Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze külön!
Jó az porosnak is
Csatlakozom! Jóéjszakát
Asszem megyek aludni.. Jók legyetek! Vigyázzatok magatokra!
Víz nem lehet, léghűtéses.
Pirosban!
Vagy nem is? Ha kék, akkor 2ütemű, ha fekete, akkor ég az oil is. Vagy mostmár nem is írok...
Ha kék, oil ég, ha fehér, akkor van benne 1 kis víz...
Szerintem, de nem értek hozzá.
Amíg nincsen porosba a fordulatszámmérő tolhatod neki bátran perssze menet közben
Ugye!? Le merném fogadni, hogy akkor is én mondtam a koccot!
jóéjt!
Sziasztok!

Tavaly tavasszal PONT ugyanez történt velem is, ugyanzekkel a hibajelenségekkel! Felakadt az úszó a karbiban! Itt a fórumon kaptam segítséget, ami be is jött: csavarhúzó nyelével finoman, de határozottan! megkocogtatni mindkét oldalt, gyertyapucolás, mert beköpte, majd indítás. Nekem a művelet után simán indult. Utána pedig, ha bemelegedett, magasabb fordulaton közlekedés(4-7e rpm), az helyrerakta a gyertyát/fölös benyát. Nekem az volt a gond, hogy friss tojáshéjasan 2-3e körül jártam a motorral, mert olyan szép hangja volt, de ezt nem arra találták ki! Na azóta 4-6e között járok, nincs is vele gond!
Hát nem konkrétan úgy gondoltam, de a szimónál működött.
Gyk.: 5kilós fémkalapáccsal óvatossan megkocogtatni a karbit jahh
A kop-kop jó ötlet! Érdemes óvatosan megütögetni a karbit, hátha "helyreugrik".
Nekem kocsinál volt ugyan ez. Csak annyi különbséggel, hogy "beszippantotta" a főengelyszimmeringet.
Ha kék a füst, akkor szimmering...
Ha fekete, akkor benya...
CSáó!
Háát jókérdés h milehet a masinkáddal! Én1x úgyjártam tavasszal,hogy indításkor ugyanígy 1hengerem indult csak be, erősen füstölt a kipu, szivató visszatol motor leáll, gyertya pucol, idít ugyanez... csak nekem nem zörgött hálisten a motorban semmi! Feldobtam utifutira a gépet(még garanciális volt) bevittem szervízbe ott azt mondták az volt a baja hogy a karbiban fennakadt az úszó. Szétszedték-összerakták kész, azóta is megy kop-kop. Nemtudom tudtam-e segíteni valamiben is egyenlőre csak ennyit tudok hozzászólni.
Csáó!
1értelmű üzaprobl!
mano72.
Egyszer én is jártam így. Semmi baja a gépnek, csak sokáig nem volt beindítva és nem állítottad át az indításhoz a benzincsapot vízszintes állásba. Azért nem pörgött fel mert kevés volt neki a benya. utána miután leállt, meg fullra szívta magát a próbálkozásoktól. Ha nyélgázon beindul, akkor tartsd úgy nyélen, amíg ki nem tudja pörögni magát! Ez nekem, kb 2 és fél perc volt, és ne tudd meg hogy közbe mi jött ki a kipufogóból! Egy dolgot ne tegyél gázfröccsöket ne adj neki, mert akkor mindíg újra benzint fecskendezel be! Csak a nyélgáz!
Viszont ha van időd, akkor tekerd ki a gyertyákat és szellőztesd a hengert másnapig és úgy próbálkozz!
Szerintem itt vmi kajagond lesz. Az, h ment 250km-t nem jelent semmit. Mostanra sikerült vmi koszt felszívni 1 fuvókába, v vmi ilyesmi. Én biztos szétszedném a karbit.Amúgy is kiváncsi vagyok az ilyenekre...
Milyen a füst?
Sztem csak azért füstöl, mert nincs tökéletes égés. Én első körben - hápit jól seggberúgnám az infarktus okozás miatt! Na de félre a viccel! Én nem gondolkodom motorikus problémával, jó kis gép ez. Szal először lekapnám a karbi tetejét, hogy megnézzem a membránok állapotát. az ugyanis gumi, és mint olyan, repedhet. Ha nem, akkor tovább.
Magasabb lenne és gázra lassan térne vissza. Nem?
Ha falsot szívna, akkor magasabb lenne az alapjárat, nem? Ami biztos, h jó lenne látni-hallani...