Jó jó csak azért jeleztem a többieknek , mert ugy mondják mintha valami szükitőt kéne belőle kivenni és sluß. És ugyebár nem erről van szó. Egy lenmez bakelitből is lehet (ezért is tudta a srác beragasztani)
Egyébként az egy GS500F K4-es volt
Egyébként enhgem az egész fojtás kérdés nem érint ,mert ha többet akarok akkor átülök, pár év mulva meg szép kényelmessen elchopperezek a Gs-el.
az a dupla légzsák ami minden 2-esel kezdődő személyi számú egyednek gyári tartozéka
Persze nem gyártósori kivitelezésű, hiszen minden kasznihoz más-más méret jár
Jóóóóóóreggelt !
A mindenit, ilyen korán még nem is jártam erre . Ez van, ha az ember nem dógozik hétfőn...és talpalhat el az ikejába, de rohadt messze van, nincs kedvem .
Engem idáig 1x állítottak meg a zsernyákok, és akkor is csak azért, mert azt hitték, nincs meg az A bötyű a kis rózsaszín kártyámon... Hirtelen felindulásból egy útszűkület előtt letoltak az út melletti poros-kavicsos hepehupába, hogy egyem a drága kis lelküket . Aztán meg vihogtam bele a sapkámba, amikor nézték, hogy "A-s? - Igen, A-s..."
Blue, ha ennyi maradt meg a szilveszterből, akkor csak volt valami azzal a rózsaszín nektárral... milllyen légpárnák ?
Arra a rózsaszín ktm-re nem találok szavakat... Ha szembe jön, köszönés helyett valszeg elsírnám magamat .
(Csak az ikejás mondatomban nem volt benne, h rózsaszín....Ez egy ilyen nap lesz )
Ezzel most nekem akarsz újat mondani?
Nekem a GS ördögnek?
Akkor megnyugtatásul közlöm veled hogy olvasd már el a weboldalamon a 25ből 34Kw-ot cimű doksit....
2000 előtti Gsnél Valóbanm ennyi volt (az a lemezke nem lemezke, hanem egy bakelit anyagú alkatrész aminek GÁZTOLATTYÚ a neve)
Én is beragasztottam és biza SEMMI változás nem volt.....miért?
Mert a régi karbihoz képest kb +20 alkatrészt tartalmaz az Új karbi és ebből a folytás első pillére az hogy a karburátor is kisebb......a fuvóka is kisebb.....a tű is kisebb......és még 2 alkatrész....
Szóval a nyitást csak úgy lehet megoldani hogy TELJES KARBICSERE......
Ezután jön a kipufoggó, mert abban van egy lemezke..........
No akkor "fojtás "témához: akkor ugyebár a fojtás nem ugy müködik mint az embernél- jól meghuzzák, szükitik a nyakadon a sálat
hanem a karbin- nekem igy magyarázták- van valami lemezke, amin van egy lyuk a fojtott verziósban. Ezt kell "megszüntetni "és akkor nem fojtott. Haver ezt a lyukat beragasztotta, jól sikerült és a gép is jobban megy azóta.(valószinű nem gyári technologia)
Egyébként tudtommal fojtottból lehet nyitottat csináltatni-hivatalosan, de forditva nem! (nem lehet visszafojtatni) Igaz ezt még akkor kérdeztem a KFF-et ,amikor még nem volt meg a nagy A (2004.ben)
Erre mondják hogy DONORJELÖLT...... hajtűkanyar, beláthatatlan kanyar és simán átmegy a másik sávba..... Hogy meglepődne ha hirtelen szembe találkozna egy haverral......és mint szokott lenni a haver halna meg ugyebár (lásd Mecseki példát)......B verzióként meg egy kamionnal
Kiszedni nem tudják, mert a GS fojtása a KARBI.....vagyis karbicsere..........azt nem meg fogják neked puszira cserélni, hiszen valami 100.000ft.........
Még a bontóba is 30.000ft /db és ugye 2 db karbid van
Pár ár hogy képbe legyél...
Bolti árak:
1., ülés zár: 8100ft
2., hátsó rugós tag: 65000ft
3., tank 200.000ft
4., szimering 8100ft/db
5., feszszabályzó 100.000ft
6., szelephézagnál 1db lapka 2000-2500ft és a Gs-be 4db lapka van (egy szerelésnél általában 2-3db-ot kell cserélni...legalábbis nekem 40.000-nél cseréltek 2dbot.....60.000-nél meg 3-at)
A feladat az volt hogy add össze a két dologot
Csörges + 06 30......
Én elvégeztem a matekot:-))))