Fogta magát és letört! Ennyi.
Ha megszámolod, hogy hányszor csapod fel mondjuk csak egy hónapban, akkor könnyen belátható, hogy nem jó ott hegesztésnek lenni! Úgy illene felhajtani, hogy ne csapódjon fel... no, de ki figyel erre örökké?!
Hümm énis hozzászólhatok? Szerintem jó alaposan felejtsd el ezt a bukógomba, agyonvédelem ügyet! Tény, így könnyen sérül az idom, a fényezés, az indexek. De csak az! Míg egy feltett bukógomba jobban megütve sérti a vázat, a motorblokkot! PL régi SV suzukiknál ez odág fajult, hogy bukáskor a bukógomba beütötte a hengefalat.... Aztán szokta begörbítania vázat stb stb... Gí sérül az idom, de az megvédi a motor fő szerkezetei elemeit! És ha üvegszálas már, azaz utángyártott idomok vannak fenn, akkor pláne kár görcsölni, ha törik is, belülre kell kenni még egy réteg üvegszál+gyanta keverékat, kivül gittelni, és semmi nyoma! És megúsztad 4 e FT-ból a javítást, és marad bőven gyanta!
Az egyszerű végénél kezd! Ereszd le a benzint a tankból, vedd le a tankot, szereld ki a csapot, és pucold ki. Aztán vissza minden ( a csövek sorrendjére ügyelj). Valószínű, hogy el van dugulva a szívócső a tankban... bár inkább az alsó (tartalék) szokott betaknyosodni.
Ha nem akarsz szerelni, akkor normál csapállásnál fújj vissza egy jó nagyot a tankba. Kicsit benzines leszel, de így visszaküldöd a koszt. Ha utána működik a moci rendesen egy darabig, akkor ez volt a hiba. Próbáld... aztán jöhet a következő lépés!
No, még egyszer utoljára.
Az idomos motorok bukógombát "kívánnak". A csupaszokra a bukócső dukál. De csak esztétikai érvek és ellenérvek vannak.
A bukógombáról meg annyi a gondolatom, hogy valószínűleg az információforrásnak nem volt gyári gombája GS500F-re. Így elmesélte, hogy nem létezik. Nos, én kikérdezem Bluet is, hogy lehet-e csinálni? Persze, hogy lehet! Ezért is ajánlottam azt az oldalt, ahol egyedileg gyártanak rendes cuccokat, és az egyediség mellett majdnem olcsóbban, mint a gyári tömegcuccot.
Piet! Mondtam, írtam... sík felületen... nem laborban, hanem ott, ahol el szokik dőlni a moci, vagy kidől alólad. No ott védenek ezek a kütyük. Nevezzünk ki egy sebességet... mondjuk 60 km/h. Ha legalább ennyivel perecelsz, akkor tökéletesen mindegy, hogy mi van a mocin. Tökéletesen. Törik, reped minden. Tehát, ne misztifikáljuk túl a dolgokat. Mindkét cájg arra való, amire kitalálták. Eldőlés, kis sebességű csúszás. Oszt ennyi! És a csjoknak ez kell, ahogy észrevettem. Sőt, nekem is ez kell. (Hiszen Blue standere is egyszer csak lekonyult... )
Jah, meg azért is vannak, hogy ilyen jó sokat lehessen rólük beszélni!
Ha volna esztergám, magam csinálnék bukógombát... Akármiből. VAsból, ólomból, műanyagból, alumíniumból... bármiből, ami kilóg a mocin kívülre és megtámasztja azt. Hiszen ennyi a lényeg.
A helye pedig az F-es GS-en: éppen az a csavar a blokkon elöl, ahová a bukócsöveinket is rögzíteni fogjuk felül.
Jó ksi délután volt, igaz, először csak 5 percre akartam menni Nyusszhoz, gondoltam gurulok egyet. Jó volt újra moccon ülni, aki teheti, menjen minél előbb
Nyussz: utasként még mindig nem a legnagyobb a biztonságérzeted, pedig csak 30-40-el mentem ...
estét!
van egy kis gondom...
szal nem tudom mitől lehet de néha ha a üresbe kapcsolok lefullad a motor viszont ha tartalékra állítom a csapot akkor nincs ilyen, pedig a tank is tele. vkinek tapasztalat, esetleg jótanács?
Asszem ismerősöm is tőlük szerezte... Akik viszont fölragasztották neki, azokat nem ajánlom inkább mert bubisra sikeredett a dolog . De sztem itten lesz valakinek olyen ismeretsége, aki szépen meg tudja csinálni .
Á, a fejidom repedt csak az index alatt a benyomódástól.. csak műanyagozni kell majd...
Ja, matricát hol lehet szépeket, jó áron? Meg ahol fel is ragasztják, mert én nem merem!
De inkább ne dobd el . Egyszer én is eldőltem vele - szerencsére álló helyzetben és félig fűre dőlt - de az index így is becsúszott az idomba... Szerencsére nem tört, repedt, karcolódott semmi . Csak az indexet kellett kitessékelni . De tényleg, csináltatni akartam rá bukógombát és azt mondták, h nem nagyon lehet... Ez van
Kicsit kisüt a nap, és ....