Nincs még meg az 1000km
Csak 700km van benne, de ugye nézőpont kérdése az egész: neked 1 hónappal régebbi a géped és van vagy 1700km benne , igaz?Azt is az első 1 hónapban tetted bele, tehát azóta te se mentél többet a tieddel . . .
Ádám! Nem semmi a kis vidi! Ám, ahogy megfigyeltem (nem volt nehéz rájönni) A GSXR-es csemete nem volt a helyzet magaslatán. 5 perc alatt vagy 8-10-szer dolgozott az őrangyala. Azt hiszem ez a tipikus példája a "birkaszellemnek". A Ducatis cimbi jól kente... bár, volt jó néhány necces előzése... szerintem ő kérte meg a cimbit, hogy filmezze le... ő meg ment utána, mint egy kis öleb... és jó néhányszor majdnem bepipálta.
Azért a vidi jó, de örülök, hogy nem én ültem a mocin!
Bölcseletem mára a következő:
"A pénz teljesen meg tudja változtani az életed. Főleg akkor, ha rájönnek, honnan szerezted..."
Nekem felajánlották boltban, hogy a papírokat folytottra írják meg, de amúgy meg nem az a gép, vagy utólag kiszedik...
Onnantól kezdve már vagy csak mérőpadon vagy csak autópályán derül ki h tényleg folytott e vagy sem...
A bolt eladott neked egy 25kw-s motort úgy hogy az 34........
Mivel le van papirozva mindenhol hogy 25 igy.....
A., anyázol egyet hogy átvertek a palánkon és ennyi
B., bemész a boltba, kivered a hisztit, mire Ők közlik veled hogy ROSSZUL EMLÉKSZEL! TE KÉRTÉL 25KW-os, és épp ezért olyat is kaptál
C., nagyon hülyének néznek és akkor azt mondják hogy a GSből csak 25kw-os van:-)
Én a B-verziót jártam meg............
25ös papirral kértem a mocit.......majd mikor közöltem hogy a többeik állva hagynak akkor azt mondták hogy Gsből NINCS 25kw-os................azt kiderült hogy biza van.................és amikor szétszedettem a karbit ez be is jött...........
Piet!
Én 99,9%-ra mondom hogy ha 25kw van a papirba akkor az 25KW is.............és nem hinném hogy te abba a 0,1%-ba esel
Miért?
ezt is leírtam már.
Mész..... leállítanak.....és mondjuk gazdag a rendőr és elküld fékpadra....kiderül hogy a moci 34kw gyárilag.
Téma egyszerű..... téged nem vághatnak meg, hiszen 1. tulaj vagy......kereskedésbe vetted.........
Mit csinálnak? A kereskedést vágják meg de nagyon hiszen:
1., közokirathamisitás
2., adócsalás hiszen nem 34*300 hanem csak 25*300 az éves dij.....
ezt meg nem fogja neked egy vállalkozás se bevállalni............hiszen nem buli neki.
Amugy téma egyszerű.....
elviszed a gépet szervízbe
levetteted a tankot
levetteted a karbik tetejét
simán kihúzatod belőle a gumimembránt és a gáztolattyút
és megnézed hogy ki van e furva (át van e furva) - avagy se................
B verzió
Bemész pl a hollós szervízbe.....megadod a motorszámot és az alvázszámot és simán kikeresik neked a rendszerből hogy az melyik széria.........
Ha kiderül hogy fojtott akkor egy karton dobozos kólával jössz nekem:-)
Jaj Blue!
Még csak bejáratós a szürke szamár 6 ezerig szabad csak pörgetni, ott meg megy vagy 110-120-at.
Egyébként meg nem vagyok én olyan száguldozós Max amennyit mentem az 175km/h
Adott egy őr, meg a haverja............a haverja fejbevágja az őrt.....és máris mindenki jól járt csak a motoros futhat a motor után
"Szia Jogdoki!
Motoromat csak őrzött parkolóban tudom tárolni. Ezzel kapcsolatban azt szeretném kérdezni, hogy ha a motoromat ellopnák az őrzött parkolóból (vagy megrongálnák), akkor milyen formában vonható felelősségre az őrzött parkoló üzemeltetője? Behajtatót-e rajta a motor értéke? Mi van akkor, ha az őrt leütik, és akkor viszik el a motort?
A parkoló paraméterei: nem fedett, magas kerítéssel van körbe véve, éjszakára bezárják a kaput és az őr nyitja-zárja az ügyfeleknek, van kutya, a motorok az őr irodája előtt parkolnak a kerítésről jó pár méterre és a motort nem tudom semmihez sem hozzáláncolni. Számlát kapok a szolgáltatásról.
Ha már őrzött parkoló a neve, akkor az ember el is várja, hogy a motorját minden reggel ott találja, de sajnos már hallottam ezt-azt…
Válaszod előre is köszönöm! Üdv, Józsi"
Kedves Józsi.
Ha őrzött parkolóban kerül a motor elhelyezésre, akkor a parkoló üzemeltetője köteles a motort őrizni. Ha az őrzés hiányosságával okozati összefüggésben kár éri a motor tulajdonosát, úgy az üzemeltető kártérítéssel tartozik a keletkezett károkért.
Ha tehát az őr figyelmetlensége miatt a parkolóból ellopnak valamit, akkor felelős lesz az üzemeltető. Ha viszont az őrt leütik és így jutnak be a parkolóba - tehát ha rablás történik -, akkor már ezért nem felel az üzemeltető.
Azzal mentheti ki magát az üzemeltető, ha bizonyítja, hogy a megfelelő őrzés tekintetében úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható; ha gondos eljárása mellett is bekövetkezett volna a kár, akkor már nem felel. Ilyen eset lehet, ha a bekerített de nyitott parkolóba az erős széltől valami beesik és megrongálja az ott várakozó motort. A másik eset amivel kimentheti magát az üzemeltető, ha bizonyíja, hogy korábban kizárta a felelősségét az esetleges károkért (persze ilyenkor felvetődik, hogy megtévesztette a motor elhelyezőjét azzal, hogy őrzött parkolónak hívta a parkolót).
Nem mentheti ki magát azzal sem az üzemeltető, hogy az általa alkalmazott vagy megbízott őr a hibás, hiszen az Őr volt a gondatlan, ugyanis ezt mind a Munka törvénykönyve, mind a Polgári Törvénykönyv 315.§, 475.§ szakaszai kizárják, feltéve, hogy ilyen jogviszony keretében volt foglalkoztatva az őr.
Természetesen az adott ügy körülményeit figyelembe kell venni a felelősség pontos elbírálhatóságához.
No, mára tényleg befejeztem... akilométerek és a hónapok után már földrajzilag is egyenlővé tettem Mezőberényt és Mezőkövesdet. Nos, BAZ megyében bizti nincs ilyen ismerősöm. Sajnálom.
Én azért a helyedben keresnék valami ismerőst is... hátha tud valami okosat intézni a KPM-nél. Talán ez lenne célszerű a várás mellett. Hiszen semmi sem lehetetlen... sógor-koma-jóbarát néha jár-kel olyan helyen, ahol ezeket a dolgokat intézik.
Gondolkozom, hogy Békéscsabán van-e ilyen ismerősöm, de nem jut eszembe senki. Még...
Így oké, de nem víz. Hiszen nem gőzgéppel járunk! Bár, öreg a konstrukció.
Ha megveszed a pacit, és nem megy bele a kilométer, akkor fél év múlva újra olyan olajat tesznek bele, amilyen az első 1000 km-re kell. És újra él a fél év, vagy 1000 km. Végül csak eléred az 100 km-t, ami után megy a rendes olaj. Ez lehet a magyarázat. Egyébként gyanús, hogy motorolaj az, ami benne van elsőnek is, csak lehet, hogy 0W-40-es. Jó kis híg lötyi. Valami szerelőt kellene kifaggatni ez ügyben. Én úgy emlékszem, hogy arany színű volt az első olajam... azóta meg pirosak a Castrolok benne. Persze, ez nem mond semmit... ezért lenne érdemes éerdeklődni. Majd Piet megteszi az első szervizénél... és akkor megvilágosodunk.
Csak 700km van benne, de ugye nézőpont kérdése az egész: neked 1 hónappal régebbi a géped és van vagy 1700km benne , igaz?Azt is az első 1 hónapban tetted bele, tehát azóta te se mentél többet a tieddel . . .
Ádám! Nem semmi a kis vidi! Ám, ahogy megfigyeltem (nem volt nehéz rájönni) A GSXR-es csemete nem volt a helyzet magaslatán. 5 perc alatt vagy 8-10-szer dolgozott az őrangyala. Azt hiszem ez a tipikus példája a "birkaszellemnek". A Ducatis cimbi jól kente... bár, volt jó néhány necces előzése... szerintem ő kérte meg a cimbit, hogy filmezze le... ő meg ment utána, mint egy kis öleb... és jó néhányszor majdnem bepipálta.
Azért a vidi jó, de örülök, hogy nem én ültem a mocin!
Bölcseletem mára a következő:
"A pénz teljesen meg tudja változtani az életed. Főleg akkor, ha rájönnek, honnan szerezted..."
jó reggelt amúgy
Ezt úgy érti hogy amit elad nekem 22-ért, annak is felment az ÚJ ára. Mostmár közelít a húszhoz
Onnantól kezdve már vagy csak mérőpadon vagy csak autópályán derül ki h tényleg folytott e vagy sem...
A bolt eladott neked egy 25kw-s motort úgy hogy az 34........
Mivel le van papirozva mindenhol hogy 25 igy.....
A., anyázol egyet hogy átvertek a palánkon és ennyi
B., bemész a boltba, kivered a hisztit, mire Ők közlik veled hogy ROSSZUL EMLÉKSZEL! TE KÉRTÉL 25KW-os, és épp ezért olyat is kaptál
C., nagyon hülyének néznek és akkor azt mondják hogy a GSből csak 25kw-os van:-)
Én a B-verziót jártam meg............
25ös papirral kértem a mocit.......majd mikor közöltem hogy a többeik állva hagynak akkor azt mondták hogy Gsből NINCS 25kw-os................azt kiderült hogy biza van.................és amikor szétszedettem a karbit ez be is jött...........
Piet!
Én 99,9%-ra mondom hogy ha 25kw van a papirba akkor az 25KW is.............és nem hinném hogy te abba a 0,1%-ba esel
Miért?
ezt is leírtam már.
Mész..... leállítanak.....és mondjuk gazdag a rendőr és elküld fékpadra....kiderül hogy a moci 34kw gyárilag.
Téma egyszerű..... téged nem vághatnak meg, hiszen 1. tulaj vagy......kereskedésbe vetted.........
Mit csinálnak? A kereskedést vágják meg de nagyon hiszen:
1., közokirathamisitás
2., adócsalás hiszen nem 34*300 hanem csak 25*300 az éves dij.....
ezt meg nem fogja neked egy vállalkozás se bevállalni............hiszen nem buli neki.
Amugy téma egyszerű.....
elviszed a gépet szervízbe
levetteted a tankot
levetteted a karbik tetejét
simán kihúzatod belőle a gumimembránt és a gáztolattyút
és megnézed hogy ki van e furva (át van e furva) - avagy se................
B verzió
Bemész pl a hollós szervízbe.....megadod a motorszámot és az alvázszámot és simán kikeresik neked a rendszerből hogy az melyik széria.........
Ha kiderül hogy fojtott akkor egy karton dobozos kólával jössz nekem:-)
Még csak bejáratós a szürke szamár 6 ezerig szabad csak pörgetni, ott meg megy vagy 110-120-at.
Egyébként meg nem vagyok én olyan száguldozós Max amennyit mentem az 175km/h
Thunderacéval
Holna délelőt majd benézek
ez az olcsó "gumifüstőltetés"
A lényeg hogy jót röhögtünk:-))))
http://akmt.extra.hu/gumi1.avi
http://akm
t.extra.hu/gumi2.avi
jaaaaaaaaaaaaaaaa
M = MI
Adott egy őr, meg a haverja............a haverja fejbevágja az őrt.....és máris mindenki jól járt csak a motoros futhat a motor után
"Szia Jogdoki!
Motoromat csak őrzött parkolóban tudom tárolni. Ezzel kapcsolatban azt szeretném kérdezni, hogy ha a motoromat ellopnák az őrzött parkolóból (vagy megrongálnák), akkor milyen formában vonható felelősségre az őrzött parkoló üzemeltetője? Behajtatót-e rajta a motor értéke? Mi van akkor, ha az őrt leütik, és akkor viszik el a motort?
A parkoló paraméterei: nem fedett, magas kerítéssel van körbe véve, éjszakára bezárják a kaput és az őr nyitja-zárja az ügyfeleknek, van kutya, a motorok az őr irodája előtt parkolnak a kerítésről jó pár méterre és a motort nem tudom semmihez sem hozzáláncolni. Számlát kapok a szolgáltatásról.
Ha már őrzött parkoló a neve, akkor az ember el is várja, hogy a motorját minden reggel ott találja, de sajnos már hallottam ezt-azt…
Válaszod előre is köszönöm! Üdv, Józsi"
Kedves Józsi.
Ha őrzött parkolóban kerül a motor elhelyezésre, akkor a parkoló üzemeltetője köteles a motort őrizni. Ha az őrzés hiányosságával okozati összefüggésben kár éri a motor tulajdonosát, úgy az üzemeltető kártérítéssel tartozik a keletkezett károkért.
Ha tehát az őr figyelmetlensége miatt a parkolóból ellopnak valamit, akkor felelős lesz az üzemeltető. Ha viszont az őrt leütik és így jutnak be a parkolóba - tehát ha rablás történik -, akkor már ezért nem felel az üzemeltető.
Azzal mentheti ki magát az üzemeltető, ha bizonyítja, hogy a megfelelő őrzés tekintetében úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható; ha gondos eljárása mellett is bekövetkezett volna a kár, akkor már nem felel. Ilyen eset lehet, ha a bekerített de nyitott parkolóba az erős széltől valami beesik és megrongálja az ott várakozó motort. A másik eset amivel kimentheti magát az üzemeltető, ha bizonyíja, hogy korábban kizárta a felelősségét az esetleges károkért (persze ilyenkor felvetődik, hogy megtévesztette a motor elhelyezőjét azzal, hogy őrzött parkolónak hívta a parkolót).
Nem mentheti ki magát azzal sem az üzemeltető, hogy az általa alkalmazott vagy megbízott őr a hibás, hiszen az Őr volt a gondatlan, ugyanis ezt mind a Munka törvénykönyve, mind a Polgári Törvénykönyv 315.§, 475.§ szakaszai kizárják, feltéve, hogy ilyen jogviszony keretében volt foglalkoztatva az őr.
Természetesen az adott ügy körülményeit figyelembe kell venni a felelősség pontos elbírálhatóságához.
Tisztelettel: dr. Herpy Miklós - 06-70-2441088
Gondolkozom, hogy Békéscsabán van-e ilyen ismerősöm, de nem jut eszembe senki. Még...
Ha megveszed a pacit, és nem megy bele a kilométer, akkor fél év múlva újra olyan olajat tesznek bele, amilyen az első 1000 km-re kell. És újra él a fél év, vagy 1000 km. Végül csak eléred az 100 km-t, ami után megy a rendes olaj. Ez lehet a magyarázat. Egyébként gyanús, hogy motorolaj az, ami benne van elsőnek is, csak lehet, hogy 0W-40-es. Jó kis híg lötyi. Valami szerelőt kellene kifaggatni ez ügyben. Én úgy emlékszem, hogy arany színű volt az első olajam... azóta meg pirosak a Castrolok benne. Persze, ez nem mond semmit... ezért lenne érdemes éerdeklődni. Majd Piet megteszi az első szervizénél... és akkor megvilágosodunk.