Én most speciel a budaörsi Full Gashoz vinném, ott van 1 ismerős srác, eladó, ő ajánlotta nekem a Bódis kipöfföt is. És úgy gondoltam, hogy ha már kipöff-csere, akkor a 24 000-et is csinálják meg ők. Remélem nem teljesen más banda, mint a fehérvári. Valakinek esetleg van tapasztalata ?
Ha szeephézagolsz akkor KIFEJEZETTEN kérd hogy a vezérműlánc automatát is vegyék ki és tisztitsák meg!
Ez alapban vele jár, de ok helyen csesznek bele!
Ha az automata beugul (bekap egy porszemet akkor nem feszít utána....és attól is szar hangok fognak kijönni a blokkból!
Nekem is "bedugult"....és Érden nem nézték meg!
Épp ezért Én tudom ajánlani a Fehérvári Full-gast.....
A Tankbaleset kivételével SEMMI gondom nincs az ottlévőkkel..... Én oda jártam eddig és oda is fogok! - AMIG muszáj........
Szelephézag?
Én 40.000-nél nézetem meg elsőre......szóval ha nincs KEMÉNY ciripelő hangja adig fölösleges......egy szétszerelés (vizsgálat) kb 10.000ft............szóval nem igazán érdemes, csak ha TUTIra cserélni kellene már (4 lapka van bent.....2000-2500ft/db.....)
40.000-nél cseréltek 2db-ot
60.000-nél meg már 3-at.....
Szóval 20.000-nél nem igazán érdemes elvinni
mennyi lesz a tiédbe? 24.000?
Az a nagyszervíz...........
1 olajszürő + gumitömítés! (ha lehet inkább 2db! mert nyuszi is megvette és a beindittásnál szétrobbant! Még jó hogy volt itthon tartalékom!)
3L olaj + 1L tartalék....pl utántöltésnek)
1 légszürő
fékfolyadék.....
Ajánlom a NAGYVAS.hu-t.... vagy az M5-ös kivezetőn a MOTORRAD-ot.....
Ott olcsón beszerezhatő minden.......ha meg szükséges a szakértelmem, akkor rikkants és megcsinálom neked 20 perc alatt
Karbiszinkront érdemes megcsináltatni! az olyan 7-10.000ft közt mozog
Én a Motorad-ban csináltattam.....illetve mikor megvolt a szelepházagolás
esSO: Baja felé nem kéne Pesten a rakparton araszolni! Úgyis az 51-en megyünk nem? Nagyon nem járok arra mióta a Szabadság-híd környéki káosz hadművelet megkezdődött, de semmi jót nem hallottam róla. Szerintem akkor már inkább a Hungáriával párhuzamos lámpanélküli kis utcák (már ahol van)
és még örülhetsz hogy ocsóér megúszod.. nekem iggen valószínű hogy vez.lánc csere, ami max 20ezer froncsi, de hogy szétbombázzák a blokkot a cseréhez az 80ezer. paff..
Köszi az infot . Az utántöltés nekem is megfordult a fejemben .
Egyébként ugye most szelephézag-állítás és karbiszinkron, olaj-olajszűrő, fékfolyadék és légszűrő-csere az tuti kell...? (A kis könyvecskéből és a szakirodalomból tájékozódva valami ilyesmi lista állt bennem ösze )
Gyertyát 18-nál cserélték, a hátsó fékbetétet azt a nyár közepén, az elsőt viszont sanszos, h cserélni kell...
Hátha nem csak 2-3 ember menne:-))))))
Specc szombaton reggel 6-kor végzek....7-re vagyok itthon....szóval ha PL 10:00 2A shell kút az indulás akkor tán még a Fekete ördög is megjelenhet:-))))
Hűha-hűha... Ok, kösz, h szóltál, remélem sikeredik mennem, bár van néhány tényező, amiknek stimmelnie kéne addigra.
Megállapítottam, h el kell vigyem a motort 24 000-es szervízre, 24 500-nál járunk ugyanis . Többek között azért lenne jó a jövő héten minél korábban, mert a hátsó fékfolyadék mennyisége nem épp megfelelő, mint azt 3 napja, az akksi kiszerelésénél észrevételeztem. Pedig a fékhatással nem volt gondom, de nem is szeretném, hogy legyen. Ezen kívül csereérett kezd lenni az első gummi, és Bódis kipufogót tervezek fölrakatni Pöfire. És most akkor inkább nem számolom, mennyibe lesz a szezonkezdet ...
Apropó!
A jómultkor mintha úgy mondtad volna, hogy akarsz jönni dawntezzel, meg Erikkel, mikor jönnek a dobozokért. Ha jól emlékszem. Tehát - mivel lusta vagy visszaolvasni - közlöm veled, hogy a dolgok mostani állásában a jövő hét szombatján történik meg az esemény. Tehát szerezz be addig egy korrektor h-t!
Időjárásfüggő a dolog, bár 13-15 fokot ígérnek addigra.
Csak a ballaszt (a nagyob cucc) a trafó. A másik kisebb az egy kábel elosztó, ami vált tompított és reflektor között.
A ballasztnak volt necces helyet találni. Kb. 30 percig kísérletezetm (persze leszerelt ülés, tank, idomok...). Aztán a tank alatt sikerült neki rögzítő helyet találni. Most hiába ecsetelem, mert a GS úgy is más elrendezésű...
A kábelrendező doboz (a kisebb fekete) az meg a gyújtótrafók és a váz közötti kis lukba fért bele! :) Arra ügyeltem, hogy mindent kirögzítsek kábelkötözőkkel, hogy ne kotyogjon-mozogjon. Kb. 3 óra volt a művelet, rá kell szánni az időt!
Én most speciel a budaörsi Full Gashoz vinném, ott van 1 ismerős srác, eladó, ő ajánlotta nekem a Bódis kipöfföt is. És úgy gondoltam, hogy ha már kipöff-csere, akkor a 24 000-et is csinálják meg ők. Remélem nem teljesen más banda, mint a fehérvári. Valakinek esetleg van tapasztalata ?