Node nem is azt mondta, h jéghideg a bal leömlő, uh teljesen nem állhat az a henger, meg azt én is vágom, h akkor le kellett volna állnia teljesen. De tuti nem jár tökéletesen. Az télleg fontos info lenne, h milyen füst az a füst, úszik- e az olajban...
Hápi!
Örülök, hogy egybe vagy!
Van egy ugyanilyen tankom, hibátlan gyári fényezéssel 30ért. Én arra az esetre vettem, ha engem hoznának ki felelősnek! Ha gondolod...?
Az a 1 hengerezés diagnosztizálás elég valószinü, csak a miért ? az nem
Egyébként ,pláne ilyen hidegben mindig full ráhuzom a szivatót és amikor már szépen pörög 4ezren akkor nyomom félállásba cca 2 e fordulatra. De ez most vajmi keveset fog segiteni.
Távolról diagnosztizálni nehéz... Milyen színű az a füst, amit dönt a moci magából? z fontos lehet. Valamint az, hogy a tökéletlen égés miatti traktor hang mellett szól-e benne még valami?
Ha akármit is csinálsz, a bal leömlő nem melexik, akkor lehet télleg csak 1 hengered műx - ez a traktor hangot tuti magyarázná... A benzincsap -állásával mahináltál a műveletek közben...? Amúgy meg különösebben sajnos nem konyítok a dologhoz, bár találgatni kiválóan tudok .
Szia!
A segíteni akarást is értékelem köszi! Bal kipu alatt a bal oldali hengerből kijövő kipufogó nyakat értem. Ha nem megy az a henger annak hidegebbnek kell lennie (márpedig jóval hidegebb minta jobbos)
Sziasztok!
Szeretnék segitséget kérni Tőletek!
Arra volnék kíváncsi volt-e valakinek hasonló esete a Gs-ével, ha ige mire számítsak?
A probléma röviden: Kb. 2 hete úgy 250 kilométer után (csak azért irom hogy a vizes benzin kizárható) minden hibátlanul müködött mikor leállitottam a GS 500-om. vasárnap csak úgy járatásképpen be akartam inditani, szivató félig kihúz, öninditó. A motor simán indul, de nem emelkedik a fordulat ahogyan melegszik kb. 1500-2000. Már sokaltam a dolgot viszatoltam a szivatót, erre persze megáll. Na és többet nem idult. Öninditózás akku lemerülésig. Másnapra akku feltölt, gyergyák megpucol, de így sem indul. Megint akku merítés. Ezt áthidalva a kocsi aksijáról bikázva sem indul, gyergyák ki-be. Szikra van. A gyertya benzintől nedves, tehát benya is van. Tanácsra szivató nélkül, tökig gázon nagy nehezen elindul, de traktor hangja van és dönti a füstöt. Járatás után a bal kipufogó lényegesen hűvösebb, talán nem megy a bal henger? Na és a számora legnagyobb rejtély. Igy járatva lehuzom a bal gyertyapipát, semmi változás a fodulatban. Amikor a jobb gyertyapipát húzom le, leesik a fordulat de nem áll le. Ugyanígy csinál, ha a két gyertyát kicserélem (tehát nem a gyertya) A gyertyák egyébként kormosnak tünnek. Lehet, hogy gyújtótrafó? Vagy ami még rosszabb valahogyan olaj jut az égéstérbe? (3 éves motor, nincs benne 14.000 km) Szelepszárszimering? Netán gyűrű törés) Ha van valami ötletetek, vagy ne adj Isten hasonló tapasztalatotok hálásan megköszönném!
Segítségeteket előre is köszönöm !
Örülök, hogy egybe vagy!
Van egy ugyanilyen tankom, hibátlan gyári fényezéssel 30ért. Én arra az esetre vettem, ha engem hoznának ki felelősnek! Ha gondolod...?
Egyébként ,pláne ilyen hidegben mindig full ráhuzom a szivatót és amikor már szépen pörög 4ezren akkor nyomom félállásba cca 2 e fordulatra. De ez most vajmi keveset fog segiteni.
Bammmeg a frászt hozod rám te rossssszcont fijjjúúúú!
Jó, hogy egyben maradtál!
Ha akármit is csinálsz, a bal leömlő nem melexik, akkor lehet télleg csak 1 hengered műx - ez a traktor hangot tuti magyarázná... A benzincsap -állásával mahináltál a műveletek közben...? Amúgy meg különösebben sajnos nem konyítok a dologhoz, bár találgatni kiválóan tudok .
Joccakát !
Sajnálom az ikerGSemet,de a lényeg, hogy megúsztad!
Motor pótolható!Hápi nem!
Te pedig fogadd részvétem most olvastam vissza, hogyan jártál!
Sanálom Neked sem volt túl jó napod.
A segíteni akarást is értékelem köszi! Bal kipu alatt a bal oldali hengerből kijövő kipufogó nyakat értem. Ha nem megy az a henger annak hidegebbnek kell lennie (márpedig jóval hidegebb minta jobbos)
Ciccah: nálad mi a helyzet? lett 10-es csavarhúzó?
Szerintem a baloldali leömlőt!
üdv
Szeretnék segitséget kérni Tőletek!
Arra volnék kíváncsi volt-e valakinek hasonló esete a Gs-ével, ha ige mire számítsak?
A probléma röviden: Kb. 2 hete úgy 250 kilométer után (csak azért irom hogy a vizes benzin kizárható) minden hibátlanul müködött mikor leállitottam a GS 500-om. vasárnap csak úgy járatásképpen be akartam inditani, szivató félig kihúz, öninditó. A motor simán indul, de nem emelkedik a fordulat ahogyan melegszik kb. 1500-2000. Már sokaltam a dolgot viszatoltam a szivatót, erre persze megáll. Na és többet nem idult. Öninditózás akku lemerülésig. Másnapra akku feltölt, gyergyák megpucol, de így sem indul. Megint akku merítés. Ezt áthidalva a kocsi aksijáról bikázva sem indul, gyergyák ki-be. Szikra van. A gyertya benzintől nedves, tehát benya is van. Tanácsra szivató nélkül, tökig gázon nagy nehezen elindul, de traktor hangja van és dönti a füstöt. Járatás után a bal kipufogó lényegesen hűvösebb, talán nem megy a bal henger? Na és a számora legnagyobb rejtély. Igy járatva lehuzom a bal gyertyapipát, semmi változás a fodulatban. Amikor a jobb gyertyapipát húzom le, leesik a fordulat de nem áll le. Ugyanígy csinál, ha a két gyertyát kicserélem (tehát nem a gyertya) A gyertyák egyébként kormosnak tünnek. Lehet, hogy gyújtótrafó? Vagy ami még rosszabb valahogyan olaj jut az égéstérbe? (3 éves motor, nincs benne 14.000 km) Szelepszárszimering? Netán gyűrű törés) Ha van valami ötletetek, vagy ne adj Isten hasonló tapasztalatotok hálásan megköszönném!
Segítségeteket előre is köszönöm !
Idegesítetek itt még ti is engem...
Hát, Drága, sajnálom. De legalább neked nem lett bajod.
a mostani széria bukócső volt amit "teszteltetek"? legalább látják a többiek, hogy faján müxik
-Ezt, hogy élted túl bazdmeg! (jött az elsőkérdés)-kva nagyot szólt!
Wazze!
Nyuszi hívott, hogy mi lett...
A lényeg, hogy egyben vagy "kishokis". Phűűűűűűűűű... bennem is megállt az ütő.
Gyógyúúúúújjjá! A pacit meg majd kivakarjuk...
Örülök, hogy nem lett bajod!
Részvétem a gép miatt...