Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem szép, hanem rút, viszont praktikus. daty ködben látja a világot
Egy Motot Guzzi Griso vagy pl. egy Suzuki VZR1800 szép, egy Bandit S nem.
Szerintem a farokidomban keresgéld.
ez az, amelyiknel benne van a lampaban az index?

kepet mindenkeppen kerunk!
Ja, tegnap elmentek a cuccaid!
A farokban van leghátul a K5-ben...
Már mért lenne baj.................hát a fejidomos bandit nem egy túl szép darab. (ne üssetek nagyon)
Az a te bajod!
Na az a te bajod!
Nekem a fejidomos nagy Bandit nem tetszik. Ez már igen, illetve a teljes idomzata is biztosan jobb hatásfokú szélvédelmet nyújt, a GSXR műszeregység a fokozatkijelzővel is sokkal jobb.
Ezekben különbözik a GSX1250FA a Bandit 1250S-től:

-A GSX650F-ét idéző (ám annál szélesebb) teljes idom a GSX-R 1000-ére (K4) hajazó fényszóróval
-három kilogrammal nagyobb saját tömeg (254 helyett 257 kg), valamint 221 helyett 218 kg terhelhetőség
-két hűtőventilátor
-nagyobb hűtő, máshol van a hűtőfolyadék-tartály
-akárcsak a nagy Bandit 2010-es csupasz változatán, 10 milliméterrel előrébb és 3,6 milliméterrel magasabban vannak a lábtartók, mint a Bandit 1250S-nél
-keményebb villarugók
-a 2009-es Bandit hátsó lámpája
pl. atvarialtak a huteset, extra ventillator az idom miatt.
nemnem, van ott mas is.
Nem igazán értem az csak az oldalidomban különbözik az 1250-től, mitől lenne az jobb?
Nemrég olvastam egy túraendúró tesztet a motorrevüben.Csak átfutottam a dolgokat................és hát a vara tényleg gyenge volt a multi nagyon jó sportos gép de az igazi túrásmindenes még mindíg a Gs1200 volt.Na az meg spec túl nagy és túl drága nekem.Ezért is maradok a haccáz közeli nakedeknél.
Mindenből egy pici.
Egyébként egy GSX1250F-fel kibékülnék, csak hát használtan még nem lehet kapni. Bevállt technika.
A legutóbb voltam egy társasággal és az egyik srác a feleségével egy XL1000-es Varadero-val volt (dobozokkal). Az tetszene, csak hát az a V2-es gyengécske lehet, meg majdnem 300 kiló az a vas.
Izééééé.A gond hogy mindenki összekeveri a vezetési élményt a jó hosszú távú megbízhatósági dolgokkal.............És általában jó régi és nem is arról a tipusról szóló téves mendemondák alapján dönt.
Pl van ismerősöm akinek volt egy bontószökevén dízel reattája jó 20 éve amiben 2x megfőtt a hengerfej nála.................előtte lévő 300e km alatt ki tudja.............na ő olaszt azóta soha.
De már szerelt kettős lendkereket fócus dízelben,meg szétrobbant neki valami nagynyomású csöve ............deeee az nagyon is jó autó.
Ugyanez van motorban is.
Autóban olaszos vagyok (Alfám van), de kétkerekűben nem mernék olaszt bevállalni
Multistrada? Megpöckölve? 170ló amá elég lenne?
Szerintem az új duci multistrada közelít.
Tegnap vettem a bécsi loisban led hátsó lámpát a K6os ra . A legdurvább, hogy minden E jelzéssel elvan látva és nem érte el az 50ajrót. Itthon huszonharmincaztak ( e. ft.). Az index relé merre van ezen a modellen? Az akksi környékén nem találtam. A fejidomban lehet? Ha valakit érdekel tolok róla fel képet.
Én sem ajnározom a gixert, sőt.... Csak még nem létezik olyan túramotor, ami teljesítményben és súlyban tudná ezt.
Mondjuk egy 200 lóerős, borzamas nyomatékkal, megtankolva 200 kilós túramotor, kardánnal és kényelmes bőrfotelekkel. Valami ilyet tudnék elképzelni
Végülis...................reális.
Ha azt vesszük hogy a nakedek többsége butított sportgép még rendben is van.Csak Úgy néznek ki az ilyenek mintha egy traktorba hajtva kifordítanák a belüket majd ducktape-el naggyából felszegelnek rájuk egy crosslámpát és úgy mennek.
Egy ismerős R1-ből csinált nakedet. Na az....
Háttt a BMW-s fura állatfajta..............amenyit költ rá sosemaggya el.
Addigra lesz használt 4-ért