Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Lehetséges, de nem biztos.

A Rateszé egy régebbi modell, és lehet, hogy a gyár változtatott a kipufogón.
Innentől kezdve akkor a karbin kivül a kipuffogó is egy fojtás..............
Nem akarok hülyeséget mondani de úg yláttom megvan a szemmel is láttható különbség a nyitott és a fojtott GS közt:-)

Az első kép Rateszé.....nyitott tudtommal
a második az enyém....fojtott....

Láttható hogy a kipuff belső csőve Ratesznak vékonyabb...........
Erre Én is voltam tavaly:-)
Bocs, feltoltam a gigás képeket, én eke...
No, csak hogy kicsit feltornázzam pár motoros pajtás idegrendszerét , jelentem tisztelettel hétfőn is volt szerencsém gurulni... Tudom, bekaphatom, de voltam olyan mákos, hogy délben elléptem melóból, így 1 körül már húzhattam a gázt. Kicsit felszökkentem észak felé, épphogy beugrottam Nógrádba, de le kell vonnom a következtetést: erre még mindenképpen el kell majd jönnöm. Bp- Aszód - Berceli volt az út, vissza Vanyarc felé (jó szar utakkal). Püspökhatvanban nagyon szép faragott szobrok voltak, Acsában pedig egy kicsit omladozó, de meglehetősen vonzó (Prónai) kastély állt a dombon (ahol az egyik szárnyban iskola üzemelt). Szóval erre a környékre még vissza kell térnem egy nagyobb Nógrád megyei kerülővel. Néhány kép Püspökhatvanból:
Szép helyre fogsz menni, nem kérdéses.
Mi egy 5 napos túra keretén belül támadtuk meg a Glossglocknert. Szlovénia (kis cseppkőbarlang rendszer ) - Olaszország (Cortina, Pordoi, Bolzano) - Ausztria (Glossglockner, Maria Zell, stb...) volt az útvonal, végülis 4 nap alatt 2400km. Gyönyörű volt. Én még láttam a Glossglocknert, aminek nagyon örülök (ugye tudjátok, hogy pár év és elolvad??? Sietős megnézni... ) Óriási élmény volt ez a túra, fennséges tájakon az ember teljesen ki tud kapcsolni. Mindenkinek KÖTELEZŐ!

Itt néhány kép - még őskori digit technikával - ízelítőül (persze van még pár):
A nyári túrám ennek a duplája lesz, de nem is 2 napos túra:-) Hanem 5 nap, és lesz hegycsúcs, tenger, minimundus, pályázás, erdő.....stb..........
No igen:-(
A Glossglockner az egyik álomtúrám......

Csak a kiszámíthatattlansága miatt nem mertem eddig még belevágni......
Vannak ismerőseim akik 2-3-4. alkalomra tudtak csak feljutni - mert a kiérkezés pillanatában lezárták az útat......
Arra meg sajnálom a drága naftát hogy brahiból motorozak.....

hiszen:
1300km = 17000ft benzin
1 éjszaka szállás = kb. 20 euró ( 5000ft)
Pályamatrica = 4,5 euró ( 1400ft)
2 napi kaja = 3000ft
belépő = ~20 euró ( 5000ft)

Szóval egy laza: 32.000ft és nem csináktam semmit, csak megnéztem egy hegycsúcsot.....
És ha a Glossglocknerre mész, szinte tuti, hogy esőben fogsz menni, mégse szabad kihagyni. Louisban 8€ egy esőruha, én 2 évet kihúztam vele. Nem szabad bekexelni az esőtől!
kérdezétek meg SayX-et mit műveltem 2004 áprilisban az Apriliával:-))))

Az első 2 napos túra az AKMT vezéreként.......
szakadó eső, szar fék és szar gumi.........

Veszpérmi elkerülő.......én meg csak csúszooooooooooooooooooooooooooooooooooooook:-)
a fű előtt állt meg a motor......

Nagyvázson utáni szakasz......elmentem felderitő útra.........




Szóval UTÁLOK esőben motorozni - DE!
Nekem a túrák nafgy része tervezett.....tehát akkor van szabadidőm.....
Igy ha esik akkor is elindulok!
SOHA nem mondtam még le túrát eső miatt......kivétel mikor egyedül mntem volna.......pl hétköznap.
De az AKMT soraiban mindg akadt 1-2 olyan marha mint ÉN.....így egymást gerjesztettük az esőben:-)
És a vége?
EGY TOTÁLISAN JÓ BULI lett belőle:-)
Tudom űberelni! Szakadó eső, április, hideg, este, Jászberény-Piliscsaba, bejáratós motor (Generál miatt tehát még nem is húzhattam neki), ráadásul a hajam télen tavaly megnőtt és a sisak is nyomott!

De IGEN! MEGCSINÁLTUK!
van tapasztalatom kocsival eső, este ill egyéb verziók..menekülök tőle ha csak lehet...szeműveges is vagyok béna is vagyok ....de 18-ig világos..meglatjuk...van 2 verzoóm vagy hazamegyek Tata mellé vagy Pécs...
Az szar:-((
Nekem a zürkölet a halálom.......de sajna ez van...........

Egyszer ajánlom, hogy probáld ki a szakaó esőben - éjjel a motorozást:-)
Igazi horror:-)))) De ugye haza is kell érni egyszer - és ha a napodat eltöltöd kellemesen - akkor ezt be kell vállalni........
azon van, de látni akkor sem látok...
Ne igyál olyan sokat!!!
féki oldal = DÉLI oldal:-)
Csak má írni sem tudok:-)))
Amugy ez csak terv.......
Mivel éjszakáról megyek (vagyis mikor ti alszotok Én dolgozom) igy lehet hogy maradunk a féki oldalon....és akkor jóóóóóóóval hamarabb idehaza vagyunk........
ez igy természetes:-)
Örülj hogy nem dobot le a ló:-)


Amugy Én a futómüvére mondanám a hibát - hiszen ez a motor nem erre lett kitaláva.........
18-19 óra.......mé? a motorodon nincs lámpa?
oké,köszi megtaláltam.A motoromnál ha meghuzatom 170-80 nal,megy annyit , állitolag a szélvédelem hiánya miatt elkezd remegni a kormány,majdnem ledob a gép,de ha ráfekszem a tankra elmulik.normális vagy valami gond van???
ühüm...március közepén meddig van világos? :-)
Simán:-)
Olvas vissza...........
még egy érdekes kérdés,lehet,hogy hülyeség, a motorom gs500u 2003 25kw os papir szerint,azt mondják,hogy csak papir szerint,a gyártó ügyeskedése korlátozott jogsival lehessen vezetni... amúgy 35kw-os??? ilyen létezik???