Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

egyetemistaként?
talán ehhez konzervatív gondolkodásu vok.
jövőre lesz az 1. évem(gyanítom h felvesznek:D),ki tudja mi lesz,hogy lesz(pl anyagi helyzetem).viszont motor meg "kőne"
Az egyetlen dolog ami meggátolhat az "ismerkedős időszakban" az a saját eszed semmi más!
Csapatban nem nagyon tudsz ettől többet menni, meg nincs is értelme. Mi túramotorosok vagyunk, nem szpídesek. De azért lehet ezzel is tempósabban közlekedni.
Miért a DL-t olyan drága fenntartani?
Cicuska!
Az a 180 egy kicsit erős! Nem?
pont itt a baj.szent én sem vagyok,nem tudom hogyan fogadnám a gépezetet.mert ugye ha még lehet tekerni azon a fránya gázmarkolaton...
a másik pedig,ha az autosok vagy akárki felidegesít,akkor ghostrider-ré változok vezetési stílusomban,és ilyenkor joval a tudásom felett megyek
ezért kéne vmi,ami meggátolja ezt az "ismerkedős" időszakban
Tudtam, te butus!
Hoppá! ez lemaradt:ha nem számít akkor DL 650
Ezért!
hitel?
M3, 180 hossznyú percekig
Szlovénia felé sem volt ritka a hosszabb 140-160. Meg se kottyant nekije. Még csak nem is "zabált"
ahogy elnézem 5-6e-től egész jo a választék.de annyim sose lesz
és ez a rossz benne.400ér még egy 20 éveset kapok,600ér meg 3 éveset.nincs nagyon átmenet
Te vagy a barátom!
Akkor nem mentem!
annyival nem szabad!
Akkor meg főleg megnyugodtam
Hápika tavaly balatonról járt föl dogozóba, M7 fix 140-150. végig!
Az ülés is megoldható pár ezresből!
Hápika elvitte egy kárpitoshoz és kitömette. Elöl 4cm hátul 2 cm plussz.
Rohadtul félreértettetek amúgy! Nem azért kérdeztem hogy mennyi a bandit, meg a gs vége, mert meg akarok dögleni, hanem azért, mert ahogy elnéztem a gs-es videókat a legnagyobb sebesség amit nyomtak vele az kb a 110-120 volt, és kicsit furcsállottam, hogy egy 500-as nemtud többet! De ahogy most írtátok hogy 130-as az utazótempó, így megnyugodtam
a baj,h 400 körül még kevés a gs,márpedig elég lesz azt összekaparnom vhpgy
Az biztos, hogy a Bandit, egy kicsit jobban megy, de a GS megbízhatóbb!
A 400-as Bandit az japán belpiacos. vigyázóó!
A GS egy igénytelen kecske. Soha nem lesz vele bajod 2henger léghűtés, nincs ami elromoljon!
A visszafojtásrol meg annyit, hogy ha hülye vagy a simsonnal is hülye vagy, ha nem akkor meg az a pár paci nem számít!
A Bandit 4 henger,jobban pörög, meg szebb a járása, de gyertya is nény kell bele, dugó is ennyi, szal a meghibásodás esélye nagyobb.

Szóval, ha a pénz a lényeg akkor egyértelmüen GS, ha nem számít akkor DL 650

HÁP-HÁP
Pont erről beszélek. Persze, valamennyire bírjon menni - mert ha a csapat gyorsabb, az nem jó - de fontosabb a fogyasztás, kényelem, szervízköltség...stb.
Szerintem kényelmileg is jó a gs. Talán a hátsó ülés egy picit lejt, lehetne egyenesebb. De nem életveszélyes a dolog
Nekem a gs az első pacim. Előtte tök nulla, vagyis csak babettáztam néha. De nagyon könnyen kezelhető, engedelmes és szelíd paci. De ha megtekered a fülét, akkor aztán... .
Szóval nem kell tőle félni, tényleg .
Most akkor átmész a Bandit topicba , ott meg elmagyarázzák miért a legjobb moci a Bandit . . . . .

Dícséretes a hozzáállásod! A gs-től nem kell félni, egyáltalán nem durva. Nagyon szelíd motor, könnyen kezelhető. Nyilván az MZ után gyorsabb-erősebb, de nem olyan veszélyes.
Tényleg nincs nagy különbség a 2 verzió között. Viszont anyagilag (átírás, adó) sokkal olcsóbb a fojtott.