Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én csak kb 250-300.
65 kg saccperkábé
kb.:550
Nem vót az, csak azé nem húztam tovább mert már fújt a szél az idom mögött is . Na jó, meg nem akartam Pöfit kinyírni . Amúgy valóban fojtatlan és idomos és nem esett nehezére a dolog .
hát a reklámba nem tudták a nípek
nah és idén?én 1 délután alatt 230at tekertem bele.
Ja, én Heidenauval járok. Tudod, csóri parasztgyerek!
Bár a múltkor nézegettem honlapjukat, elvileg van DL méret is, barátságos áron.
És motorozik még? . . . .
Mert külömben hogy jön ide a király?
Győztél. Jövök egy sörrel!
9000? hahahahaha
tavaly 24.000 Km
kettő könnyebbet.és mielőtt kérdeznéd h hány éves a norvég király,február 21-én lesz 71
Drága tezsvírem! Hálággyá á korral! Tavalytól 2 db/henger, átírt gyujtástérkép, +5 ló.
A Gs re 20.000.- volt az első 24.000.- a hátsó! GUMMMI
Talán duplagyertyás? van olyan nem?
Én is 125-ös ETZ-ről ültem át a fojtatlan GS-re. Éppen 4-szeres erő, és 4-szeres köbcenti. De nagyon barátságos motor. Hiszen ehhez már van váz, futómű, fék... tehát következő lépcsőnek ideális. Nem mondom először be voltam tojva tőle, de nem is árt, ha az ember tiszteli a technikát. 2000 km után már egészen a barátom volt, 5000 után még jobban beleszerettem és 9000 km után jött a tél. Éppen,a mikor már eggyé váltam a pacival. Szóval, most újra megszokás az idén...
De, egyszer sem viccelt meg a paripa, és soha nem állt bosszút, ha balfék voltam vele. Álompaci.
HÁLÓÓÓÓÓÓÓ!
Milyen 4*?
V2 pubi!
Nem akkora, mint Blue, az bittos.
Na azért a gs-hez képest jóval húzosabb!
Légszűrő: 3500-8000
gumi: 13e-35e
Gyertya.2db×1000-4×2500
stb
Meg karcsu a leányzó
Nem kőne hanem KELLLLL!
Motor nélkül lehet élni, csak minek!
az fogytán
Azt írta hogy nem bízik saját magába?
Csak akkor kiben bizik?
Óra szerint. Meg az övé idomos, ezért valszeg fojtatlan.
Mert jó!
Miért lenne drágább fentartani, mint mást?