Azt a menetszálat viszont kurva sürgősen cseréld le, mert azok nem épp a tökéletes szilárdságukról hiresek!
ráadásul ugye a menet miatt már nem 10-es....hanem csak 7,5-8-as....szóval az NAGYON nem jó!
Én is abból hajlitottam kengyelt, de CSAK PRÓBÁBÓL....már készül fasza saválóból (lehet hogy holnapra az is kész lesz)
Naná h megoldom! ez az amit nem lehet gyártásnál figyelembe venni. Úgyis megoldhattam volna h a cső felfogatási részéből leflexelek 1-3-mm-t, csak az a stabilitás javára ment volna. Mindegy, az és és Tibkin 2000-es évjártatúja megoldva! A többiek meg úgyis szólnak (felajánlottam a segítségemet alább), vagy megoldják. Csak egy jó csavarbolt kel hozzá, meg 1 flex, és egy kis műszaki érzék, +néhány csőkulcs (v krova)
Nekem anyukám csinálta jó tizenvalahány éve náluk az autós jogsit. Én meg a a motorost kezdtem máshol, de mivel csöppet nem volt rendben az a banda , folytattam Sipiéknél.
Ők nagyon-nagyon jók, korrektek, egyből átmentem a motorral a forgalmin, autóval meg most már csak az van hátra. És tényleg megtanulok mindent, nincs para stb. Szóval szeressem Sipiéket .
Na ettől féltem egy kissé ..... mármint, hogy a különböző évjáratok minimális különbségei problémákat okozhatnak. De úgy látom megoldottad ügyesen.
Az én 2003-as gépemre éppen elegendő volt a csavarhossz.
Ha elvonul a hétvégi tél, és kitavaszodik már lassacskán, akkor esélyes, hogy 2 keréken is fel-felbukkanok a környéken... Akár 7köznapokon is, ha szabadnapom van és Pöfinek meg mehetnékje .
Semmi kiszúrás! Nem Tibifutár, hanem Tibkin!
Szal volt áthidalható probléma, de megoldottam:
Kell még hozzá (már leglábbis nálam kellett):
1db M10x180 hatlapfejű csavar
2db 10-es önzáró anya
3db 10-es alátét
1db 10-es rugós alátét
kb 250mm 10-es menetesszál
uszkve1600 pénz. Merthogy:
Nálam legalábbis (2000-es kiadású GS):
Ugye 3 db átmenő csavar fogja a blokkot. Ebből csak egy volt olyan hosszú hogy a plusz anyagvastagságot is átérje. Így kellett egy csavar (180mm hosszú, ilyet árulnak), és kellet volna egy 250mm hosszú. Na ilyet nem kaptam. Ehelyett lett a menetesszál, persze rugós alátéttel, és önzáró anyával. Ezek a plusszok lettek még 1600 pénzbe. Nem jártam utána, lehet h máshol olcsóbban is meglehetett volna szerezni, de amikor ez kiderült 2 tüske tartotta a blokkot. Tibkinnek megvettem a plusszokat. Maga a szerelés, max fél óra. Így ha bárki igényt tart ilyenféle melóra keressen meg, szerszám van, időt meg kerítünk.
Maradt egy motorra való menetes szálam, anyával, alátétekkel.
képek csatolva
blue: ha komplett dokumentálás esetleg elfér a lapodon, szólj, összeszerkesztem, bár ez az Oszibá féle csőhöz való. Ugyanakkor majdnem biztos vok benne h máshol ez a probléma jön elő. Az anyagvastagság az károly, vagy elekbánál is hasonló
Jééé, akkor biztos láttad a kisautót .
Hehehehe, dobtam volna el a kormányt, hogy Szia Doorcsiiiiiii !
Elütni azért nem sikerült volna, mert az oktatónál is vannak pedálok .
Azt a menetszálat viszont kurva sürgősen cseréld le, mert azok nem épp a tökéletes szilárdságukról hiresek!
ráadásul ugye a menet miatt már nem 10-es....hanem csak 7,5-8-as....szóval az NAGYON nem jó!
Én is abból hajlitottam kengyelt, de CSAK PRÓBÁBÓL....már készül fasza saválóból (lehet hogy holnapra az is kész lesz)
Mindegy
KÖSZI mégegyszer
És május 30.Irány GR És sorolhatnám még a dátumokat... Nagyon mehetnékem van már Veletek!
Tavasztoooooooot! Aztánmeg nyaraaaaaaaaat!
Ma nincs meleg, és hétvégén sem lesz -10 fok és társai...
NYARAAAAAAAAAT
Ők nagyon-nagyon jók, korrektek, egyből átmentem a motorral a forgalmin, autóval meg most már csak az van hátra. És tényleg megtanulok mindent, nincs para stb. Szóval szeressem Sipiéket .
Nálunk már nyár van! Vagyis tavasz Nyílik a barka
És merre jártam ma? asszem elviselhetőbb a hátsója ezzel a dobbal. És az a piros gyönyörűség
Na ettől féltem egy kissé ..... mármint, hogy a különböző évjáratok minimális különbségei problémákat okozhatnak. De úgy látom megoldottad ügyesen.
Az én 2003-as gépemre éppen elegendő volt a csavarhossz.
Szal volt áthidalható probléma, de megoldottam:
Kell még hozzá (már leglábbis nálam kellett):
1db M10x180 hatlapfejű csavar
2db 10-es önzáró anya
3db 10-es alátét
1db 10-es rugós alátét
kb 250mm 10-es menetesszál
uszkve1600 pénz. Merthogy:
Nálam legalábbis (2000-es kiadású GS):
Ugye 3 db átmenő csavar fogja a blokkot. Ebből csak egy volt olyan hosszú hogy a plusz anyagvastagságot is átérje. Így kellett egy csavar (180mm hosszú, ilyet árulnak), és kellet volna egy 250mm hosszú. Na ilyet nem kaptam. Ehelyett lett a menetesszál, persze rugós alátéttel, és önzáró anyával. Ezek a plusszok lettek még 1600 pénzbe. Nem jártam utána, lehet h máshol olcsóbban is meglehetett volna szerezni, de amikor ez kiderült 2 tüske tartotta a blokkot. Tibkinnek megvettem a plusszokat. Maga a szerelés, max fél óra. Így ha bárki igényt tart ilyenféle melóra keressen meg, szerszám van, időt meg kerítünk.
Maradt egy motorra való menetes szálam, anyával, alátétekkel.
képek csatolva
blue: ha komplett dokumentálás esetleg elfér a lapodon, szólj, összeszerkesztem, bár ez az Oszibá féle csőhöz való. Ugyanakkor majdnem biztos vok benne h máshol ez a probléma jön elő. Az anyagvastagság az károly, vagy elekbánál is hasonló
Hehehehe, dobtam volna el a kormányt, hogy Szia Doorcsiiiiiii !
Elütni azért nem sikerült volna, mert az oktatónál is vannak pedálok .