Tavaly tavasszal PONT ugyanez történt velem is, ugyanzekkel a hibajelenségekkel! Felakadt az úszó a karbiban! Itt a fórumon kaptam segítséget, ami be is jött: csavarhúzó nyelével finoman, de határozottan! megkocogtatni mindkét oldalt, gyertyapucolás, mert beköpte, majd indítás. Nekem a művelet után simán indult. Utána pedig, ha bemelegedett, magasabb fordulaton közlekedés(4-7e rpm), az helyrerakta a gyertyát/fölös benyát. Nekem az volt a gond, hogy friss tojáshéjasan 2-3e körül jártam a motorral, mert olyan szép hangja volt, de ezt nem arra találták ki! Na azóta 4-6e között járok, nincs is vele gond!
Nekem kocsinál volt ugyan ez. Csak annyi különbséggel, hogy "beszippantotta" a főengelyszimmeringet.
Ha kék a füst, akkor szimmering...
Ha fekete, akkor benya...
CSáó!
Háát jókérdés h milehet a masinkáddal! Én1x úgyjártam tavasszal,hogy indításkor ugyanígy 1hengerem indult csak be, erősen füstölt a kipu, szivató visszatol motor leáll, gyertya pucol, idít ugyanez... csak nekem nem zörgött hálisten a motorban semmi! Feldobtam utifutira a gépet(még garanciális volt) bevittem szervízbe ott azt mondták az volt a baja hogy a karbiban fennakadt az úszó. Szétszedték-összerakták kész, azóta is megy kop-kop. Nemtudom tudtam-e segíteni valamiben is egyenlőre csak ennyit tudok hozzászólni.
Csáó!
mano72.
Egyszer én is jártam így. Semmi baja a gépnek, csak sokáig nem volt beindítva és nem állítottad át az indításhoz a benzincsapot vízszintes állásba. Azért nem pörgött fel mert kevés volt neki a benya. utána miután leállt, meg fullra szívta magát a próbálkozásoktól. Ha nyélgázon beindul, akkor tartsd úgy nyélen, amíg ki nem tudja pörögni magát! Ez nekem, kb 2 és fél perc volt, és ne tudd meg hogy közbe mi jött ki a kipufogóból! Egy dolgot ne tegyél gázfröccsöket ne adj neki, mert akkor mindíg újra benzint fecskendezel be! Csak a nyélgáz!
Viszont ha van időd, akkor tekerd ki a gyertyákat és szellőztesd a hengert másnapig és úgy próbálkozz!
Szerintem itt vmi kajagond lesz. Az, h ment 250km-t nem jelent semmit. Mostanra sikerült vmi koszt felszívni 1 fuvókába, v vmi ilyesmi. Én biztos szétszedném a karbit.Amúgy is kiváncsi vagyok az ilyenekre...
Sztem csak azért füstöl, mert nincs tökéletes égés. Én első körben - hápit jól seggberúgnám az infarktus okozás miatt! Na de félre a viccel! Én nem gondolkodom motorikus problémával, jó kis gép ez. Szal először lekapnám a karbi tetejét, hogy megnézzem a membránok állapotát. az ugyanis gumi, és mint olyan, repedhet. Ha nem, akkor tovább.
Szerintem, de nem értek hozzá.
Tavaly tavasszal PONT ugyanez történt velem is, ugyanzekkel a hibajelenségekkel! Felakadt az úszó a karbiban! Itt a fórumon kaptam segítséget, ami be is jött: csavarhúzó nyelével finoman, de határozottan! megkocogtatni mindkét oldalt, gyertyapucolás, mert beköpte, majd indítás. Nekem a művelet után simán indult. Utána pedig, ha bemelegedett, magasabb fordulaton közlekedés(4-7e rpm), az helyrerakta a gyertyát/fölös benyát. Nekem az volt a gond, hogy friss tojáshéjasan 2-3e körül jártam a motorral, mert olyan szép hangja volt, de ezt nem arra találták ki! Na azóta 4-6e között járok, nincs is vele gond!
Ha kék a füst, akkor szimmering...
Ha fekete, akkor benya...
Háát jókérdés h milehet a masinkáddal! Én1x úgyjártam tavasszal,hogy indításkor ugyanígy 1hengerem indult csak be, erősen füstölt a kipu, szivató visszatol motor leáll, gyertya pucol, idít ugyanez... csak nekem nem zörgött hálisten a motorban semmi! Feldobtam utifutira a gépet(még garanciális volt) bevittem szervízbe ott azt mondták az volt a baja hogy a karbiban fennakadt az úszó. Szétszedték-összerakták kész, azóta is megy kop-kop. Nemtudom tudtam-e segíteni valamiben is egyenlőre csak ennyit tudok hozzászólni.
Csáó!
Egyszer én is jártam így. Semmi baja a gépnek, csak sokáig nem volt beindítva és nem állítottad át az indításhoz a benzincsapot vízszintes állásba. Azért nem pörgött fel mert kevés volt neki a benya. utána miután leállt, meg fullra szívta magát a próbálkozásoktól. Ha nyélgázon beindul, akkor tartsd úgy nyélen, amíg ki nem tudja pörögni magát! Ez nekem, kb 2 és fél perc volt, és ne tudd meg hogy közbe mi jött ki a kipufogóból! Egy dolgot ne tegyél gázfröccsöket ne adj neki, mert akkor mindíg újra benzint fecskendezel be! Csak a nyélgáz!
Viszont ha van időd, akkor tekerd ki a gyertyákat és szellőztesd a hengert másnapig és úgy próbálkozz!