Bizony, az igényeket illik összehozni a buxával. A legtöbb esetben az igényekből kell engedni.
Nyilván az én eszem már más srófra jár - a korom miatt - de nekem sosem volt elsődleges a végsebesség. Ezért az autóm is csak egy ezres swift, de legtöbbször egyedül, v 2-en megyek, azt is ritkán.
Akkor minek állna a garázsomban egy 2ezres turbós 5 millás csoda?
Szerintem olyan nagy külömbség nincs. itt is ment a vita , hogy kinek milyen Max a végsebességben találtak külömbséget, meg bizti egy minimálisat a gyorsulásban.
Majd most előkerül egy csomó uj GS-es Csak a Harmatinál volt vagy 20 db és tuuti mind eladják szezon elött. És a többi kereskedőnél is volt, biztos hasonlóan sok darab. Az elmult napokban is jelentkezett vagy 3-4 uj ide a forumban.
gyakorlatban gondoltam.minek?nem bizok magamban egyszerűen!a kezdeti időszakra igenis hasznos lenne nekem!a simson-mz között 3*-s volt az erő.mz-gs között(ha fojtatlan) 5*ös!lehet h tul óvatos vagyok,de nekem csak egy életem van
Papiron tuttommal nem lehet"visszafojtatni", gyakorlatban meg minek?
Csak az első forgalombahelyezéskor lehet"csalni"
Mondjuk én ezt 2-3 évvel ezelött kérdeztem meg a Közlekedésfelügyeletet.
megnyugodtam
ugy látszik sosem fogynak el az ilyenek.sebaj.sok normális ember vár szervekre...
én megelégszem majd a 110-130as utazóra képes motorral.majd ha aktuális a dolog,leírom az igényeimet,és remélem segítenek a fórumozók kiválasztani a nekem megfelelőt.
olyan lehetséges,és ha igen mennyibe kerülne,h fojtatlan gs-be ujra visszatenni a/egy fojtást?
gs:megbízható,jó motor,oltso(:D) fenntartással.csak menni kell vele
bár én is sokat töprengek h gs vagy bandit legyen majd nekem.a bandit kicsit erősebb.
nem könnyű választani
de írjon inkább olyan,akinek van:D
Lehet hogy azonos az ára, csak a Banditra sokkal többet kell utánna külteni- mert nagyon régi, szeretik széthajtani, mert bonyolultabb szerkezet.
Tehát ha a pénz számit akkor GS
Szrácok! Lécci segítsetek már nekem! Olyan ""gondom"" van, hogy nem tudom eldönteni, hogy bandit400-ast vagy gs500-ast vegyek! A gs 500-akat néztem használtan "98-99" évjáratból olyan 400.ezerér olyat kapok, hogy megszólal, de viszont banditból kapok egy "92-es épphogy működőt...Ez miért van? A gs-nek ilyen szar a teljesítménye, ennyivel jobban megy a bandita? Összességében melyiket ajánljátok? max 4kilót akarok rá kölkteni! Elöre is köszi!
Nyilván az én eszem már más srófra jár - a korom miatt - de nekem sosem volt elsődleges a végsebesség. Ezért az autóm is csak egy ezres swift, de legtöbbször egyedül, v 2-en megyek, azt is ritkán.
Akkor minek állna a garázsomban egy 2ezres turbós 5 millás csoda?
Csak az első forgalombahelyezéskor lehet"csalni"
Mondjuk én ezt 2-3 évvel ezelött kérdeztem meg a Közlekedésfelügyeletet.
ugy látszik sosem fogynak el az ilyenek.sebaj.sok normális ember vár szervekre...
én megelégszem majd a 110-130as utazóra képes motorral.majd ha aktuális a dolog,leírom az igényeimet,és remélem segítenek a fórumozók kiválasztani a nekem megfelelőt.
olyan lehetséges,és ha igen mennyibe kerülne,h fojtatlan gs-be ujra visszatenni a/egy fojtást?
vagy nem rám értetted?
Tavaly volt jó a tesztnap, ott közel voltunk a 20-hoz GS-ileg!
bandit
vagy gs
bár én is sokat töprengek h gs vagy bandit legyen majd nekem.a bandit kicsit erősebb.
nem könnyű választani
de írjon inkább olyan,akinek van:D
Tehát ha a pénz számit akkor GS
Annak, hogy "program" mi értelme van?!
De a május nagyon húzós lesz...