Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Majd ha a magas alpokban leszel akkor is örülj.
Ilyenkor hogy örülök a bovdenes, karburátoros, szilíciummentes gépemnek!
eleg hozza egy sima drot is. de ezt tsanyi is megmondja neked.
Keresd meg itt a sportmotoroon a bigoneoszi nevű felhasználót. Tudja hogy kell hibakódolvasó kulcsot csinálni. Gépmkapocsból :D
Sziasztok!
Most voltam 12000-es szervizen. A mester összekötött két vezetéket a diagnosztikai csokiban,és a km számláló helyén a motor kiírt egy kódot. Hiába kérdeztem róla, nagyon titokzatos volt. Esetleg nem tudja valaki a hibakódtáblázatot, és hogy mit kell összezárni a csokiban, hogy kijelezze?
Nem szeretnék.
A garanciaidőn kívül behány valami csuda elektronika, szóljál, van emberem, aki megoldja. Olyan diagnosztikai cuccai vannak, csak tátottam a számat percekig.
Beszámoló majd jövőre.Szívás terén annyi hogy inyektoros 2t-50-es robogón edződtem.
Úgyhogy ha a baj egy olajfolyás vagy hasraesés akkor nincs gond.........blokkba nem szeretnék nyúlkálni elektronika meg asszem minden angolon japán ha jól tévedek..
Sok sikert hozzá természetesen. Az Eszik-isszák kérdéshez annyit hogy nem elképzelhetetlen.
Aprilia-nal jártak így többen is az RSV mille egy bizonyos évjáratánál. valami befecskendező probléma volt. Itthon egy évig szívtak vele, végül csere motor lett az ügyfél érthető cirkuszából.
A csere motoron ugyanazok a problémák merültek fel. Végül Ausztriában 1 órás szerviz alatt orvosolták a sztorit. Igaz ez nem Triumph, de láss csodát nem elképzelhetetlen a fent említett "azt sem tudják" effektus.
Ez persze nem kizárható japán masináknál sem, de azért ritkább talán.
Ha nem szeretnél banditot, én tiszteletben tartom. Én sem akartam anno. De be kellett látnom hogy motoros pályafutásom egyik legjobb döntése volt.
Volt már sokkal exkluzívabb motorom, volt már gyorsabb, volt már mittoménmilyenebb, de a Bandit egy nagyon jó Optimum mindenből.
A CB 1300 versenyzett végül vele amikor 2008-ban új motor vásárlás előtt álltam, de úgy döntöttem nekem nem ér 600ezres pluszt az hogy Honda legyen a tankra írva. Tartalmi külömbséget nem sokat látok.
Remélem neked bejön a Triumph, és várom beszámolókat.
(Nem vagyok biztos benne hogy egyszer majd nem csábulok el én is más irányba)
Nekem kicsit messze van Bécs (kb. 650 Km), szóval inkább megvettem a főfaluban "anyagárba"
Köszi a választ.Elgondolkodtató.Bááááááár a 675-össel akkor nem volt tapasztalat.És a bonnie bajos a 3 hengersek meg nem.Bandit jobb szerinted...........én meg nem szeretnék banditot.De a speed-et sem.
És azóta márkakereskedő is változott meg valszeg használt külföldi importos ergo kötelező saját kezű tehát megint gondban vok.
Ha van olyan rejtett hiba a 675-ben ami miatt szezonban állnia kéne 3-4 hónapot mert 400e az anyagköltség és senki nem tudja hogy eszik vagy isszák a gépet akkor arról kellett volna tudnom.
Így viszont csak meg vagyok keveredve.
De valszeg megveszem és ha szopok akkor első kézből lesz egy hosszú távú használtteszt.
Amelyik motorhoz létezik arra mind 50 euro a ledes lámpa az "csak " 13e pénz. Igaz "kicsit menni kell érte.
Annyiért ott rohad meg. Igaz a sima led-es is volt 13 ejro. Akkor azokat a lábakat kifűzöm és müxeni fog. Remek
Pontosan ez az. Köcce.
Nos!
Mivel tegnap a Ducati révén megszólítattam Triumph ügyben is reagálok ahogyan azt megígértem .
A klasszikus motorokat mindig is szerettem, és így némileg természetes hogy a tradicionális szigetországi gyártó termékei felkeltették a figyelmemet anno.
A speed triple tetszett a legjobban akkoriban az extravagáns külsejével és a maga rövid tengelytávból adódó könnyűnek ígérkező kezelhetőségével.
Egy ezerhatos csupa fém erőcruiser után azt gondolom természetes a vágyódás egy filigrán könnyen irányítható gép után.
De érdemes tudni azt is hogy pontosan azért vettem előtte a Cruisert, mert a GSX-R nyergében nem tudtam épeszű emberként viselkedni. Be kellett látnom hogy az emberiségnek, és magamnak is az lesz a legjobb ha lehiggadok, mert a nagy számok törvénye alapján előbb - utóbb az esztelen száguldozás szülhet problémákat. A Cruiser meghozta a nyugalmat, ami viszont egy birodalmi csillagromboló manőverezhetősége végett mégsem elégített ki teljesen. Arról nem beszélek hogy az ülés ami látszólag kényelmes milyen pocsék hosszú távon.(És egészségtelen is)
Szóval célkeresztben volt a Speed Triple! De adódott pár homályos kérdés.
1,
Elég gyér ennek a márkának a magyarországi képviselete . Egyetlen budapesti szalon foglalkozik ezzel a típussal. Mi van ha kiderül hogy nem értenek hozzá? (Ez később Triumph tulajdonosoktól igazolást nyert) Mi van ha megszűnnek? (Ez is megtörtént)
Vihetem a szomszédos Ausztriába a gépet kötelező szervizekre? Khm...
Csak mellékesen tenném hozzá azt a blődli-t hogy a gyár 10ezres szerviz intervallumokat ír elő a manualban. A Magyar szerviz átad egy fénymásolt (prémium márkánál?) fecnit amin ötezres szervizek vannak megjelölve. :)) Tehát kezedben a gyári papír, és a fecni.
BRAVO!Márkaképviselet a javából.
2,
Ha a gixxeren nem tudtam viselkedni, mi lesz velem egy olyan motoron ami szinte az összes fokozatban úgy emeli az elejét mint a pincsi kutya a kockacukor láttán?
Elmaradt a vásárlás. Bandit lett belőle .
Nem sokkal később egy kedves vásárlónk megengedte hogy menjek az ő speed triple gépével. Hát mit mondjak. Finom szó a csalatkozás ide. Semmi extra. Csalódottan szálltam le a gépről, és kis örömmel is a szívemben . Azt gondoltam: Esküdj! A banditot jobb vezetni! (Erre nem számítottam hogy őszinte legyek!) Nagyon nem bántam meg hogy nem azt választottam.

Nem sokkal később megint csak elgondolkodtam ezen a tradició, meg Európa, dolgon és be kellett ismernem magamnak is hogy az új Boneville - be szerelmes lettem. Gyönyörű szerintem, de persze ez egy szubjektív vélemény nem szentírás.
Különösen jó ajánlólevél volt ,hogy a régebbi típusok nem egy NÉMET tesztben 200 ezres futásteljesítmény után is gyári kopásértéken belül mutattak.
Uccu. Irány a szalon, és elbeszélgetés az ottaniakkal, illetve ha jött hozzánk Triumph-al motoros, megkérdeztem őket a típusról.
Érdekes dolog hangzott el az egyikük szájából:
"Nézd! Nekem ez az ötödik Triumph-om! Én azt gondolom erről , hogy ha megnézed kik vásárolnak boneville-t az azonnal megmagyarázza ezt a dolgot! Orvosok, ügyvédek, idősebb arcok. Elmennek hétvégén vele kényelmesen kirándulni, és annyi. Van pénze arra hogy a szervizeken ne kelljen spórolni. Ha így használod, akármelyik Japán gép is ugyanúgy elmegy 200 ezret gond nélkül. Mindemellett nekem a kéthengeresekkel mindig volt valami bajom, a három hengeresekkel soha."

Ami a japánokról alkotott véleményét illeti nálam Frpeti SV 650 -jénél látszott beigazolódi. Ha valamit elmondhatunk akkor az az hogy az az SV használva volt. Szerintem Peti csak a WC-re nem azzal ment. Cserébe viszont mindig megkapta ami járt neki.
Bőven 100 ezer felett adta el, gyári kompresszióval, és minden hiba nélkül. Akkor ha valaki hétvégi kirándulómotorként használja a japcsi vasat az is elmegy 200-at.

Szóval Triumph:
Szép, elegáns, és jó motorok de a boneville teljesítményadatai az árhoz mérten elgondolkodtatóak.
Már le volt beszélve a tesztút, amikor megszűnt a Frontosa, így személyes élményről nem tudok beszámolni.
Speed Triple:
Vagány, nem egy tucat darab, de nem nyűgözött le . Többet sejtetett külleme alapján mint amit adott.
"Röviden " ennyi.
Komoly hát, BMW-s index fórum kötelező olvasmány
Biztos azért van, mert a csapágyboltos kibírja a 100.000km-t, a BMWs meg nem.
Nade! Ez komoly? Pedig az a kettő, amit ma láttam milyen szép álmokba ringatott!...
Egy külfüldi oldalon egy csóka végigfotózta, ahogy a kertben kicserélni. Egy kellemes fél napot azért végigszopsz vele.
Mindenképp próbáld ki, ott lesz véged, azt garantálom. Eszméletlenk*vajó, úgy fordul, mint valami 170 kilós motor.
Van. Nem mondom, jó ára van: LED-es relé
Én kikötném, vagy levágném az F-G lábak madzagját az aljzatból, és külön mellé tenném az új relét. A régi meg marad a helyén. Az is lehet, hogy van ilyen 7 lábú is LED-es verzióban.
Ha jól rémlik ugyanúgy van, mint a GSX-en. 3_in_1.
A képesmotoron hirdet egy srác, görbevázasba valót, indexeset hozna 20-ért, de én azt is sokkalom. Igazából csak egy jó átlátszó búra kéne rá, a led panelt meg tudnám csinálni bele.
...akarom mondani INDEX nélkül