Az ötlet jó, már jártam így én is, hogy fellazult.
Jelenleg Castrol szintetikus van benne, de nem igazán vált be....Meg nem ette , de a kuplung miatt gondoltam másikra.
2-esre megy a "kormánykapcsolóról" megszakítva a +12V
duda kap "+"-ot illetve rá kell kötni 4-es pólusra a másik "lábát"
másik duda 3-as pólus, másik pólusára pedig testet kér
1-es szintén test... ööö aztán ha nem akkor nem is mondtam semmit
Halihó mindenki!
Help-Help....!
Létezik,hogy a kuplungholtjáték megváltozik hidegen-melegen, mondjuk szint.motorolaj miatt?
Jól emlékszem,hogy nem szereti a GS a szintetikusat?
Blue: a rajzon a 2 duda simán sorba van kötve, amikor zár a relé a 3-4 között. Vagyis a kettő helyett használhatsz egyet is, pl. kösd össze egy kábellel az 1-3-at (rövidzárnak), kösd a dudát az akku+ és a 4 közé, így a relén keresztül a duda (vagy piezo) megkapja az akku 12V-ot. A cucc független a a gyújtáskapcsolótól.
Én csak azt nem értem hogy ha az 1-3-az össze kell kötni akkor mi a rákért nem csináltak a nyákon egy sima vonalat?
Igy ahogy nézem logikusnak tünik hiszen a relé szabályoza a negatív megszakitást (ezt se értem....Én mindig a pozitiv oldallal játszok akár kapcsoló, akár relé, akár csak egy lehozatal)
Szóval Én a Nyákot eleve úgy rajzoltam volna meg hogy az 1-től menne egy vonal a közbe ikatatva a 3-ast.......4es saruhoz.....
A 2-től meg egy volna egy másik "3"-ashoz.....
Vagyis
1 negatív
2 poitiv
3 duda pozitiv
4 duda negatív
No majd mindjárt jól kipróbálom egy Leddel.............Ha müködik akkor ugye a lednek villognia kell..........
de erre már írtam hogy a gyári cucchoz nem nyúlok...........és értelme sincs hiszen ahogy megszólal a duda, a csóka lehuzza a sarukat és kész...............
Szóval egy Piezo sziréna (110dB) lesz rákötve és az egész el lesz dugva.......szóval csakis 2 kábel lesz a motorra kötve......a +12 és a föld..........tehát az akku......ami meg ugye ügyes-bajosan közelithető meg.......
Ügyes-BAJOS = az ülés letépése, ami ELHIHETITTEK NEKEM: NEM EGYSZERŰ MUTATVÁNY!
De mikor a GS-en eltört a pöcök, Én is próbáltam.......NEM MENT!
Annyit módosítok, hogy egy plusz dudát tennék rá, mert a riasztó hiába ad rá negatívot a gyárira, ha le van véve a gyújtás, akkor pozitív sincs rajta, ergo nem fog szólni.
Szóval a plusz duda egyik fele az akku pozitívra (biztosítékkal, az akkuhoz minél közelebb), 1-es és 3-as kivezetés a negatívra, a 2-es kivezetés egy kapcsolón és biztin az akkura (akár lehet közös biztin a dudával) 4-es kivezetés a duda másik lábára.
Jelenleg Castrol szintetikus van benne, de nem igazán vált be....Meg nem ette
Van valami jó ötlet arra, hogy milyet vegyek?