Nem vót az, csak azé nem húztam tovább mert már fújt a szél az idom mögött is . Na jó, meg nem akartam Pöfit kinyírni . Amúgy valóban fojtatlan és idomos és nem esett nehezére a dolog .
Én is 125-ös ETZ-ről ültem át a fojtatlan GS-re. Éppen 4-szeres erő, és 4-szeres köbcenti. De nagyon barátságos motor. Hiszen ehhez már van váz, futómű, fék... tehát következő lépcsőnek ideális. Nem mondom először be voltam tojva tőle, de nem is árt, ha az ember tiszteli a technikát. 2000 km után már egészen a barátom volt, 5000 után még jobban beleszerettem és 9000 km után jött a tél. Éppen,a mikor már eggyé váltam a pacival. Szóval, most újra megszokás az idén...
De, egyszer sem viccelt meg a paripa, és soha nem állt bosszút, ha balfék voltam vele. Álompaci.
Bár a múltkor nézegettem honlapjukat, elvileg van DL méret is, barátságos áron.
Mert külömben hogy jön ide a király?
tavaly 24.000 Km
De, egyszer sem viccelt meg a paripa, és soha nem állt bosszút, ha balfék voltam vele. Álompaci.
Milyen 4*?
V2 pubi!
Légszűrő: 3500-8000
gumi: 13e-35e
Gyertya.2db×1000-4×2500
stb
Motor nélkül lehet élni, csak minek!
Csak akkor kiben bizik?
Miért lenne drágább fentartani, mint mást?