Köhöm... szóval akkor van egy kis fogalmi zavarom. A jelenség ami történik, hogy 60-an felett elkezd a kormány balra-jobbra mozogni/belengeni 1-1 cm-t, mintha mondjuk én mozgatnám, csak másodpercenként kb. 2 szer (tehát elég gyorsan).
Lehet, hogy ez rázás és nem szitálás, elnézést, ha átkerszteltem a fogalmakat. Majd művelem magam! :)
A kerék nem pattog fel-le, ezt nem tapasztaltam. És ha már legalább egy kézzel fogom a kormányt, akkor sincs gond. (belső és külső kormány súlyok fent vannak, teleszkópos kormány lengés csillapítóm nincs :)
Remélem most már precízebben leírtam a fogalmat! :)
Köszönöm az infókat! Azt hiszem bölcsebb lesz ha hozzáértő szervízbe viszem. Mert ha mondjuk lecserélem az olajat és megmarad ez a rázás akkor hiába öntöttem ki a drága olajat...
A szerelés nem zavar, most is csupa olaj vagyok xenon HID projektbe fogtam, 3 óra és vas idegek, meghozta gyümölcsét! Azt realizáltam, hogy ezt nem pont naked motorra szabták... Kellene egy hosszab nagyfesz kábel, hogy nyugodt legyek. Most pont a csatlakozók mozognak, ha forgatom a kormányt (nem súrlódik, stb. csak na azért mégis :) Ha hosszab lenne a kábel, beférhetne a búrába, és csak a burkolt kábel vándorolna. Burkolt motoron ez azért egyszerűbb mulatság. No most csak hangosan gondolkoztam... A fény viszont brutál! ezzel már csak észre vesznek a városban is (ez volt a fő szempont)
Üdv mindenkinek!
Innen délről, az első magyar "felszabadult" városból ! (Na ki tudja hol vagyok, és mikor volt az esemény?)
Szal esSO Bácsi, hamár az időjósok is ilyen kegyesek lesznek a jövő hétvégére, összebarkácsolhatnád-e a dobozkáimat? Tudod, fúrás, faragás, hegesztés, alapozás, alvázvédő miegymás.
Más: komolyan. Az oldaldobozok belső mérete érdekelne. Illetve belefér-e A2-es rajzlaphoz való tábla. Valszeg május elején el kéne vinni öcsémet Pécsre, felvételizni, éshát rajzolni akar szegény . Pontos méreten a táblára csak később, de esSO Bácsi uyge megméri a kedvemért? Köszi
Ahány motor, annyi mennyiség! Anno viszonylag sokat kutakodtam, mikor nekem cseréltük. Hadd ne említsek most konkrét adatokat, de arra még emlékszem, hogy a GS-be "sok" kell. Van olyan moci, aminek a 2 szárába sem kell 0,5 liter együttesen sem.
A hidraulika olaj - mint a neve is mutatja - a hidraulikába kell! A telóba telóolaj kell! FORK OIL. 5W-vel indul, ez a leghígabb, egészen a 30W-ig. Nálunk éghajlatilag a 10W van elterjedt használatban, de a puha, felütő telók javíthatók sűrűbb olajjal. Az enyémbe is 15W-s lett öntve.
esSO olaját kb 1 óra alatt lecseréltük.....
ezét szerintem nem kell szervízbe rohangálni
1., kiszeded az első kereket
2., leszerelsz mindent a telóról (sárvédő, fék, kábeltartó...stb
3., meglazitod a teló tetjén azt a nagy csavart (NE SZEDD LE CSAK lazisd meg)
4., kiszeded a telókat
5., a felső NAGY csavart NYOMOD LEFELÉ MINT ÁLLAT, közben kicsavarod - AZ OK: ez egy aluminimum öntény, és alatt ott a rugó...vagyis esélyed lehet arra, hogy ahogy eléri a felső határt a csavar menete, a rugó kilőki és szépen széttépi a menetet (ekkor vehetsz új telót)
6., meforditod és szépen kiöntöd belőle az olajat (meg kiesik belőle
a., egy HENGER, egy alátét, egy rugó..........
b., az olaj
7., elkezded pumpálni és vársz pár percet hogy az olaj kifolyón
8., visszaforditod és beleöntesz a telókba 382ml telóolajat
9., visszateszed az alkatrészeket
10., visszacsavarod a tetejét
11., összeszereled a cumót
Ez az új módi. A legújabb PR fogás. Nem árat emelnek, hanem tessék, itt egy "üres" kabát, de tudunk bele adni protikat, esetleg temobélést. Természetesen plusz pénzért!
Nem mondom, hogy mindenhol így van, de már több oldalon láttam az utóbbi időben. Szépen el fog terjedni.
Ha beszitál a kormányod, akkor az csak teló lehet!
A kiegyensúlyozatlanságtól csak beráz!
Mivel két teló van, elég ha csak egy kicsit különbözik a csillapításuk és már így csinál!
Az üllői úton van egy kawasaki bolt,egybe egy telószervízzel, az enyémet is ott csináták!
Nagyon pöpecek, és olcsók!
Bármit ki tudnak cserélni a telóban ha szükséges.
Ha kispest felől jössz, akkor a határ úti felüljárótól van pár száz méterre jobbra!
Hmmm... Igazából már így vettem meg, de ugye egy használt motoron előfordul ez-meg az. Ha elengedem 60 felett, a kormányt (a kezemet fölötte tartva, hogy ne bicskázzon be) akkor el kezd egyre erősödően szitálni. Kérdésedre: nem új gumi, kb. 70%-os. Teló szimmering jó, csapágyak nem lógnak.
Lehet, hogy teló olaj csere? Abba valami 10W40-es teleszkóp olaj kell ha jól tudom (majd utána nézek)...
Lehet, hogy ez rázás és nem szitálás, elnézést, ha átkerszteltem a fogalmakat. Majd művelem magam! :)
A kerék nem pattog fel-le, ezt nem tapasztaltam. És ha már legalább egy kézzel fogom a kormányt, akkor sincs gond. (belső és külső kormány súlyok fent vannak, teleszkópos kormány lengés csillapítóm nincs :)
Remélem most már precízebben leírtam a fogalmat! :)