Ja, és a lényeg lemaradt: aztán pár év szünet után egy ebatta. Ez még mindig megvan. Aszittem, majd a jánka megfertőződik, oszt tanulni jó lesz, denem.
És most jön a lényeg. Ezek mind elmentek 2 litivel, ezért én most is abban a hiszemben vagyok, hogy smk= 2 liter/100km.
Nem emléxem, mert nekem nem volt olyan úri gépem. Én még tudod, mivel kezdtem? Komár - még a hátsó rúgó nélküli - utána pedálos szimó - ennek az ülése mögött már volt egy kis rugócsillapítás. De tojás vol a kereke, ezért bizonyos fordulaton úgy pattogott a segge, mint a.......... mi is? Nem tudom mi. Aztán besikerült egy schwalbe. Az már műszer volt a többi rocskához képest. Ezek mellett-között meg a haverok rigáit, verhovináit is nyúztuk. Na, azok tényleg szar gépek voltak,
mégegy.
nincs ott semmi gebasz. A gyorsulásért fizetni kell. Azonkívül a szerencsétlen 50ccm-es hengert képzeld el percenként 8-10 ezerszer "LE S Fel" ahogy az szél ringatja az ágat (ja ez más mese). Igen, hidd el az Aprilia SR-ek, a Malagutik, a Piaggiók (ők gyártanak izgága robikat) megeszik a 4 l körüli mennyiséget. Cserébe adnak gyorsulást (erre lehet kötözködni), és a japánokhoz képest JOBB végsebességet
OK értem! de nekem se sokkal rövidebb a táv. Így Teddy-re hárul a megoldás:
1., Vesz addigra saját HÁZA(K)AT, így ott kényelmesen a kemecepadkán elalszunk.
2., Megrendeli a jó időt, és sátrazunk (HAJRÁ TEDDYYYYYY!)
3., Vki (főleg a sok lőerősek) hoznak magukkal (vagy húznak) egy (2-3) lakókocsit
4., A Főni mostazegyszer nem hangyazargatással tölti az éjszakát (szegény hangyák), hanem a tábort körülölelő tüzet felügyeli, és FŰT!
Az 50-es Gilera SMT-m is benyelte a 3,5-4 litert... ugye város, meg 6-8000 között kell tartani, hogy húzzon. Utóbbinak volt előnye, jól meg lehet tanulni a váltást vele: 65-70km a vége, ehhez volt 6 sebesség... na járt is a bal lábam, mint a motolla.
Igen azzal! de nem olcsóbb, csak minthogy nincs rajta rendszám (így mindenhol elmegy) SOKKAL gyorsabb. csak sajna nem eszik kevesebbet mint a GS! és most ráadásul folyatja a vizet
Mielőtt félreértenéd, tisztázzuk! Nem annak szurkolok, hogy egynapos legyen, főleg nem annak, hogy szar idő legyen. Csak próbálok reális lenni. Március közepén sajna nem szokott kempingezős időjárás lenni. És mivel ennyi emberre nincs szállás, ezért számomra 99% tuti, hogy egynapos lesz. Amit én is nagyon sajnálnék, hiszen tényleg az az igazi, ha este a tüzet körülülve beszélgetünk, horkolást hallgatunk , vagy Blue hurcolkodását lessük tágra nyílt szemekkel. És akkor egyéb figurákat meg sem említettem. A táv hossza miatt az egynaposban meg semmire sincs idő. Lemegyünk, aztán jóformán indulhatunk is vissza.
Tibkin
ebben tényleg igaza van a gyarmati márkatársnak. Ha egyben megrendelsz mindent, bőven megéri kigurulni gazdagrétre!
Az a szerencséd, h holnap a kezemben vannak a csöveid, és annyit kérek a szállításért amennyit akarok najó poén volt
Néztem a nagyvas.hu-t hétvégén, de úgy számoltam (akkor még azt hittem, a légszűrő kb. ugyanannyi lesz a Kelo-nál is), hogy a postaköltséggel együtt kb. ugyanott vagyok. De az utóbbi ma megdobta, így 1240Ft a plusz. Belefér... bár, ha úgy számolok, mint Blue, akkor ez kb. 4l benzin... kb. 80km (Bp)... most hogy mondod...
NEEEEEEM, NEEEEEM! Tévedsz! 2 napos lesz! Teddy intézi a KEMPINGET! TE meg a nyári időjárást! Sátrazunk! Nekem van katonai hálózsákom, abban egyesek szerint mások már nem fagytak meg 20 fok alatt , és ugy ilyenkor még nincsenek HANGYÁK !
najó
nehogymár ne legyen jó idő! és nehogymár ne legyen egy este amikor nem kell a nulltoleranciától félve, kikapcsolódva icike-picikét sörözgetni (vagy emo-san: sörözgetezkécskecskedni cuki vagyok mi? pfúúúúj)
Üdv MINDENKINEK!
Csak úgy háttérinfóként: Én 2007 nyarán vettem egy 2000-es kiadású, de 2001-ben forgalombahelyezett gépet (asszem ilyenről van itt szó).
Voltak negatívumok:
egy nyarat kibíró gumik (most télen cseréltem)
nem volt bukócső
23e km
azokban a napokban lejárt forgalmi (sk levizsgáztattam, és csak utána írtam alá az adásvételit)
karcok itt-ott (azóta csak szaporodott)
ja és egyszer haza kellett buszoznom, az eladó miatt
és voltak pozitívumok:
GIVI hátsó doboz (féklámpával), és a hozzá tartozó konzol
nem kellett zöldkártyázni vinni (na jó, ez poén)
GIVI plexi (na ezt sokan irígylik, elvileg jobb mint az univerzális, de nélküle még nem próbáltam)
gyári két kulcs, törzskönyv, első tulaj, rendezett tulajdonjog.
ÉS 600000 Forintért hoztam el! Nem ismerős, nem haver, apróhírdetés! Hozzátartozik, h megpróbáltam visszafogni magam, és heteken keresztül telefonálgattam, alkudoztam, egyezkedtünk. Ő NAGYON el akarta adni, és voltam a "félig" konkrét, de EGYETLEN vevő jelölt, és pofátlan . Nem ennyi volt az irányár, és nekem nem volt nagyon sürgős. Kell hozzá szerencse is.
A konklúzió: Szerintem ha 700 fölött adod el nagyon NAGY szerencséd van! Én reálisan biztosan nem adnék érte ennyit (EZ az én SZUBJEKTÍV véleményem)
Bocsi
Na, azért én el tudnék szállásoltatni akár 2× ennyi emberkét is!(vállveregetős emotion)
Mint régebben közöltem volt - csak ezek szerint ennyire figyeltél - itt a szomszédban van egy iskola, kollégiummal. Azt ki szok(sic) adni 1800-2000 pízé. Sőt, ha nagyon megfeszítjük a húrokat, még főtt kaja is lehetséges.
Wetschesch gépe pont olyan szép kék, mint az enyém... Fura is volt ez a kormány rajta, mert ez a szín elvileg csak a 2000-es modelleknél volt, de az még csutkakormányos. De látom, ez cserélve lett, így már tiszta.
Gyűlnek végre a cuccok a géphez, hétvégén megvettem az olajat és szűrőt, ma meglett a légszűrő, szombaton szerintem cserélem őket. (Infó gyanánt: Repsol 15W-50: 1690Ft/l,HifloFiltro HF133: 1230Ft, HFA3501: 4900Ft, csere: 0Ft, az érzés megfizethetetlen... Ja, mindez a KeloMotornál)
Akkum én is kiszedtem, éjszaka töltőn, reggel, friss ropogós állapotban csak beindítja már a gépet, ne kelljen megint a bikakábel.
Blue: most kellett rájönnöm, hogy még nincs is jelszavam az oldaladhoz, hogy beírhassam magam a gurigákhoz... mindjárt igényelek is! Beengedsz?
És most jön a lényeg. Ezek mind elmentek 2 litivel, ezért én most is abban a hiszemben vagyok, hogy smk= 2 liter/100km.