Csabu! Én is tettem fel rá ledes lámpát,de én ettől durvábbat,26 ledest,és piszokul világít! Azt hiszem vadasznak is olyan van!
A strobit is rá akarom kötni csak még nem jutottam odáig!
Probáld meg de tutira elgyengül de nagyon. Én inkább hátsó mínusz 1 -2 max. Élettartam nem a fordulat inkább a jó kenőanyag használata és a pontosan beszabályzott karbin és keveréken múlik meg a hidegen gyilkoláson...... Ha a gépet nem te járattad be szervizeltetted stb. akkor azon az 500 fordulaton már nem múlik. hisz nem tudhatod a motor mit kapott hideget és meleget.Ez az én véleményem egy plusz lánckerék elfér a polcon nekem is van már :).
Szevasztok Banditák!A kipufogóhoz hozzászolva nekem is Bódis dobom van lecseréltem a nagy "hurkatöltőt".A betéttel csak kicsit hangossabb mint a gyári ez müszakira vagy Ausztriába hasznos./Bár a müszakin be sem inditottam a motort/ 4-5 ezres fordulaton király a hangja ez fölött nem igen forgatom,mert 5500-nál megy 6.-ban 160-at.Ez szerintem közúton már kicsit sok is.Egyébként múlt héten voltam az öreg mühelyében most csinált egy új csarnokot,a járolap,csempe minden bézs vagy fehér egy élelmiszerfeldolgozó egy koszfészek ehhez képest.Megmutatta a számitógéppel vezérelt új hajlitógépét.Csupán 110 milla.A rozsdamentes csőre szabályosan" csomot köt".Most valamilyen német Ruf Porschénak csinál kipuff rendszert.Felűltetett a 3 kereküjére is.Szóval egy élmény volt.Ja és természetesen ott a fékpad is.Egyébként a motor teljesitményén nem veszem észre a dobot,mert nem tudom kimotorozni.Az adatokat ezen a weblapon találjátok bodis-exhaust.com.Az erő legyen veletek!
Am persze meg tudtam volna csinálni neki háztól házig is.. de olyan utat nem fogok ajánlani, ahol nem voltam. Ezen a szakaszon jártam, ez jó, ezt merem ajánlani. ennyi
Olvastad a kérdést?
"Bp-Prága között jó kis motorozásra való út". Én ezt a szakaszt ajánlom, azt hogy hogy jut el oda, majd megoldja. Azért annyira valószínű van önálló a kedves kérdező, hogy megtervezi hogy jut el a Szlovák-Cseh határig, meg hogy jut el Prágába.. az általam ajánlott szakasz végéről.
A leírásodból okulva mégiscsak beigazolódik az a tétel, hogy a legjobb kompromisszum mindig a gyári áttétel használata. Lehetséges, hogy + 1 foggal hátul, jobban kipörögné magát a motor legnagyobb sebességfokozatban is, erősebbnek érezne, elhanyagolható fogyasztástöblettel.
A strobit is rá akarom kötni csak még nem jutottam odáig!