Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát jah...nem egy 100%-os gumma! :) nem szoktam a földúton nulla-kezezni amikor elengedem a próba kedvéért, akkor is a az újjaim felette vannak, "túl-csapni" nem tud a kormány.

nah majd ránéznek, aztán lehet, hogy szimering felújítás is lesz, meg por lehúzó gyűrű. lehet, hogy utoljára "99-ben kapott villa olajat is szegényke :)

Egyenlőre égettőb gond, hogy még használni sem lehet a motort, mert fos idő van. Reméljük, hogy igazat jósolnak a meterológusok és nem lesznek megverve mint Kínában, ahol bejött 50 év leghidegebb tele a tavasz ünnepre, holott mást jósoltak!
Kelomotor.
Kabát női:19.900, nadrág női 22600,- mindkettő, protis,bélelt!
Ez az első gumi? Hümm ne csodálkozz! Nekem jobb állapotban van, és mégis csinálja a motor! Persze észnél kell lenni, rossz úton nem egészséges így elengedni a kormányt De jó aszfalton az is mehet, max kicsit csapkod
No, megfagyva bár de törve nem, itt a két motor!
Összehasonlítás képp kigurítottam az eladó félben lévő 125-öst is. Ennek nem halogén a lámpája, DuoLux, 45 W os. A Hondában 35W HID. Éjszakai kép jobb lenne, majd egyszer talán...

A set 10 eFt volt postaköltséggel innét:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISA...

Több helyen olvastam, hogy megelégedettek a motorosok a kit-el. Kínai cucc, de korrektül össze van pakolva (meg aztán máshol is a kínait árulják, csak raknak rá + x ezret)

Majd ha 10e km után is hibátlan minden, akkor azt mondom, megérte!
na jah...viszont akkor nem kéne bohóckodnom a régi gumival... (kb. 2.2 mm-es még a borda).
Amúgy nem majréztam a dolgon, mert 400 km-et már belegurigattam így is :) Csak bosszant ha tudom, hogy van valami nyavajája.
Kár megijedni, valószínűleg csak nem tökéletes már a kerék centírozozás, vagy egyszerűen kopott a gumi! Nekem is csinálja a hyosung, finoman már pár 1000 km utn kezdte, most, 11300 nál, elég kopott első gumival egész jelentősen szitál! Én biztos vagyok benn, hogy az új gumi megoldja majd a problémám!
OKés!
Köszönöm még egyszer 500-as barátaim a tippeket! ;) Végül azzal zárom rövidre a dolgot, hogy betolom a cangát a Kékhold-hoz. Ha centír hiba, akkor centíroztatom. Ha szimmering és olaj, azt is ott meg tudják csinálni... Gumit még nem szívesen cserélnék, ezt a szezont kibírná, de majd meglássuk! :)

A porlehúzó gumi gyűrű már meg van repedezve amúgy kicsit.

Jövő héten kiderül az igazság! :)
Sziasztok! Csütörtökön mekkkaptam Nyusztól a bukócsövet. Mégeccer hálás köszönet érte mindenkinek!
De lenne egy kérdés, ami nem hagy nyugodni. Ma tervezem feltenni a vasra és nem tudom, hogy az alsó rögzítési pontnál ha kiszedem azta tsavart, nem folyna-e ki a zolaj... Tehát le kő előtte engedni, vagy nem?
Tudom, hülyén hangzik a kérdés olyannak, aki ért hozzá, de azért megpróbálom hátha...
Ja aj aszuper voltál
De hát egy papirkutya ne tudná mármint én


Erik! Ez minő cuccos? Honnan? Mennyié?
Köszönöm! Hiába, aki ezzel foglalkozik!
Azért nagyvonalakban jól írtam, ugye?
Azért én mégis a centírozással kezdeném. Nem nagy meló, nem sok pénz, és hátha kiderül valami.
Ugyanakkor a telóolaj-csere sem árt, mert elvileg 3 évente cserét ír a könyv. Ki tudja, milyen régi és mennyi van benne? Emlékezzünk, Blue-nak sem volt meg az előírt mennyiség.
Ráadásul az én meglátásom az, hogy a probléma inkább kerékügyi, mert sima, egyenes úton is jelentkezik, amikor a teló nem sokat "dolgozik". De maga a gumi is okozhatja. Picit nekem is jelentkezett a dolog, de mikor gumit cseréltem, elmúlt. Igaz, centírozva is lett, tehát nem tudni a pontos okot.
A4=210x297mm
A3=297x420mm
A2=420x594mm
Igen, mert én pont az öreg sajnálós fia vagyok!
Hidd el, nem bánnám, ha jönnél, de ha arra várunk, hogy meglegyen a mocid, akkor szegény dawnteznek sose lesz doboza.
Meg még azt is gondolom, hogy akármikor felgurulhatsz ide hozzám, mindenféle különleges indok nélkül is. Bejáratáshoz sztem ideális a terep: Pesten át - sok váltás; Pest-Vác 2/A - relatíve fordulat kihasználás; Váctól meg hegyes-völgyes. Ideális!
Miért, nem?
Vagy sajnálod tőlem azt a pár km-t?
Elsőre megpróbálhatod a sima olajcserét, én csak azért ajánlottam a szervízt, mert ha hibás a szimering, ott azt is kicserélik. Lehet hogy csak az a baja, hogy átereszt az egyik szimering, és ezért nem csillapít egyformán a két teló.
Hoppá, ezt meg csak most olvasom.
Pontosan ezen járt az agyam, hogy ha tényleg ilyen jó idő lesz, nyélbe kéne ütni a dolgot.
A doboz belső mérete kb 37×30 cm.
A2-es rajztábla? Lehet, hogy tévedek, de én úgy emlékszem, hogy a rajzlap mérete az alábbiak szerint van: A0 a legnagyobb, pontosan nem tudom, de nem 1m×1m, hanem ettől kicsit eltérő, mm pontosságú méret. Aztán ez van mindig kettéhajtva, ezáltal a megnevezése A1, A2, A3....stb. De visszafelé eccerűbb! Az A4 ugye a spirálfüzet lapja, vagy a sima fénymásoló papír. Az A3 ennek a duplája, az A2 meg annak a duplája, azaz 4 db A4-es. Namármost, ezt akarod Te belegyömöszölni egy mocis dobozba? A Szamarkába is alig fér be!
oké köszi.
csak mert én is gondolkodom egy ilyen kütyün
(hol vetted, mennyiért?)
meggyőztél! akkor jövő héten leengedem a honda vérét! kap firsset. van hozzá Haynes manual, abból majd kisilabizálom hogy típus specifikusam mi hogy van.
Hideg van kinn, beöltözött az asszony!
Én meg mondom, telóhiba!
Az enyém ugyanígy viselkedett!
Telöszervíz, mert olcsól, Nem volt 4000 a két teló!
Amint felmelegszem! cudar hideg világ van kint! 0 fok és erős szél. Már el is raktam a medvét a helyére, de akkor előbányászom egy fotó erejéig napközben! :)
üdv. pár képet dobnál a xenonrol.(ha lehetséges )
Hóóóóó? Hát milyen helyen laksz te? Nálunk gyönyörűen süt a nap, és hurrikán tombol, de amúgy minden szép