Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csabu! Én is tettem fel rá ledes lámpát,de én ettől durvábbat,26 ledest,és piszokul világít! Azt hiszem vadasznak is olyan van!
A strobit is rá akarom kötni csak még nem jutottam odáig!
Probáld meg de tutira elgyengül de nagyon. Én inkább hátsó mínusz 1 -2 max. Élettartam nem a fordulat inkább a jó kenőanyag használata és a pontosan beszabályzott karbin és keveréken múlik meg a hidegen gyilkoláson...... Ha a gépet nem te járattad be szervizeltetted stb. akkor azon az 500 fordulaton már nem múlik. hisz nem tudhatod a motor mit kapott hideget és meleget.Ez az én véleményem egy plusz lánckerék elfér a polcon nekem is van már :).
A szakirodalom szerint az iridium a legjobb a platina utána következik a sorban, bár az ára nem ezt mutatja és nem is túl elterjedt.
Mindenképp szándékomban van a módosítás,de én csak az első kereket növelném 1 foggal.Erröl mi a véleményed?
Jóvanna! Nem kell egyből így kiakadni
az még az irídiumnál is extrább? hmm, nem hallottam róla....
Sziasztok,
Használ valaki Platina gyertyát (DR9EVX) ezerkettesben ?
Szevasztok Banditák!A kipufogóhoz hozzászolva nekem is Bódis dobom van lecseréltem a nagy "hurkatöltőt".A betéttel csak kicsit hangossabb mint a gyári ez müszakira vagy Ausztriába hasznos./Bár a müszakin be sem inditottam a motort/ 4-5 ezres fordulaton király a hangja ez fölött nem igen forgatom,mert 5500-nál megy 6.-ban 160-at.Ez szerintem közúton már kicsit sok is.Egyébként múlt héten voltam az öreg mühelyében most csinált egy új csarnokot,a járolap,csempe minden bézs vagy fehér egy élelmiszerfeldolgozó egy koszfészek ehhez képest.Megmutatta a számitógéppel vezérelt új hajlitógépét.Csupán 110 milla.A rozsdamentes csőre szabályosan" csomot köt".Most valamilyen német Ruf Porschénak csinál kipuff rendszert.Felűltetett a 3 kereküjére is.Szóval egy élmény volt.Ja és természetesen ott a fékpad is.Egyébként a motor teljesitményén nem veszem észre a dobot,mert nem tudom kimotorozni.Az adatokat ezen a weblapon találjátok bodis-exhaust.com.Az erő legyen veletek!
Még hozzátettem egy kis kanyargósat. A múltkor jártunk arra.
link
Az indexen is van, ott viszont alacsony az aktivitás.
Az itthoni szakasz a pályán jó, a többi az minősíthetetlen. Én pályán mentem, hülye ötlet volt.
Am persze meg tudtam volna csinálni neki háztól házig is.. de olyan utat nem fogok ajánlani, ahol nem voltam. Ezen a szakaszon jártam, ez jó, ezt merem ajánlani. ennyi
Olvastad a kérdést?
"Bp-Prága között jó kis motorozásra való út". Én ezt a szakaszt ajánlom, azt hogy hogy jut el oda, majd megoldja. Azért annyira valószínű van önálló a kedves kérdező, hogy megtervezi hogy jut el a Szlovák-Cseh határig, meg hogy jut el Prágába.. az általam ajánlott szakasz végéről.
Olvastad a kiindulást és a célt? Bp-Prága
Igaz!
Ki is felejtettem, mert nem járok oda... :)
Ha a motorozz.hu-t is számításba vesszük (meg amiről még én sem tudok) akkor nem is kettő
Viszont sztem mindkét helyen van aki nem olvassa a másikat.
Na elbasztam egy helyen, Mikulov után.. pedig ott van egy igazán jó szakasz.

szóval útvonal: tehát így
Én ezt az útvonalat tudom ajánlani. Nem így a legrövidebb, de így van látnivaló is, meg dimbek-dombok között lehet menni.

útvonal
Néha nem tudom mi a facért járunk két helyre... :)
Most láttam egy másik fórumon az egyik kollégának Bódis dob van az 1250-esén PC-vel hozzáhangolva a gép.
Sziasztok,

ha valaki tud Budapest - Prága között vmi jó kis motorozásra való utat, ossza meg velem. Nem feltétlenül mennék autópályán...

köszi
Ááá, csak angolul tudok :D
Ja, természetes. Az enyém is a gyári beállítással már 20e km után tüsszögött télen, fél fordulat kellett neki.
A leírásodból okulva mégiscsak beigazolódik az a tétel, hogy a legjobb kompromisszum mindig a gyári áttétel használata. Lehetséges, hogy + 1 foggal hátul, jobban kipörögné magát a motor legnagyobb sebességfokozatban is, erősebbnek érezne, elhanyagolható fogyasztástöblettel.
igen....