hát jah...nem egy 100%-os gumma! :) nem szoktam a földúton nulla-kezezni amikor elengedem a próba kedvéért, akkor is a az újjaim felette vannak, "túl-csapni" nem tud a kormány.
nah majd ránéznek, aztán lehet, hogy szimering felújítás is lesz, meg por lehúzó gyűrű. lehet, hogy utoljára "99-ben kapott villa olajat is szegényke :)
Egyenlőre égettőb gond, hogy még használni sem lehet a motort, mert fos idő van. Reméljük, hogy igazat jósolnak a meterológusok és nem lesznek megverve mint Kínában, ahol bejött 50 év leghidegebb tele a tavasz ünnepre, holott mást jósoltak!
Ez az első gumi? Hümm ne csodálkozz! Nekem jobb állapotban van, és mégis csinálja a motor! Persze észnél kell lenni, rossz úton nem egészséges így elengedni a kormányt De jó aszfalton az is mehet, max kicsit csapkod
No, megfagyva bár de törve nem, itt a két motor!
Összehasonlítás képp kigurítottam az eladó félben lévő 125-öst is. Ennek nem halogén a lámpája, DuoLux, 45 W os. A Hondában 35W HID. Éjszakai kép jobb lenne, majd egyszer talán...
Több helyen olvastam, hogy megelégedettek a motorosok a kit-el. Kínai cucc, de korrektül össze van pakolva (meg aztán máshol is a kínait árulják, csak raknak rá + x ezret)
Majd ha 10e km után is hibátlan minden, akkor azt mondom, megérte!
na jah...viszont akkor nem kéne bohóckodnom a régi gumival... (kb. 2.2 mm-es még a borda).
Amúgy nem majréztam a dolgon, mert 400 km-et már belegurigattam így is :) Csak bosszant ha tudom, hogy van valami nyavajája.
Kár megijedni, valószínűleg csak nem tökéletes már a kerék centírozozás, vagy egyszerűen kopott a gumi! Nekem is csinálja a hyosung, finoman már pár 1000 km utn kezdte, most, 11300 nál, elég kopott első gumival egész jelentősen szitál! Én biztos vagyok benn, hogy az új gumi megoldja majd a problémám!
OKés!
Köszönöm még egyszer 500-as barátaim a tippeket! ;) Végül azzal zárom rövidre a dolgot, hogy betolom a cangát a Kékhold-hoz. Ha centír hiba, akkor centíroztatom. Ha szimmering és olaj, azt is ott meg tudják csinálni... Gumit még nem szívesen cserélnék, ezt a szezont kibírná, de majd meglássuk! :)
A porlehúzó gumi gyűrű már meg van repedezve amúgy kicsit.
Sziasztok! Csütörtökön mekkkaptam Nyusztól a bukócsövet. Mégeccer hálás köszönet érte mindenkinek!
De lenne egy kérdés, ami nem hagy nyugodni. Ma tervezem feltenni a vasra és nem tudom, hogy az alsó rögzítési pontnál ha kiszedem azta tsavart, nem folyna-e ki a zolaj... Tehát le kő előtte engedni, vagy nem?
Tudom, hülyén hangzik a kérdés olyannak, aki ért hozzá, de azért megpróbálom hátha...
Azért én mégis a centírozással kezdeném. Nem nagy meló, nem sok pénz, és hátha kiderül valami.
Ugyanakkor a telóolaj-csere sem árt, mert elvileg 3 évente cserét ír a könyv. Ki tudja, milyen régi és mennyi van benne? Emlékezzünk, Blue-nak sem volt meg az előírt mennyiség.
Ráadásul az én meglátásom az, hogy a probléma inkább kerékügyi, mert sima, egyenes úton is jelentkezik, amikor a teló nem sokat "dolgozik". De maga a gumi is okozhatja. Picit nekem is jelentkezett a dolog, de mikor gumit cseréltem, elmúlt. Igaz, centírozva is lett, tehát nem tudni a pontos okot.
Igen, mert én pont az öreg sajnálós fia vagyok!
Hidd el, nem bánnám, ha jönnél, de ha arra várunk, hogy meglegyen a mocid, akkor szegény dawnteznek sose lesz doboza.
Meg még azt is gondolom, hogy akármikor felgurulhatsz ide hozzám, mindenféle különleges indok nélkül is. Bejáratáshoz sztem ideális a terep: Pesten át - sok váltás; Pest-Vác 2/A - relatíve fordulat kihasználás; Váctól meg hegyes-völgyes. Ideális!
Elsőre megpróbálhatod a sima olajcserét, én csak azért ajánlottam a szervízt, mert ha hibás a szimering, ott azt is kicserélik. Lehet hogy csak az a baja, hogy átereszt az egyik szimering, és ezért nem csillapít egyformán a két teló.
Pontosan ezen járt az agyam, hogy ha tényleg ilyen jó idő lesz, nyélbe kéne ütni a dolgot.
A doboz belső mérete kb 37×30 cm.
A2-es rajztábla? Lehet, hogy tévedek, de én úgy emlékszem, hogy a rajzlap mérete az alábbiak szerint van: A0 a legnagyobb, pontosan nem tudom, de nem 1m×1m, hanem ettől kicsit eltérő, mm pontosságú méret. Aztán ez van mindig kettéhajtva, ezáltal a megnevezése A1, A2, A3....stb. De visszafelé eccerűbb! Az A4 ugye a spirálfüzet lapja, vagy a sima fénymásoló papír. Az A3 ennek a duplája, az A2 meg annak a duplája, azaz 4 db A4-es. Namármost, ezt akarod Te belegyömöszölni egy mocis dobozba? A Szamarkába is alig fér be!
meggyőztél! akkor jövő héten leengedem a honda vérét! kap firsset. van hozzá Haynes manual, abból majd kisilabizálom hogy típus specifikusam mi hogy van.
Amint felmelegszem! cudar hideg világ van kint! 0 fok és erős szél. Már el is raktam a medvét a helyére, de akkor előbányászom egy fotó erejéig napközben! :)
nah majd ránéznek, aztán lehet, hogy szimering felújítás is lesz, meg por lehúzó gyűrű. lehet, hogy utoljára "99-ben kapott villa olajat is szegényke :)
Egyenlőre égettőb gond, hogy még használni sem lehet a motort, mert fos idő van. Reméljük, hogy igazat jósolnak a meterológusok és nem lesznek megverve mint Kínában, ahol bejött 50 év leghidegebb tele a tavasz ünnepre, holott mást jósoltak!