Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Piet köbdecimétereiről anekdotáztunk! Ammeg má nagy tank.

" Figyejjjodamiccsináááász! "
Jaj esSó az a durva hogy többet mehetek tarcsin mint normál on állásban
Igaza van Bluenak a Kezelésimben is 20 literes a tankom. Akkor cca 5 l benzinne kaptam a motort, micsoda nagyvonaluak voltak
Azt nem tudom mi a rákért szendvedtem az INFÓGYÜJTÉSSEL?


Értsétek má meg hogy 1989-2000-ig volt 17L -es a tank..........vagyis a régi mociké
Az új tank 2001-től 20L-es...........


A helyzet nem durva, mert igen, annyi a fogyasztása a GS-nek. Én 3,7-3,8-cal járok.
Te meg neszójjávissza!
Egyébként meg: ez a tank hány lityis? Kinek van ilyen festésű? Nem lehet, hogy ez még a 17-es?
Punktum
Tényleg? . .
Akkor még durvább a helyzet (cca 4 l a fogyim)
On -ban megyek 210km-t akkor jön a res és mehetek 290kmt még
Ez esetben nem is érdemes onra kapcsolnom cca 3-400 kmenként tankolok .
Azért van itt még kinyomozandó dolog. Amikor alapjáraton leáll, utána beindítható-e? És ha igen, lehet vele menni is? A motor jelzi, ha a tankból fogy a nafta, mindegy, mekkora a szívócső hossza, elkezd rángatni. Na, ekkor kell a tartalék állás. De ha simán beindul a csap tekergetése nélkül, akkor más a bibi.
NESZÓJÁMÁBE
Úgygondoltam, hogy gyári... hiszen a Castrol olaj is gyári. Szóval, minden gyári amit a gyár ajánl a motorjához.
PIET!

A TANK 20L!
Ez nem vitatéma!
Bakker Piet, kkor téged tényleg behúztak a csőbe, hogy kisebb tankod van még a tetejében! Én tankoltam már abba a 17 literesbe majdnem 20-at is.
Akkor lehet hogy "Piet betegséged" van vagyis nekem a tartalékod 10L-nél kezdődik.........
Menj el, tankold tele és ha akkor is produkálja akkor más gebasz van.......ha meg megszünik, akkor törödj bele hogy neked 10L-nál (vagy amennyit teszel bele hogy TÖKIG legyen) ott kezdődik a tartalék!


EGY TIPP!
Nem oldalsztenderen tankolj, mert az -1-2L!
Középsztender és töltés.....a végén pedig lassan.........

Alaphiba az, hogy valaki beteszi a pisztolyt.....tölt és mikor a pisztoly leáll akkor kész.......ott meg még hiányzik legalább 3-4L!
Teddy!
NINCS gyári szűrő! A Suzuki nem gyárt szűrőt, hanem beszállítják neki. Erre ráírják a Suzu feliratot, innentől 2-3×os az ára. Amit aztán nem feliratoznak, az lesz az utángyártott. Szted mennyivel rosszabb? Ugyan olyan bevizsgált, szabványnak (DIN,ASA,MSZ ?stb) megfelelő termék. Lásd Tesco saját termék. Elvileg olyan sincs, hisz a Tuskó nem gyárt, hanem gyártat.
A könyv pedig el van írva, rosszul van fordítva, akármi! Olajat mindig szűrővel cserélünk! Punktum!
De de ha megy a motor ..
Lehet hogy neked is ugy van mint nekem, fél tanknál tartalékra kell állitanod
Nem nem!

FEL és le állásba le is veheted a csőveket a karbiról NEM FOG FOLYNI A BENZIN! Ezért van a VÁKKUM
Maci! Szerintem csak 17 l a tank, 210km-t teszek meg 8,5 l benzinnel ,ekkor RES kapcsolás és mehetek még 210km-t tarcsin. Ez igy hülyeség nem gondolod?
kb félig lehet a tank, amúgy ha full tele volt akkor nem vettem észre ezt a jelenséget csak furcsa h leáll így fél tanknál de majd kitapasztalom. kösy és majd mondom h mi volt.
Azt irta, benzine van, a motor jár és leáll, tehát:PRIE mindenfélreképpen folyik/ ON folyik mert pumpál a benzinpumpa/ RES itt is folynia kéne mert megy a motor és van benzine.
Szerintem is az lehet a bajod. Magasan van a szívócsonk. Én nem nyúlnék hozzá a helyedben, ha tudom, hogy mennyi az annyi kilométerben, akkor a kutyát nem tavarná, hogy 250-nél tekergetni kell. A 21 liter az 21 liter.
Jaja! Blue olvastad ugye a régi GS-emen 12l -nél jött a tarcsi és ezen meg 9 l-nél, hogy lehetek ilyen peches? . . . .
Néztél már a tankodba? a benzincső túl magassan nyulik az én tankomba attól lehet?
Na majd mókuskodhatnak az 1000-es szerviznél
Épp ez az, hogy nem kell folynia... Ha jár a motor, akkor pumpál (2 állásban). Csak a harmadikban folyik.... (még járó motornál is). Állónál meg csak a PRI-ben folyik.
De gyanítom dugulás lesz az tényleg. Vagy a festás után rosszul tették vissza a csöveket.