Na tisztázzunk pár dogot: a használtautós egy 600S, a másik egy 400N. Tehát alapból semmi köze a kettőnek egymáshoz. Amúgy értem a problémád, de azért láss tisztán! Te ilyet szeretnélEz évjáratban is ugyan az. Ha át akarod alakítani, kell egy lámpa, egy konzol hozzá és nagyjából ennyi.
ja amugy nem :) !
Az előző HSZ-emben, írtam le a problémát...
25kw naked ( szép kerek lámpás, idom nélküli van kell nekem ) mocit szeretnék 400-600 ccm között ! : )
Dehát égen földön nem találni, vagy már elvitték... vagy japán belpiacos... vagy egy ifa alakította át...
Na én csak erre gondoltam ! SUPER ! A helyzet az, hogy égen földön keresek normális 25kw-os 400-600ccm es NAKED utcai motort.
AZ idomosok abszolut nem a stilusom... Már olyan alkalmi vételek lehettek volna, de nem 25kwosok voltak... AZ hittem kihullik a hajam...
Ugyhogy mostmár ehez folyamodok, veszek egy ilyen idomosat, és lecserélem az idomot szép kerek lámpára, és megvan a vágyam :)!
Egyébként akkor viszont nem tudom mire gondoltál, hogy mit kicserélni rajta ha nem az idomot ?
:)
Ha nekem mondod komoly vagyok mint az ebola.A H.autósnak ránézésre is más a váza.
Hogy csak a fejidomot akarod lerúgni és fel egy vödörlámpát azt könnyen el lehet intézni csak alkatrész kell.
Nekiesel lebontod a plasztikot a tartót kell egy lámpatartó a telószárakra gumival együtt,meg egy ami magát a lámpát tartja.Meg a lámpas.Be kell kötni a lámpát eldugni a kábelezést oszt annyi.
De minek bántani ha nem sérült?
Köszönöm szépen! Azért kérdeztem meg tőled mert nemrég voltam szinkronom és aki csináltta ezeket a csavarokat csuklós csavarhuzóval előszeretettel tekergette nem volt valami meggyözö a mutatvány. Azóta vándorol az alapjártom melegen 1000és 1300között.
Segítség kellene nekem ! :)
Szóval, adott egy motor, nézzétek meg:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_bandit_600s_25kwos
_papirokkal-4769677
Ezt ha megveszem, átlehet alakítani kevés szerelési díjból ilyenre:
http://www.google.hu/imgres?imgurl=http://www.suzukicycles.or
g/photos/suzuki-history/1989/1989_bandit400_450.jpg&imgrefurl=http://ww
w.suzukicycles.org/Bandit-series/GSF400-Bandit.shtml&h=292&w=450&sz=34&
tbnid=41t6yE9Ym-hMIM:&tbnh=82&tbnw=127&prev=/search%3Fq%3Dsuzuki%2Bband
it%2B400%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=suzuki+bandit+400&hl=hu&usg=__
eFBrk8o8qPbqHpj-gIqGPTJ5wNg=&sa=X&ei=gd7jTYP2DYrEswa49NXyBQ&ved=0CCQQ9Q
EwAA
? Illetve eza BAndit 600s is japán belpiacos ? mert akkor el is felejtem gyorsan! vagy csak a bandit 400 belpiacos ?
Előre is köszönöm ,
Rico.
Valami félreértés lesz. Azzal a csavarral az alapjárati keverékben lévő benzin mennyiségét lehet szabályozni. Igazából nem is tudom így hirtelen, hogy mire gondolsz pótlevegő alatt
De egyébként a lent leírtak érvényesek minden karburátoros gépre.
Annyiba viszont igaza van Zöldinek, hogy jól beállítani csak műszerrel lehet. Fülre is jobb mint a semmi, főleg ha kihagy, durrog. Ha megy rendesen, inkább ne nyúlj hozzá.
1987 GS450S specifications
Engine type: Air-cooled inline-2 4-stroke, DOHC, 4 valves
Cylinder displacement: 448 cc
Bore x stroke: 71,0 x 56,6 mm (2.795 x 2.228 in.)
Compression ratio: 9,0 :1
Carburetor: Mikuni BS34SS x 2
Maximum power output: 42,3 hp (31,1 kW)/ 9.000 rpm
Maximum torque: 35 Nm (3,6 kg-m)/ 7.500 rpm
Ignition: Transistorized
Starting system: Electric starter
Clutch: Multiple plate wet
Speeds: 6
Final drive: Chain
Overall length: 2 105 mm (82.9 in)
Overall width: 715 mm (28.1 in)
Overall height: 1 160 mm (45.7 in)
Seat height: 770 mm (30.3 in)
Wheelbase: 1 420 mm (55.9 in)
Ground clearance: 145 mm (5.7 in)
Dry weight: 177 kg (389 lbs)
Fuel tank capacity: 16 liter (4.2 US gal.)
Frame: Tubural steel craddle
Front suspension: Oil-damped anti-dive telescope
Rear suspension: Swinging arm, coil spring, oil damped
Front brake: Single disc, 280 mm (11.0 in) (a dupla tárcsa rendelhető extra volt)
Rear brake: Drum brake
Front tyre: 3.00-18 (90/90 18)
Rear tyre: 3.50-18 (4.00 18)
Fuel consumption (measured): 4,74 liter/ 100 km
Action range (theoratically): about 335 km
Acceleration 0—200 meter: 8,970 s (112,5 km/h)