A kuplung az könnyen jár, csak hát a tzr-nél 2 ujjal behúztam, itt meg azért emberesen kell húzni! Nem ebben a ruhában nyomom, reggel kimentem képet csinálni....
Igazából nem a szélvédelem az elsődleges szempont, amiért plexit szerelek a motorra. De fontos volt, hogy ha már rajta van, akkor ne tekerje ki a szél a kezemből a kormányt miatta.
Tetszik, és az a kicsi plusz szélvédelem elfér... elvvégre mégiscsak egy naked bike!
Az a kuplung kar ugy biztos nem jó. Pláne nyilván nem a pénteki budapesti dugókban mentél
Én azon csináltam a rutint (35°hőségben) méterenként kuplungal játszva másfél órán keresztül, de nem az volt a fárasztó,nem ment nehezen.
A kuplungot megnézném a helyedben, bár nem tudom a TZR-en milyen volt, de ennek is finoman kellene járni. Nem nagy dologra gondoltam a megnézésnél, csak annyira, hogy a karnál a bovden meg van-e zsírozva...
Aztán az is lehet, hogy tényleg csak megszokás kérdése.
Üdv! Motoroztam ma egy kicsit, nagyon király volt! A kuplungtól kivan a csuklóm pedig alig mentem 40km-ert. Sokkal "keményebb" mint a TZRen volt! Aztán lemostam, most meg pihen az új helyén....
Sőt még véleményt se mondanak (pl hogy itt javitott ott cserélt) lefényképezik és annyi.A héten beszélgettem a szervizben a srácokkal ,akik csinálták a zöldkártyát a kocsira.
Még az első forgalombahelyezés előtt is van eredetvizsga. (új járműnél is ) Nehogy a kereskedő kilopja a gyárból a masinát...
Az mindent elmond a rendszerről, hogy a hírek szerint 2 vállalatnak van joga eredetvizsgát csinálni. És, azt csiripelték a verebek (valahol olvastam), hogy ez a két vállalat két valamikori főrendőr tulajdonában van. Hát, ez a lobbi, vagy mi a franc. Szóval így a legkönnyebb jól működő vállakozást csinálni. Kötelezővé teszem a dolgot, megszabom a tarifát, és szedem a lóvét. Költségük nem sok van, hiszen szerződött mühelyekkel dolgoztatnak.
A műhely megnézi a gépet, nyomja a plecsnit, aztán kész. Azt tudják ellenőrizni, azt hiszem, hogy adott jármű valóban az-e, ami a papírokon szerepel. A lopott gépeket ez a rendszer nem nagyon szűri ki. Nehéz is lenne, gondoljunk csak a mobil eredetvizsgáló állomásokra. Hogyan is tudna mindig friss adatokkal dolgozni...
A lényeg, hogy az eredetvizsga nem jó arra, hogy kiszűrjék a lopott járművet... ezért görény dolog, hogy kötelező.
Ha meg akarsz győződni a kiszemelt jármű "tisztaságáról", akkor kérdezd le a BM központi adatnyilvántartójából az adatokat. Ez is csak akkor jó, ha viszonylag régebb óta az előző tulaj nevén volt a gép. Mondjuk legalább 1 hónapig. Ennyi idő alatt nagyjából körbeérnek az adatok a rendszeren...
Eredetvizsga jelenleg erre a mocira: 13000Ft... Nem kis összeg. Az átíratás minden ccm adóval , vagy mi a szarral +28e. És még a biztosítás, ami nálam is K&H. Most ők itt a legolcsóbbak.
Uj motorvásárlásnál ott köt ahol nekli tetszik. A réginek meg kell az addigi bonuszárol igazolást adni .
Az eredetvizsga viszont 13 e Ft- tudtommal. Formailag tényleg az eladónak kell állni- csak az ö nevére lehet megcsináltatni. Valóságban viszont a vevő kénytelen átvállalni-így legalább a vevő tudja hogy tényleg okés a papir (bár lehet hogy ott nem szoktak csalni- nem tudom) Adásvételi elött az eladó bolond lesz megcsinálni az eredetvizsgálatot, mert addig még nem tutti az eladás és hamar lejár az érvényessége.
Azt majd télen nézd meg mennyi a különbség!
Én is ott voltam 4 évig....most az éves dij 24700 lett volna.....Én meg átmentem a K&H-hoz (Argosz) ...ott meg fizetek évi 12.000-ret.....
NEM MINDEGY:-))))
Tetszik, és az a kicsi plusz szélvédelem elfér... elvvégre mégiscsak egy naked bike!
Én azon csináltam a rutint (35°hőségben) méterenként kuplungal játszva másfél órán keresztül, de nem az volt a fárasztó,nem ment nehezen.
De ugye azért nem abban a ruhában nyomod - mint ami a képen van.........mert nem jósolok neked nagy jővőt ezügyben.......
A kuplung?
Az sajna kemény:-) Ugymond férfit kíván:-))))
Sokan meg is lepődnek hogy miért ilyen kemény.......
Ha hozzá szoksz észre se fogod venni..............
A kuplungot megnézném a helyedben, bár nem tudom a TZR-en milyen volt, de ennek is finoman kellene járni. Nem nagy dologra gondoltam a megnézésnél, csak annyira, hogy a karnál a bovden meg van-e zsírozva...
Aztán az is lehet, hogy tényleg csak megszokás kérdése.
Az mindent elmond a rendszerről, hogy a hírek szerint 2 vállalatnak van joga eredetvizsgát csinálni. És, azt csiripelték a verebek (valahol olvastam), hogy ez a két vállalat két valamikori főrendőr tulajdonában van. Hát, ez a lobbi, vagy mi a franc. Szóval így a legkönnyebb jól működő vállakozást csinálni. Kötelezővé teszem a dolgot, megszabom a tarifát, és szedem a lóvét. Költségük nem sok van, hiszen szerződött mühelyekkel dolgoztatnak.
A műhely megnézi a gépet, nyomja a plecsnit, aztán kész. Azt tudják ellenőrizni, azt hiszem, hogy adott jármű valóban az-e, ami a papírokon szerepel. A lopott gépeket ez a rendszer nem nagyon szűri ki. Nehéz is lenne, gondoljunk csak a mobil eredetvizsgáló állomásokra. Hogyan is tudna mindig friss adatokkal dolgozni...
A lényeg, hogy az eredetvizsga nem jó arra, hogy kiszűrjék a lopott járművet... ezért görény dolog, hogy kötelező.
Ha meg akarsz győződni a kiszemelt jármű "tisztaságáról", akkor kérdezd le a BM központi adatnyilvántartójából az adatokat. Ez is csak akkor jó, ha viszonylag régebb óta az előző tulaj nevén volt a gép. Mondjuk legalább 1 hónapig. Ennyi idő alatt nagyjából körbeérnek az adatok a rendszeren...
volt olyan is, hogy az vizsga megvót, az átírás is megvót, a gyerek ment vele 3 évig....azt jött a yard:) hogy lopott.....
Én levettettem az árából...
Az eredetvizsga viszont 13 e Ft- tudtommal. Formailag tényleg az eladónak kell állni- csak az ö nevére lehet megcsináltatni. Valóságban viszont a vevő kénytelen átvállalni-így legalább a vevő tudja hogy tényleg okés a papir (bár lehet hogy ott nem szoktak csalni- nem tudom) Adásvételi elött az eladó bolond lesz megcsinálni az eredetvizsgálatot, mert addig még nem tutti az eladás és hamar lejár az érvényessége.
Azt majd télen nézd meg mennyi a különbség!
Én is ott voltam 4 évig....most az éves dij 24700 lett volna.....Én meg átmentem a K&H-hoz (Argosz) ...ott meg fizetek évi 12.000-ret.....
NEM MINDEGY:-))))