3 hét.

No nem sírunk, rívunk. Süt a nap.

Holnap jövök.
Köszi, de ez a régebbi hír, azóta az mti kiadott egy frissítést, hogy újraélesztették... Remélem az az igaz.
Még nincs meg a motor, e hét vége felé vehető át (ma vizsgázik, ha minden igaz...), nem figyeltél elég jól, írtam, hogy új...
Elolvastam a linknél írottakat, de kicsit meg vagyok kavarodva...
2004 előtt egyszerű beragasztással megy a dolog, eddig értem. 2004 és azután pedig nem, vagy macerásabb? A tied 2004-es (volt), beragasztottad. Nem lett erősebb, csak a fogyasztás csökkent, vagy tényleg 35 kW lett?
Én is így sejtettem... Egyenlőre nem nagyon zavar a dolog, 10-15 LE-s múlttal talán jobb is így...
Sziasztok!
Ha valakinek bármi infoja van a ma délelőtti mogyoródi motoros balesetről, az légyszi ossza meg velem, nagyon fontos. Sajnos.
Ahogy esSo tesó írja.... ha ár úgy adák oda, akkor az 100000000% hogy az...........
Én is így vettem:-)))


Ha nem tudsz aludni é álmatlanságot okoz a tudat, hogy most 34lovad van, vagy 48 akkor ébredj fel NEO, és menj a nyúl után:-))))
Szóval menj le.....szedd le a tankot (2db csavar).......és szed le az egyik karbi tetejét, és húzd ki a gáztolattyút......
Ha az ki van fúrva akkor szerelj össze mindent, és szép 34 lovas álmokat.................


Ha 2000 utáni a GS-ed vagyis a 2. kép szerinti a karbid, akkor az oldalamon leírtakat már fölösleges megcsinálod mert NEM FOG MÜKÖDNI!
2000 előtinél viszont IGEN..... RATESZ is "kinyitotta" a 97-es GS-ét

http://akmtmedia.extra.hu/manu...
Isten éltesse a kedvec Zsoltjaimat:-))))





No kérem szépen:-)
Nem vagyok SZAKI, de Én az alábbi módon csinálnék elakadásjelzőt

1., az indexek széleibe (a prizba részbe) belefúrnék 3db 5-ös furatot..... ebbe ragasztanék SÁRGA ledeket, amit össuekötnék és rákötnék egy 300ft-os bringa villogóra.......... össz költség kb. 2000ft

2., Mivel vannak indexek...... nem tudom hogy külön vannak e a relék....
Szóval a kormánykapcsoló saruira tennék 1-1 vezetéket (vagyis 4-et)....és azt A_A - B_B szálon összekötném, azt pedig rávinném egy kapcsolóra ami rövidre zárja őket........
Ez olyan lenne mint az "egyszere nyomd 2 irányba"........
Hiszen a kormánykapcsoló semmit nem csinál csak megszakitja közép állásba a feszültséget.....


Egy próbát megér.....
Szedjétek szét a kapcsolót és zárjátok rövidre mind a két oldali részt..... ha igy müködik mind a 4 index, akkor ráértek kábelezni, meg venni egy db kapcsolót........ Költség kb. 500ft
Ha a papírján 25 van, akkor az biztos, hogy annyi is. Az utóbbi években már csak jóformán ilyet hoztak be. Annyira, hogy a legvégén már az F-es verzió is ilyen lett.
Szétbontás nélkül nem tudod megállapítani, csak majd ha be lesz járatva. Ti a végsebességből lehet visszakövetkeztetni.
Ezek miatt a vizsgáztatáskor nem lesz gond.
Sziasztok!
Korábban már írtam, hogy hamarosan átvehetem az új GS 500 motoromat. A kereskedés azt mondja, hogy 25kW szerepel a motor dokumentációjában, de szerintük nem fojott kivitel... Ez a teljesítmény adó szempontjából nem hátrány , de...
- megállapítható szétbontás nélkül, hogy nyitott vagy fojtott kivitel-e?
- később vizsgáztatás, egyéb ellenőrzés során érhet emiatt retorzió, hogy 25kW-ra van vizsgáztatva, közben nyitott változat?
?
Van ezzel valakinek tapasztalata?
Üdv:
CsA
wehehe. sál, sapi nagykabát?
Mosmegmiabaj? kellemest a hasznossal...

jaja. szerintem jó idő lesz.

feltehetőleg igaza is van... de mindenhol ott van csak itt nem
Szerintem Dorinának északon van az "ott".
5 fok van... ti csaltok ott délen
Ejnye, Nyuszkány! Te nem is miattunk akarsz jönni, hanem a hajeleresztés miatt?
Remélem ilyen időnk lesz hétvégén, mint ma! Ezerrel süt a nap, és dögmeleg van

Bár nekem nem volt libám de én rollerra akartam csinálni a jogsit és meghuztak, mert leraktam a lábam
visszatértem a kórházból jelentem!
kijavítanálak: ..... szombaton lesz az a bizonyos hajeleresztés!

Na, erről meg eszembe jutott egy mondás, csak nem tudom pontosan idézni. Valami megmondás, meg igazság, meg fejbetörés van benne