Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az ötlet jó, már jártam így én is, hogy fellazult.
Jelenleg Castrol szintetikus van benne, de nem igazán vált be....Meg nem ette , de a kuplung miatt gondoltam másikra.

Van valami jó ötlet arra, hogy milyet vegyek?
Létezik. Nekem a Banditánál, ha nagyon felmelegedett beljebb fogott a kuplung.
És hogy számoltad az 1000ret?

Mert ha jó az idő akkor:
Szóval ez biza majd 500km........

ha rossz?

Akkor meg olyan 370
2-esre megy a "kormánykapcsolóról" megszakítva a +12V
duda kap "+"-ot illetve rá kell kötni 4-es pólusra a másik "lábát"
másik duda 3-as pólus, másik pólusára pedig testet kér
1-es szintén test... ööö aztán ha nem akkor nem is mondtam semmit
Lehetni-lehet, de azt mondták, hogy ezzel a gyári koptatóolajjal inkább ne menjél többet ezernél!
A többi olajcserénél nem gond a + 10 %.
Jól emlékszel, vagyis inkább szereti, ezért megeszi. Max félszinti elég neki.
Természetesen változik hő hatására, de ez nem lehet jelentős!

Nézd meg a karnál azállítócsavart, nekem is volt olyan, hogy kilazult a kontra, és elállítódott.
Az nem tragédia, ha esetleg 1200-zal állítasz oda! Semmi baja sem lesz, meg nem is szólnak érte. De mehetsz pl 850-nel is.
Halihó mindenki!
Help-Help....!
Létezik,hogy a kuplungholtjáték megváltozik hidegen-melegen, mondjuk szint.motorolaj miatt?
Jól emlékszem,hogy nem szereti a GS a szintetikusat?
Tangerine!



Mélyen meghajlok tudásod előtt:-)))))))




Uraim!
Müködik:-)




Szóval ott csesze meg a rezet az a marha aki beépitetttetttte a szerelővel a 3.as lábat....hiszen MINEK?
Pusszancs mindenkinek
Ki mondta?
De 1000km-ig utast nem vihetsz ugye ?
Mármint a duda független a gyújtáskapcsolótól!
Ja egyébként a Bandit mögött az 2 motor!
Ott a Yamaha DT80 is! Próbálj ránagyítani!
Halihó!

Blue: a rajzon a 2 duda simán sorba van kötve, amikor zár a relé a 3-4 között. Vagyis a kettő helyett használhatsz egyet is, pl. kösd össze egy kábellel az 1-3-at (rövidzárnak), kösd a dudát az akku+ és a 4 közé, így a relén keresztül a duda (vagy piezo) megkapja az akku 12V-ot. A cucc független a a gyújtáskapcsolótól.
Hápi!
Nem tudtad, gyűjtöm őket!
Mindíg kell tartalék! Blue-nak és Dawntweznek is van!
esSO!
Nem gond a mai nap, mert én mindennap 110km-t megyek vele a munkába járással, úgy hogy éppen hogy csak belefér az évadnyitó az 1000-be!
Én csak azt nem értem hogy ha az 1-3-az össze kell kötni akkor mi a rákért nem csináltak a nyákon egy sima vonalat?


Igy ahogy nézem logikusnak tünik hiszen a relé szabályoza a negatív megszakitást (ezt se értem....Én mindig a pozitiv oldallal játszok akár kapcsoló, akár relé, akár csak egy lehozatal)

Szóval Én a Nyákot eleve úgy rajzoltam volna meg hogy az 1-től menne egy vonal a közbe ikatatva a 3-ast.......4es saruhoz.....
A 2-től meg egy volna egy másik "3"-ashoz.....

Vagyis
1 negatív
2 poitiv
3 duda pozitiv
4 duda negatív




No majd mindjárt jól kipróbálom egy Leddel.............Ha müködik akkor ugye a lednek villognia kell..........
Ja ja.....

de erre már írtam hogy a gyári cucchoz nem nyúlok...........és értelme sincs hiszen ahogy megszólal a duda, a csóka lehuzza a sarukat és kész...............


Szóval egy Piezo sziréna (110dB) lesz rákötve és az egész el lesz dugva.......szóval csakis 2 kábel lesz a motorra kötve......a +12 és a föld..........tehát az akku......ami meg ugye ügyes-bajosan közelithető meg.......

Ügyes-BAJOS = az ülés letépése, ami ELHIHETITTEK NEKEM: NEM EGYSZERŰ MUTATVÁNY!
De mikor a GS-en eltört a pöcök, Én is próbáltam.......NEM MENT!
Beteszem újra hogy ne kelljen keresni
Tehát akkor az Én szókincsem alapján


1+3
4 - Duda NEGATIV
2 - Duda pozitív


?
Nem! A nyákon minden ok, különben nem müködne semmi...........
egy forrasztás elengedet - máris döglött volt az egész
Az a 2 az 3. DT, GS,Bandi
Annyit módosítok, hogy egy plusz dudát tennék rá, mert a riasztó hiába ad rá negatívot a gyárira, ha le van véve a gyújtás, akkor pozitív sincs rajta, ergo nem fog szólni.
Szóval a plusz duda egyik fele az akku pozitívra (biztosítékkal, az akkuhoz minél közelebb), 1-es és 3-as kivezetés a negatívra, a 2-es kivezetés egy kapcsolón és biztin az akkura (akár lehet közös biztin a dudával) 4-es kivezetés a duda másik lábára.
A Bandit mögött figyeljétek!
Menőéknél 2 motor van a grázsban!