Ezért mondom hogy az alapinfók kellenek.............
1., Lefelé áll a nyil (ON).....és leáll a moci?
Akkor irány a benyakút és tankoljon, nézze meg hogy mennyit tankolt bele.............majd hajtsa....és várhatóan ugy ott ugyan ennyit kell majd beletankolnia.......
Ha ez kevesebb mint 15L de több mint 10 akkor bizony neki ott van a ON vége.........
2., Ha felfelé állásba van és leáll a motor? Akkor
a., foditva van a cső és a tarcsi az ON, az ON meg a tarcsi
b., Tényleg elfogyott a benzin:-)))) Ez a szar, mert akkor tolhatja a mocit a kútig:-)
3., SE ON, se RES állásba nem megy a moci? Akkor viszont elszállt a vákkumrendszer
Ez lehet a csap hibája, a karbié...a moci...... de az is lehet hogy a benzinttúlfolyó csőbe ment kosz......
Mié? Mert ugye a vákkumot valahonan pótolni kell........na ez a cső a légzője.........(egy gumicső a savtúlfolyó melett.......
Tehát első lépcsőbe nem kell semmit szerelni, hanem ki kell tapasztalni.........
Bukógombát próbáld meg itt is www.bukomba.uw.hu
Én innen rendeltem az SV-re 8500 Ft volt.
Az oldalon van e-mail cím esetleg kérdezd meg,hátha tudnak segíteni!
ÉN MINDIG SEGÍTENI SZERETNÉK! Szóval sosem sértésből írok esetleg szemét dolgokat!
SZÓVAL!
A csap mindig LEFELÉ vagy FELFELÉ álljon!
LE= Sima
FEL = TARTALÉK
Közép állásba ÉN csak télen használtam......
Eljárása:
Elforditod.....vársz 20 sec-et....Szivató.....inditás......ahogy elindult, visszacsavarni a csapot le vagy fel!
Ez azért jó, mert az állásba elpárologhat a karbiból a benzin.....
Normál esetben lefelé néz a csap (ON). A tartalék felfelé van (RES), és van egy hátra-vízszintes állás (PRI). Ez amikor megkerüli a vákumpumpát a benzin, és a garvitációval folyik a karbiba. Ez akkor kell, ha karburátort szerelnek, és üres, vagy hosszú állás után kell megnyitni egy kis időre.
Részemről megvolt az év első motorozása.
Bp-Visegrád-Bp.Szép idő volt nagyon bár Szenendréről a szerpentinen mentünk Visgrádra ott azért volt bőven vízes útszakasz.Kb 140 Km nyomtunk.Végre kipróbáltam SV pacit normálisan.
A csővek ugye a szivócsőbe mennek bele......
Van a sima és a tartalék..........
A sima cső ugye magasabbra nyulik a tankba, mint a tartalék............
Szóval ha a simán nem sziv akkor ugye jöhet a tarcsi.....ellenben csak abban az esetben ha üresedik a tank....
Lásd Piet esetét. Vagy Ő nem csinál valamit jól, agy mindig kibasznak vele.........mert az előző GS_nél is már pakolgatta 12Lnél tarcsiba, miközben 2001 óta a GS 20L......és 5 a tartalék..........100 GS-ből Én csak NÁLA hallotam hogy ez nem igy lenne...........
De viszont előfordulhat!
A BAndita tankja 19 L......5,5 L a tartalék állás (ekkor 1 led világit és villog a tankjel...)
Nekem ez igy van.......a havernak már 9L-nél elkezd villogni......vagyis neki nem 5,5 a tarcsi hanem 10L
NO! a lényeg hogy HOVA állítja a csapot, és mennyi van még a tankba?
De akkor csak gyári szűrő játszhat... Az utángyártottat el kell felejteni, ha tényleg így van. Ami nincs kizárva. Meg kell nézni, hogy mennyibe kerül egy gyári szűrő. Ha 15000, akkor elég 3:1 arányban csrélni.
hello! egy olyan kérdésem lenne, hogy ez a spool dakar nadrág mennyire szellőzik? azt hallottam, hogy a kirk és a rider spool nadrágok nem igen jók melegben, mert nem légáteresztő, hiába van odaírva. tudsz nekem tapasztalatokat mesélni, mert ilyen nadrágon gondolkodtam, hogy páromnak vennék!
köszi
Pluszba ezért kérdeztem hogy új tulaj e, mert ÉN se tudtam..............
NO azóta nyálazgatom a gépkönyvet minden dolognál, mert nem szeretek tudatlan maradni..........
PL Tutira megfogom kérdezni a szervízt hogy akkor ez az olajszürő is hogyan lesz 18.000-rente cserélve?
Hiszen a gépkönyv ennyit ír!
6000-ként olaj, 18000-onként meg olajszürő is.........vagyis 1 szűrő 3 olajhoz?
Hát nem............mert ha vizszinte rakta és ugy OK minden akkor a motornak elszállt a vákuum része........és ez már lehet cső, karbi, motor...........szóval az bajosabb......
Este betettem a garázsba.....másnap mentem GPS-t venni, és mikor előhoztam az ajtó előtt leállítottam....volna, mert már dőlt is majdnem a vas...........
Tán meg is értem, hiszen a rugója elég erős, Én meg mindig olajoztam is, hogy ne VISSZARUGNI kelljen.....igy pedig a sok -sok "csattanán" meggyengithette a hegesztést..........de Erik mester orvosolta még aznap!
Ne felejtsük el hogy én a GS-t majnem 2-3x-an használtam! Vagyis Én azt mondom érthető.........
Ezt ugy értem hogy egy átlag motoros megy évi 10.000-ret.........3 év alatt 30.000-ret......ÉN 68000-ret mentem! vagyis mig egy átlag motoros oldalsztenerre teszi a vasat évi 1000 alkalommal, addig én ezt 2000-er tettem meg......
No meg ugya.......Suzuki hegesztés:-)....
Látod Főni, a rutin, meg az évek... nekem ez alapvető volt. Így nem is jutott eszembe... remélem, ezzel a még apróbb művelettel rendben is lesz a probléma.
AZért kérdezem mert akkor nem feltételezek semmit...........
A tartalék az a tartalék vagy a SZABAD oldal?
Hova forditod? PRI vagy a RES?
A kérdés azért merül fel, mert ugye a GS-nél VÁKUUMMEMBRÁN szivja a benyát........
No ha elszáll a vákkum, akkor nem szív...........ez érthető.....
No lehet hogy te nem tartalékba állitod (felfelé állás) hanem csak vizszintbe.....
Vizszintes állásba SZABAD FOLYÁSÚ a benzin (ezért nem szabad itt hagyni!) és ugye igy tud járni a motor (bár nem tesz neki jót, hiszen nem annyit szív amennyi kell, hanem ÖMLIK lefelé az anyag
Ha nem, akkor jönnek következő ötletek. Blue oldalán nézd meg, hogy hogyan érdemes leszedni a tankot. Van ugyanis egy pici csap (egy csavar) alatta amit el kell zárni, hogy ne ömöljön a benzin.
De eszembe jutott valami:
Ez egy szelephézag állítást bemutató video. De tankleszedéssel kezdödik!
Ezért mondom hogy az alapinfók kellenek.............
1., Lefelé áll a nyil (ON).....és leáll a moci?
Akkor irány a benyakút és tankoljon, nézze meg hogy mennyit tankolt bele.............majd hajtsa....és várhatóan ugy ott ugyan ennyit kell majd beletankolnia.......
Ha ez kevesebb mint 15L de több mint 10 akkor bizony neki ott van a ON vége.........
2., Ha felfelé állásba van és leáll a motor? Akkor
a., foditva van a cső és a tarcsi az ON, az ON meg a tarcsi
b., Tényleg elfogyott a benzin:-)))) Ez a szar, mert akkor tolhatja a mocit a kútig:-)
3., SE ON, se RES állásba nem megy a moci? Akkor viszont elszállt a vákkumrendszer
Ez lehet a csap hibája, a karbié...a moci...... de az is lehet hogy a benzinttúlfolyó csőbe ment kosz......
Mié? Mert ugye a vákkumot valahonan pótolni kell........na ez a cső a légzője.........(egy gumicső a savtúlfolyó melett.......
Tehát első lépcsőbe nem kell semmit szerelni, hanem ki kell tapasztalni.........
Bukógombát próbáld meg itt is www.bukomba.uw.hu
Én innen rendeltem az SV-re 8500 Ft volt.
Az oldalon van e-mail cím esetleg kérdezd meg,hátha tudnak segíteni!
ÉN MINDIG SEGÍTENI SZERETNÉK! Szóval sosem sértésből írok esetleg szemét dolgokat!
SZÓVAL!
A csap mindig LEFELÉ vagy FELFELÉ álljon!
LE= Sima
FEL = TARTALÉK
Közép állásba ÉN csak télen használtam......
Eljárása:
Elforditod.....vársz 20 sec-et....Szivató.....inditás......ahogy elindult, visszacsavarni a csapot le vagy fel!
Ez azért jó, mert az állásba elpárologhat a karbiból a benzin.....
A másik: MEnnyi benzin van a tankba SACC-kb
Részemről megvolt az év első motorozása.
Bp-Visegrád-Bp.Szép idő volt nagyon bár Szenendréről a szerpentinen mentünk Visgrádra ott azért volt bőven vízes útszakasz.Kb 140 Km nyomtunk.Végre kipróbáltam SV pacit normálisan.
így hogy mondod már rémlik:-)))))))
A csővek ugye a szivócsőbe mennek bele......
Van a sima és a tartalék..........
A sima cső ugye magasabbra nyulik a tankba, mint a tartalék............
Szóval ha a simán nem sziv akkor ugye jöhet a tarcsi.....ellenben csak abban az esetben ha üresedik a tank....
Lásd Piet esetét. Vagy Ő nem csinál valamit jól, agy mindig kibasznak vele.........mert az előző GS_nél is már pakolgatta 12Lnél tarcsiba, miközben 2001 óta a GS 20L......és 5 a tartalék..........100 GS-ből Én csak NÁLA hallotam hogy ez nem igy lenne...........
De viszont előfordulhat!
A BAndita tankja 19 L......5,5 L a tartalék állás (ekkor 1 led világit és villog a tankjel...)
Nekem ez igy van.......a havernak már 9L-nél elkezd villogni......vagyis neki nem 5,5 a tarcsi hanem 10L
NO! a lényeg hogy HOVA állítja a csapot, és mennyi van még a tankba?
Szerintem apró baj lesz ott.
köszi
NO azóta nyálazgatom a gépkönyvet minden dolognál, mert nem szeretek tudatlan maradni..........
PL Tutira megfogom kérdezni a szervízt hogy akkor ez az olajszürő is hogyan lesz 18.000-rente cserélve?
Hiszen a gépkönyv ennyit ír!
6000-ként olaj, 18000-onként meg olajszürő is.........vagyis 1 szűrő 3 olajhoz?
Este betettem a garázsba.....másnap mentem GPS-t venni, és mikor előhoztam az ajtó előtt leállítottam....volna, mert már dőlt is majdnem a vas...........
Tán meg is értem, hiszen a rugója elég erős, Én meg mindig olajoztam is, hogy ne VISSZARUGNI kelljen.....igy pedig a sok -sok "csattanán" meggyengithette a hegesztést..........de Erik mester orvosolta még aznap!
Ne felejtsük el hogy én a GS-t majnem 2-3x-an használtam! Vagyis Én azt mondom érthető.........
Ezt ugy értem hogy egy átlag motoros megy évi 10.000-ret.........3 év alatt 30.000-ret......ÉN 68000-ret mentem! vagyis mig egy átlag motoros oldalsztenerre teszi a vasat évi 1000 alkalommal, addig én ezt 2000-er tettem meg......
No meg ugya.......Suzuki hegesztés:-)....
AZért kérdezem mert akkor nem feltételezek semmit...........
A tartalék az a tartalék vagy a SZABAD oldal?
Hova forditod? PRI vagy a RES?
A kérdés azért merül fel, mert ugye a GS-nél VÁKUUMMEMBRÁN szivja a benyát........
No ha elszáll a vákkum, akkor nem szív...........ez érthető.....
No lehet hogy te nem tartalékba állitod (felfelé állás) hanem csak vizszintbe.....
Vizszintes állásba SZABAD FOLYÁSÚ a benzin (ezért nem szabad itt hagyni!) és ugye igy tud járni a motor (bár nem tesz neki jót, hiszen nem annyit szív amennyi kell, hanem ÖMLIK lefelé az anyag
Az MSNes kiírásod nekem nagyon is tetszik ám!
De eszembe jutott valami:
Ez egy szelephézag állítást bemutató video. De tankleszedéssel kezdödik!
GS 500 szelephézag állítás
"szakértő bevonásával vizsgálják az ügyet"...
Megszakérteném én úgy a pubit, hogy csak zörög!
Szegény faszi... biztos horgászni ment...