Értem, de nem hiszem hogy ma 150km távolságra fogsz gurulni 120-al. Ráadásul a fáknak sincs szélárnyékuk
Jó más tárgyak is felfoghatják a szelet, azt figyelni kell.
Az a dölésszög meg előnyös, mert nem a gumid közepe kopik-nézd a dolgok pozitiv oldalát
Na, azért én már hallottam oldalszélről is, nem csak menetszélről. Elég kellemetlen tud lenni. Sőt, arra is emlékszem, mikor tavaly jöttünk haza Bajáról, akkora oldalszelünk volt, hogy mindenki 70 fokos szögbe bedőlve ment. Érdekesen nézett ki a sor.
Jó-jó, sejtem h nem nem a legjobb, de pillanatnyilag nincs hozzáférési lehetőségem, sem 10-es acélszárhoz, sem menetvágóhoz. Ha van ilyen lehetőséged lécci egy 260mm-es szálat "megmenetelni" (na ezt jól leírtam)
Ezek mai képek, én meg is hallgattam! Na, az nem semmi, ezzel a sportdobbal! Én nem vagyok seggreesve a nagy hangért, de ez vmi csodálatos. Rántottam kb 3 mm-t a gázon, és ami kijött.....?! Harap, nagyon kemény, mégis selymesen lágy duruzs.(hát ez így elég hülyén hangzik )
Viszont a kinézete? Nem tudom eldönteni, hogy csúnyább-e , mint szebb!
Persze persze ez bennem is megvan ez a reflex egy bizonyos szinten, sőt kerülöm is őket, csak ez az eset pont egy olyan szitu volt hogy telibe.....
röviden:
kis utcák -- kertváros, sok fa meg bokor, ergo alig lehet kilátni a kereszteződésben. Lassan megyek előre nézek ki hogy jön e valami jobbról, de már szinte kilógott az első kerék ezért maikor láttam hogy nem jön semmi, gázt neki és mentem.. csak már félig bedőlve vettem észre hogy pont egy ilyen csatornafedélen megyek.... kicsit megcsúszott a hátsó kerék de amikor aszfaltot ért akkor megfogta szóval nem volt gáz...
hát ez nem lett rövid :)
jah és Dorcsi meg B-King egy képen dupla szépség ( devil húztam sorszámot :D )
üdvözletem a hölgyeknek
Na azért csak óvatosan! Ne is karcold meg se magad, se a gépet!
Csatornafedeleket mindig kerülni, na jó, egyenesben nem gond, de fékezéskor, kanyarodáskor mindenképp! Útfestések hasonlóképp! Egy idő után reflex lesz, pl. normál fékezés közben is, amíg átmegyek csat.fedélen, sínen, zebrán, addig felengedem. Én még a fele ilyen súlyú mocim dobtam el majdnem egy csatornafedélen, akkor megtanultam ezt a leckét. Kavicsok szintén macera, azt szerencsére csak bicajjal teszteltem eddig. Ezt a mocit pedig egyszer rendesen megtekergettem egy földúton, 10cm mély homokban. Hát nem egy enduro! Olyat kacskaringóztam 10m-en ide-oda, mögöttem a kocsiban a barátaim azt nézték, mikor borulok fel! Nem tudom, hogy sikerült, de sajnálom, hogy nem volt náluk kamera, biztos betegre röhögném magam utólag megnézve, bár akkor rendesen leizzadtam! Szóval vigyázz! BKing képeket meg lentebb Dorcsival is találsz!
Még el se kezdődött az igazi motoros szezon... de nekem már kétszer is volt alkalmam megtapasztalni h a jövöben mért jönne jól egy bukócső :(...
persze ez annak is köszönhető, hogy ezzel a motorral, azért még csak tanulok, gyakorolgatok...
megmessze nem kielégítő a vezetési technikám ezzel a motorral, legalábbis én nem vagyok megelégedve vel.. és addig jó
jah amúgy egy tejesen lecsiszolt fém tiszta csatorna fedél volt, meg egy kavicsos út, de eddig mindkettőt megoldottam különösebb gond nélkül....
se karc se semmi
Gratulálok én is a négykerekű Ciccának!
És itt is köszönöm Dzsoki, Dawntez, Nyuszikusz és Oszibá összehangolt munkáját, aminek eredményeképp itthon pihen 1 pár szép bukócső. Ja, Dzsoki: utaltam a lét.
Már én is nézegetem a rügyeket a mocim alvóhelye melletti kis fán. Legyünk túl ezen a hétvégén, aztán TAVASZ! Sok zöldet, meleget és száraz aszfaltot szeretnék már, meg, hogy ne kelljen 1000 réteg ruhát venni és harcolni a párásodó szemüveg-sisak párossal.
Jó más tárgyak is felfoghatják a szelet, azt figyelni kell.
Az a dölésszög meg előnyös, mert nem a gumid közepe kopik-nézd a dolgok pozitiv oldalát