Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja az a legegyszerübb feketére lefényezni az egészet, max valami egyedi matricát azt kész.
Ki bizony...........
Sajnos ez az idomos mocik átka.............
Ha Én dőlők akkor nekem is üzentek fejidom ügyileg...........
Igen, ezt valóban át kell gondolni... Azon gondolkozom, hogy lefujatom feketére az egészet, de akkor ezeket az okosságokat előbb kellene megtenni...
Ha három párt szerelsz rá, akkor mindened egyben marad idomilag. Egyet tennék a blokk magasságába (ahol a bukócsöveink is vannak), egyet a farokidomra, nagyjából az index magasságába a hátsó váznyúlvány végére. Egyet pedig a tank elé-alá. Így még az index sem hajol sehová. Persze, az idomot fúrni kell majd, de azt szépen meg lehet csinálni. Pláne így, hogy majdnem festés előtt állsz!
1 centivel hosszab csak

és minden méret egyforma, az alsó és a felső felfogatási pontok
A gomba szára nem feltételn mérvadó. Persze, a hosszabb, az nagyobb erőkart produkál adott esetben, de nem hinném, hogy 2-3 centi plusz hosszúság akkora bajság lenne. Mivel a csavar nyíródása a fő veszély, ezért némi gumi ágyazással és egy jó "tökös" (anyagminőségre értem) csavarral megoldható a téma. Én így csinálnám.
Beszámolok majd a beszerelés lépéseiről, ha kész lesz a hátsó lengővillám, sztem jövö hét vége

Most nézem a kép csalós, mert a hossz szinte egyforma hiába látszik rövidebnek
Akkor akár élőben is nézhetnénk az izócserét?

Muszáj "kölöknek" lenni, ha nem akar megőrülni az ember!
Most megnézem az 50 első randit... és közben pihi-szuszi lesz a mackólakban.
Sziasztok Szeretembanda

Megoldodott a hátsó teleszkóp gondom

Burgman 400-as hátsó telója majdnem ugyanaz csak 1 centivel hosszabb fél miliméterrel szélesebb, de viszont külső állitásu a keménysége.
A sportmotorokhoz GSXR,R1 stb vannak utángyártott szettek olyan 50 körül, lehet hogy van már a GS-hez is pl a Dus Peti csinál ilyeneket(persze Gs-t meg kéne kérdezni tőle)
Igen, ez a gondom nekem is, hogy nem oylan egyszerű az! Bizony olcsóbbak a karcos F-esek, én is cserélt idommal vettem sokkal ócsóbban. Csak jó volna ezt már nem ripittyomra törni
Idáig kényelmesen elfértem a moccon,remélem ezek után is így lesz!
Nekem is tőle van a Yamahámon.
Csak ugye az GS500F-es en nem olyan egyszerü a dolog mertahová a bukócsövet szereled(átmenő csavar) oda kéne a bukógombát ésahhoz -gondolom- át kell furni az idomot meg lehet hogy hosszunak kell lenni a gomba szárának és akkor kérdés hogy megtartja-e a mocit.
Idomos motort nem tudod megvédeni az idomsérüléstől! max nem törik ripityomra. Ez az átka a burkoltnak, mert a sima GS-en alig sérül valami (azt is könnyedén ki lehet cserélni), de az idomzat 100 ezrekbe kerülhet.. Igy a használt F-esek rendszerint nem drágábbak, mert nem maradnak az idomok karcmentesek és akkor a bukásról egyből árulkodnak.
Amúgy örülök Neked, hiányoztak az ökörségeid!
Sőt, még a netet is kinyomattam oda
Ja, azt nem tudtam, hogy fűthető a garázs. Így könnyű!
Áhá, igen, de az az idomot is meg fogja védeni...? A múltkor az indexre dőlt a mocc, benyomódott a fejidomba, és elrepesztette...

Azt a lecsót el tudom képzelni!
Kimegyek, befőtök a garázsban. Amúgy meg ablakon át jó az idő, kint még nem voltam.
Hali!

Nyaralás kevés volt benne. Sajnos. Esténként egy-két óra wellness, meg pancsi, és néhány pohát bor ejfélig, 1-ig. AZtán reggeltől estig meg konzultáció, előadás, odafigyelés, a szünetekben meg munka telefonon. Azért jó volt, nem panaszkodom. Csak nem a saját ágyamban aludtam, és főképp nem a saját kispárnámmal.
Péntek este meg belecsaptunk a lecsóba a mosonmagyaróvári barátaimmal... no, ezt alszom ki még a amai délelőtt!
Én még nem, de valszeg igen. Legalább a meleg szobában gyógyíthatod tovább.
Feltudnád! De inkább ne próbáld
Pusz Macs!

Erre találták fel a bukógombát. Azt ne kérdezd, hogy hova lehet szerelni, de biztosan megoldható. Egyedileg is gyártanak ilyet, olcsóbban, mint a "gyári".



TOM-TECH bukógomba (Budmyke-nak is tőlük van)