Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a rozsadombon lakok de ez sztem nem számit
Az más, sok a lámpa! Nekem is 2 személlyel 3,8 körül van.
Én nem befolyásolni akarlak, csak az ismereteimet osztom meg veled. Az meg nekem is a halálom, mikor 2 hozzáértő ember totál ellentétesen nyilatkozik! És akkor a laikus meg mit gondoljon?

De ha már szóba kerül a véleményem, hát tessék: én sem tartom szükségesnek, de ez nálam leginkább pénzügyi kérdés, nem műszaki. A GS-nek a gyári dobbal is nagyon finom hangja van, szerintem. Tényleg úgy van, ahogy itt javasolta valaki. Nem hallod, mert "elhagyod" a hangját. Nekem a gyerek mindig mondja, hogy már az utca elején hallja, ha megyek érte. Szal nem a vezetőnek élmény, hanem a gyalogosnak. Már akinek az! Viszont egy hosszabb túrán tényleg zavaró lehet. De van hely a sor végén!
Eeegen volt karbi állításom, és nemisfékezek mindíg!
Mondjuk ez csak pestország!
Ja meg hegyen lax és lefelé nem fogyaszt annyit
Reális az a 4 alá, Remélem az enyim is annyi lesz megent.
Te biztos mindig fékezel
jaaa és nincs autópálya ebben(mert itt délen nincs is )
jol be lett löve a karbi (de tényleg volt karbi állitáson)
Hogy a p..ba tudtok 4l-el járni ketten?
Nekem egyedűl is 5l! :(
Nem szidott, teee! Pont inkább dícsért, hogy csak ti tudtok menni olyan úton.
Jégkorcsolyásokra gondoltam, meg arra hogy kuvvára csúszik a Dunlop.. ennyi.
fogyasztás 3.8-4l 2 személyel
a gyertyák "özikebarnák" ahogy a nagykönyvben meg van irva.
Jégkorongosokat még viccból sem szidni, mert dádá .... lásd adatlap fénykép!
nekem azt mondták hogy nem kell fuvokáztatni DE karburálni mindenképp!
eddig 10000 km mentem vele s.kipuval és a jooo hangon kivül más mellékhatása nincs!
Na ez a másik. Van, aki aszongya, még a Redbaronos szerelőgyerek meg a Motordoki is, hogy nem kő utánaállítni, mert típusra csinált és nem házilag barkácsolt dobról van szó. Oszt van, aki aszongya, h még így is utána kell állítani.
Na jó, nekem ez a macera egy kicsit hangosabb pöfögés miatt asszem nem éri meg . Meg legyek frászban, hogy most akkor tönkrevágja-e a motort, vagy nem néhány év alatt.... Naneeeem, elég . Majd az SV-re .
Tessék, meg lettem győzve .
Te figyelj, haver!
Ha jösz/jöttök szombaton, mivel úgyis szerelünk, az olajcserés-légszűrőcserés cuccodat is megcsinálhatjuk. Tényleg csak egy fél óra.
Sőt, ha érdekel, nem is kell csak olaj, mert nekem van olajszűrőm is, meg levegőszűrőm is eladó. Meg 2 gyertyám is, meg egy első betétem is. Nem liberó.
Jaja. Ott. És dawntez, mint hős pesti vagány, nem tudja!
De mostmár mindegy is, mert úgy néz ki, hogy a budai oldalon megyünk.
Egész jó az oldalad Blue- mindjárt kivámpírkodom belőle a nekem kellő dolgokat. ha jól látom találkoztál már a heidenauval- épp én is ezt akarok tenni a kawára, mert ez a gyári Dunlop.. na hagyjuk, jégkoribajnokoknak való:)
CsájeBéjá!
A sportdobról annyit tudni kell - nem akarok nagyon belemenni műszakilag - hogy a beállításokat utána kell állítnyi. Injektorosoknál a gyujtástérképet, karbisoknál pedig - mint a GS - a karburátort. A lényege, hogy az eu normák miatti szegény keveréket még jobban elszegényíti, tehát árt a motornak. Ezért át kell fúvókázni nagyobbra, hogy többet kapjon. Meg persze egyéb finomhangolások.
Természetesen a dolog kivitelezhető, csak azért írom, hogy nem úgy megy: feldobjuk a sportdobot, oszt jónapot.
Azazaz, hát aszondom én is . Csak a másik irányban van kb. 200 méterrel odébb, a jobb oldalon a szilveszterihez képest.
így már értem!
Amúgy nem rossz hely főleg nyugalomra vágyó nagyfalusiaknak! :)
De aki itt nő fel annak néha már túl sok a nyugalomból.. :P
Virágom! Ezt tőlem, vidéki parasztgyerektől kérdezed? Kb ott van, ahol szilviszter után kiraktunk.
nekem naaagyon bejött!
Azt nehéz megmondani!
Angyalföldi születésü vagyok -2 hetes koromig
Apám vett egy tanyát Gombolyagon 1984-körül. Most átvette a hugom-hál istennek
Sziaaaa, most már emléxem, te mondtad,h jó a Bódis .