Hát jóh... lehet, hogy még adok neki pár nap haladékot! :) Aztán ha mondjuk éjszaka senki nem villog szemből akkor maradhat... De nekem igazából napközben kell, Pesten motorozva.
Bi xenon egyébként, és a cél az volt, hogy jobban észre vegyenek, nappal.
Oriási hibát jövetelllel el! Azért mondom, mert van tapasztalatom. Elösször én is így voltam vele, de aztán rájöttem, hogy sokkal mondom SOKKAL jobban észre vesznek, beengednek, nem jönnek ki elém, és valosznűleg mentett már meg csattanástól a xenon! Egy kicsikét lejebb kell álítani és pont. Vagy veszel egy bi- készletet ( Nekem kvára bevállt ) annak sokkal élesebb a kontúrja! Jobban be lehet lőni, hogy milyen állásban a jobb!
Öveges forever!
H4 és van hozzá két másik platni (H3 és valami más típus) cserélhető a platni a Xenon izzón. Alapból a H4 volt rajta, nekem is az kellett persze, tehát az van rajta most is.
Hát a leírtak miatt... Világít mint a röntgen fény, de szerintem a szembejövőket is vakítja... Nappal biztos nem zavaró, de éjszaka azért igen. Jobb a békesség! Szóval ha kell valakinek, akkor viheti, kiműtöm. Ha mégsem megy el, akkor meg lesz belől kézi elemlámpa. Éjszakai túrázáshoz jó lesz az zselés akksival!
OK! Amint kiderül a valóság, megírom, hogy mi volt! Most már enegem is roppant mód érdekel! (lehet, hogy nagyobb kátyúk is okozhatnak ilyet a felniben?!?)
A xenont asszem inkább leheggesztem...túlzás éjszaka. Így is van elég tirpák, akik szabálytalan vakító fénnyel jár, nem akarok egy lenni közölük. A városban meg majd körül tekintően közlekedek, oldalról úgy sem veszenk észre még ha UV lámpám lenne sem :) Szóval a bi-xenon HID eladó, 10k, 10 percet használt.
(hiába, aki Öveges professzorn nőtt fel nem élhet kísérletezés nélkül! :D)
Üdv mindenkinek,
jelentem Nyíregyházán elfogyott a új GS500. Megvettük az utolsót.
Ha jól tudom nem hoznak többet belőle, mert hamarosan megszüntetik az új euro3-as motorok forgalomba helyezését.
Kis szűkítéssel nem lesz gond, bár sztem pont a kevés víz miatt kell, hogy gyorsan tudjon cirkulálni. De kevéskét azért kibír. Az a basz a csöveddel, hogy alakra van, nem sima egyenes. Esetleg még azt is megnézheted, hogy mennyi van a fémcsőre feltolva. Ha sok, talán lehet lejjebb húzni 1-2 cm-t, és úgy megpróbálni másabb állásba fordítani.
Ez bizony a valkói határ (vagy helyesebben a valkai határ )
Amikor még nem volt rendszámom
Talán most?
link
hol készült az első kép, ami a fényképalbumodban van? Sokat jártam régebben Simóval a határban és marha ismerős a környék...
ezt vettem meg
http://www.danielsternlighting...
Bi xenon egyébként, és a cél az volt, hogy jobban észre vegyenek, nappal.
Oriási hibát jövetelllel el! Azért mondom, mert van tapasztalatom. Elösször én is így voltam vele, de aztán rájöttem, hogy sokkal mondom SOKKAL jobban észre vesznek, beengednek, nem jönnek ki elém, és valosznűleg mentett már meg csattanástól a xenon! Egy kicsikét lejebb kell álítani és pont. Vagy veszel egy bi- készletet ( Nekem kvára bevállt ) annak sokkal élesebb a kontúrja! Jobban be lehet lőni, hogy milyen állásban a jobb!
Öveges forever!
hogy ne föl világitson.
A xenont asszem inkább leheggesztem...túlzás éjszaka. Így is van elég tirpák, akik szabálytalan vakító fénnyel jár, nem akarok egy lenni közölük. A városban meg majd körül tekintően közlekedek, oldalról úgy sem veszenk észre még ha UV lámpám lenne sem :) Szóval a bi-xenon HID eladó, 10k, 10 percet használt.
(hiába, aki Öveges professzorn nőtt fel nem élhet kísérletezés nélkül! :D)
Zoli
amugy nem hamarosan - hanem január 1 től.......azokat lehettet piacra dobni - ami már idehaza volt.....ezért "fogyott" el
jelentem Nyíregyházán elfogyott a új GS500. Megvettük az utolsót.
Ha jól tudom nem hoznak többet belőle, mert hamarosan megszüntetik az új euro3-as motorok forgalomba helyezését.
Kucsi! Ezt Nektek küldik a hátam mögül!