Már régen tettem bölcs megállapítást. Ma enyhítem egy kicsit a hiányérzeteteket...
"Azok a bennszülöttek, akik dobokat ütögetve próbálják elűzni a gonoszt, komplett idiótáknak tűnnek azon okos emberek szemében, akik a dudát tövig nyomva próbálják megszüntetni a közlekedési dugót."
Gyanítom, hogy ez már eszébe jutott másnak is. Ha belegondolsz, a B-King már egészen hasonlít a B-117-re!
Vagy marad a klasszikus (semmit nem érő) néphagyomány... a CD lemez. Ha lézerrel mérnek, akkor még zenét is hallgathatnak a rend éber őrei!
Kéne olyan anyagot szerválni amilyennel a lopakodók be vanank kenve, ami szorja a sugarakat, igy a visszavert sugár nem éri el a műszert. Ez szerintem nem csak a radarsugarakra ,de a lézersugarakra is kell hogy álljon.Bár elég precizitással mindig van olyan (akármilyen kevés)visszavertsugár amelyik a mozgó tárgyról jönnek és azt meg lehet külömböztetni az állóról visszavertről.
Mondjuk lehet hogy a "kezelés" milliókba kerülne
Üdv!
Az ilyen kamerák alatt lógó világító sebességmérő/kijező kütyük szerint az én órám pont hogy nem túloz, hanem késik. Ez lehetséges? Mi a módja annak, hogy "pontos " értéket tudjak kalkulálni?
Előre is kösz!
Ui.: Mára én is megnyekkentem egészségileg, pedig nem szokásom...
Megyek is bedunsztolni magam, ha a végére értem a mai diskurációnak.
Valahogy elöttem van a stopmotorosnap utáni állapotod... C és E vitamin nagydózisban... olyan gyurcsányosan: reggel, délben, este!
Amúgy a sebességkérdéshez: nekem amcsi, mérfőldes az óra, igaz van egy belső jelző. kék, és még álló helyzetben sem tom kiolvasni olyan kicsi... Így sebesség helyett már csak a fordulatszámmérőt nézem: 4. sebesség 6 ezres fordulat kb 50es táblához jó (58-60), 6 sebesség 6ezres frodulat meg a 90eshez (100-105)... 30,60,70es tábla a táj dekorációja .
Az óracsalásról én is hallodtam, 90-es gummával nekem is eltér (gyári 80as), de ez minimális...talán 3-5 km/h.
Küzdök az elalvással... be van dugulva az összes lyukam az orromon.
Nos, Piet... igazad lehet. Viszont éppen a gumi szélessége nem befolyásolja a dolgot. A "peresség" a meghatározó. Ugyan olyan per mellett valóban nagyobb átmérőjű a 195-ös guma. Oszt így vagyon igazságod.
Hátha a gumi kopása számit- elméletileg számit- akkor pláne számit a guminyomás
Egyébként nekem a mergyón 185-ös gumi helyett 195-ös van és az pont annyit mutat mint a sebességellenőrző kijelzök
jaja, ez tény! http://en.wikipedia.org/wiki/S...
(sajnos csak ínglís)
GPS-el lehet mérni valódi sebességet, csak csalóka a néha másodperces aktualizálás.
Elvileg azokat a menetírókat szokták hitelesíteni. Más kérdés, hogy hogyan. Ott biza nem illik hibázni, mert az már forintokba kerül. Hiszen a korongot meg kell őrizni. Nem tudom meddig, de az már dokumentum. Astrában tachográf? Hol van ilyen? 3,5 t megengedett össztömeg alatt csak menetlevél kell elvileg...
No, jól elmásztunk Cicek 180-as tempójáról. Mindegy mennyi, csak haladjunk... és mindenki érjen haza épségben!
Nem véletlen, hogy minden felfelé csal. Ez egy olyan le nem írt szabvány, vagy mi a frász. Még a digitális órák is mennek felfelé, bár kevesebbet... de mindenképp felfelé kell csalniuk. Ezért nem ajánlatos más méretű (nagyobb átmérőjű) kerékkel járni. Sőt, ha nagyon ki akarjuk vesézni... új gumival csal a legkevesebbet ugyan azon jármű... ahogy kopik a gumacs, úgy nő a "csalás". Felnin a GS is menne "kécccázzzzal".
De mondom: Minden analóg óra felfelé csal. A kis Peugeotomban is így van. Megyek 60-nal, és a tájékoztató méricske az út mellett 54-et mutat. Ha 105-on áll a mutatóm, akkor még bátran elhúzok a trafi melett, mert tudom, hogy alig megyek többel, mint 90. És 99-ig nem böntetnek a "közegek". Persze, 30-as táblánál nem szívesen centizek...
"Azok a bennszülöttek, akik dobokat ütögetve próbálják elűzni a gonoszt, komplett idiótáknak tűnnek azon okos emberek szemében, akik a dudát tövig nyomva próbálják megszüntetni a közlekedési dugót."