Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát...ez enyhe kifejezés!
Köszönöm szépen! Már csak az összekötendő vezetékek után kell nyomoznom.
Köszi, egyelőre csak olasz nyelvű van.
Itt van a Bandit hibakód táblázata:

C00 NO FAULT - Nincs hiba
C12: CKP sensor – Crankshaft Position - főtengely jeladó
C13: IAP sensor (No.1) – Inlet Air Pressure - szívócső vákuum mérő
C14: TP sensor – Throttle Position - folytószelep állás mérő
C15: ECT sensor – Engine Collant Temp - motorhőfok
C17: IAP sensor (No.2) - második szívócső vákuum mérő
C21: IAT sensor – Inlet Air Temp - beszívott levegő hőmérő
C23: TO sensor – Tip Over - borulás érzékelő
C24/C25/C26/C27: Ignition signal - gyújtás jel (1,2,3,4 -es hengereké)
C28: STV actuator - Secondary Throttle Valve - másodlagos folytószelep
C29: STP sensor – Secondary Throttle Position - másodlagos folytószelep állás mérő
C31: Gear position signal - sebességfokozat jel
C32/C33/C34/C35: Fuel injector - injektor (1,2,3,4 -es hengereké)
C40: ISC valve – Idle Speed Control - alapjárati szabályzó
C41: Fuel pump relay - benzinpumpa relé
C42: Ignition switch - gyújtáskapcsoló lopásgátlója
C44: O2 sensor - lambda szonda
C49: PAIR control solenoid valve - "Impulzusos szekunder légbefecskendezés vezérlő mágnesszelep"
C60: Cooling fan relay - hűtőventillátor relé
C62: EVAP purge control valve (E-33 only) - "aktívszéntartály öblítési mennyiségét szabályozó mágnesszelep" (bármi is legyen ez)
latom nem tetszett.
Én személyes tapasztalatommal próbálok segíteni.
Az Sw-Motec-et még egyszer akkor sem tenném fel, ha ingyen adnák.
na megrendeltem a louisbol a 44-es dobozt, mar csak azt kell eldontenem, hogy melyik rogzitesi tipussal teszem fel a motorra. givi vagy sw-motech. most 80 ojro a doboz egyebkent.
ÁÁÁHHHÁÁÁ Így már okés Este megvizslatom ha nem kezd el szakadni az eső megint
Tudod mi az érdekes? Az enyémhez való manualba egy hang sincs erről a szonda dologról. Eddig azt hittem elsiklottam felette, de átnéztem és mégsem. Érdekes dolog ez. Tudod én olyan vagyok aki szeret mindet saját maga csinálni és ezért kutakodtam kicsit ebben a témában. A szondához való kijelző elektronikát minimális összegből meg lehet csinálni, de ilyen apró méretű szondát nem láttam sehol. Mind csak az autóhoz való M18-as menettel van gyártva.
Elvileg dealer mode kapcsoló is kellene, de ez csak egy sima kapcsoló, amin van egy csatlakozó, ami a DMC-be csatlakozik. Ez csak annyit tesz, hogy a DMC-be menő madzagok egyikét összeköti egy másikkal (testtel). Azt a neten kellene megkeresni, hogy pontosan melyik vezetéket kell testelni.
Alapjáraton fújj a karbi szívócsonkjára. Ha bemegy, felpörög. Ha nem, akkor nem.
Ha felpörög, falsot szív.
Hmmm? Egy picit konkrétabban ha lehetne? Mit csináljak a fék tisztítóval?
"Dealer Mode"-ra keress a szerviz manuálban. Meg "fault code" vagy "malfunction code"-ra, illete "DMC"-re (dealer mode coupler).
Nézd meg nem kap-e falsot.....féktisztító és kiderül....
Service manual-ban mind benne van....töltsd le ha nincs meg és akkor már egyszerű..
Így van, nem ismersz...
Autóvillamossági szerelő szakmám van, tízegynéhány évig dolgoztam benne másodállásban. Többek között autódiagnosztikában is. A saját autómon is képes vagyok hibakódot olvasni (Opel Vectra B) egyszerűen a diagnosztikai csoki átkötésével, és volt már rá példa, hogy sokat segített a javításban. Nyugodtabb vagyok, ha tudom, hogy talán az út szélén is meg tudom majd javítani. Bár ne legyen rá szükség.
Ezért érdekelne a dolog, de a szerelő nem árult el semmit. (Így értettem a titokzatosságot.) A saját szememmel láttam, hogy olvasható a hibakód szoftwer nélkül, ezért hajtanék rá. De felelőtlenül nyilván nem fogok összekötözgetni semmit.
Szóval komolyan szeretném, ha valaki tudna ebben segíteni. Talán majd én is segíthetnék vele banditos bajtársakon. Köszi!
Én már láttam az enyémen, de ha jól láttam azon sincs mindegyiken Aztán lehet, hogy mégis
Majd valamelyik hétvégén okozok vele valamit, mert hidegen még mindig visszadurrog az 1-es henger a karbiba. Valószínű kicsit szegény a keverék. Üveggyertyával már néztem, de azon igazából csak a dúsat látni, amikor besárgul, a szegényebb keveréket eléggé nehézkes szemre megmondani, sőt talán nem is lehet igazán.
De úgy nehéz a 4 érzékelőt külön felnyomogatni...
Vagy dob le, aztán feltolni könyékig. A katalizátor úgyis a dobban van.
Kipuffos tesz rá szépet......amúgy azzal nagyon jól be lehet lőni......
Pali, észrevettem valamit tegnap. Az én leömlőimen nincs szonda csavar. Ebayen nézegettem párat, a régieken van
skype van csak...
Az enyém is kehes magasban. Und so was...? Vissza egyet, magasabb RPM és enyém a világ!
igen,mindenki egyénileg megy ki.Bár egy csapattal mentem,mert pont arra mentek amerre lakom kb.
Az elsö két napban a gps szerint a napi átlag sebességünk kb 46km/h volt ,az utolsó nap már lightosabb szakaszon mentünk
ha egyenes szakasz volt akkor kb 110-120,szerpentines szakaszon meg 50-80 között
egyébként erröl a túráról amin voltam.lesz a hirtv-én a széles ut
müsorban egy kisfilm.Végig velünk voltak a széles ut-tól.
Aug-ban is lesz egy hasonló túra amin töröm a fejem,csak ez már 6éjszakás
Nem tudom van msn-ed?
Ha gondolod ott tudok még infot adni ha kiváncsi vagy vmirre
Tangerine: kukk a bandit honlap gurulós topikját, hm? pünkösd hétvége? Mikir?