Ha három párt szerelsz rá, akkor mindened egyben marad idomilag. Egyet tennék a blokk magasságába (ahol a bukócsöveink is vannak), egyet a farokidomra, nagyjából az index magasságába a hátsó váznyúlvány végére. Egyet pedig a tank elé-alá. Így még az index sem hajol sehová. Persze, az idomot fúrni kell majd, de azt szépen meg lehet csinálni. Pláne így, hogy majdnem festés előtt állsz!
A gomba szára nem feltételn mérvadó. Persze, a hosszabb, az nagyobb erőkart produkál adott esetben, de nem hinném, hogy 2-3 centi plusz hosszúság akkora bajság lenne. Mivel a csavar nyíródása a fő veszély, ezért némi gumi ágyazással és egy jó "tökös" (anyagminőségre értem) csavarral megoldható a téma. Én így csinálnám.
A sportmotorokhoz GSXR,R1 stb vannak utángyártott szettek olyan 50 körül, lehet hogy van már a GS-hez is pl a Dus Peti csinál ilyeneket(persze Gs-t meg kéne kérdezni tőle)
Igen, ez a gondom nekem is, hogy nem oylan egyszerű az! Bizony olcsóbbak a karcos F-esek, én is cserélt idommal vettem sokkal ócsóbban. Csak jó volna ezt már nem ripittyomra törni
Nekem is tőle van a Yamahámon.
Csak ugye az GS500F-es en nem olyan egyszerü a dolog mertahová a bukócsövet szereled(átmenő csavar) oda kéne a bukógombát ésahhoz -gondolom- át kell furni az idomot meg lehet hogy hosszunak kell lenni a gomba szárának és akkor kérdés hogy megtartja-e a mocit.
Idomos motort nem tudod megvédeni az idomsérüléstől! max nem törik ripityomra. Ez az átka a burkoltnak, mert a sima GS-en alig sérül valami (azt is könnyedén ki lehet cserélni), de az idomzat 100 ezrekbe kerülhet.. Igy a használt F-esek rendszerint nem drágábbak, mert nem maradnak az idomok karcmentesek és akkor a bukásról egyből árulkodnak.
Nyaralás kevés volt benne. Sajnos. Esténként egy-két óra wellness, meg pancsi, és néhány pohát bor ejfélig, 1-ig. AZtán reggeltől estig meg konzultáció, előadás, odafigyelés, a szünetekben meg munka telefonon. Azért jó volt, nem panaszkodom. Csak nem a saját ágyamban aludtam, és főképp nem a saját kispárnámmal.
Péntek este meg belecsaptunk a lecsóba a mosonmagyaróvári barátaimmal... no, ezt alszom ki még a amai délelőtt!
Erre találták fel a bukógombát. Azt ne kérdezd, hogy hova lehet szerelni, de biztosan megoldható. Egyedileg is gyártanak ilyet, olcsóbban, mint a "gyári".
Ha Én dőlők akkor nekem is üzentek fejidom ügyileg...........
és minden méret egyforma, az alsó és a felső felfogatási pontok
Most nézem a kép csalós, mert a hossz szinte egyforma hiába látszik rövidebnek
Muszáj "kölöknek" lenni, ha nem akar megőrülni az ember!
Most megnézem az 50 első randit... és közben pihi-szuszi lesz a mackólakban.
Megoldodott a hátsó teleszkóp gondom
Burgman 400-as hátsó telója majdnem ugyanaz csak 1 centivel hosszabb fél miliméterrel szélesebb, de viszont külső állitásu a keménysége.
Csak ugye az GS500F-es en nem olyan egyszerü a dolog mertahová a bukócsövet szereled(átmenő csavar) oda kéne a bukógombát ésahhoz -gondolom- át kell furni az idomot meg lehet hogy hosszunak kell lenni a gomba szárának és akkor kérdés hogy megtartja-e a mocit.
Idomos motort nem tudod megvédeni az idomsérüléstől! max nem törik ripityomra. Ez az átka a burkoltnak, mert a sima GS-en alig sérül valami (azt is könnyedén ki lehet cserélni), de az idomzat 100 ezrekbe kerülhet.. Igy a használt F-esek rendszerint nem drágábbak, mert nem maradnak az idomok karcmentesek és akkor a bukásról egyből árulkodnak.
Azt a lecsót el tudom képzelni!
Nyaralás kevés volt benne. Sajnos. Esténként egy-két óra wellness, meg pancsi, és néhány pohát bor ejfélig, 1-ig. AZtán reggeltől estig meg konzultáció, előadás, odafigyelés, a szünetekben meg munka telefonon. Azért jó volt, nem panaszkodom. Csak nem a saját ágyamban aludtam, és főképp nem a saját kispárnámmal.
Péntek este meg belecsaptunk a lecsóba a mosonmagyaróvári barátaimmal... no, ezt alszom ki még a amai délelőtt!
Erre találták fel a bukógombát. Azt ne kérdezd, hogy hova lehet szerelni, de biztosan megoldható. Egyedileg is gyártanak ilyet, olcsóbban, mint a "gyári".
TOM-TECH bukógomba (Budmyke-nak is tőlük van)