Csak nyugodtan, nekem bejön!
Elöl 1-el nagyobb, hátul 1-el kisebb, így a láncméret nem változik!
A sebességmérőd pontos lesz, viszint a megtett km-t fel kell szorozni 1,1-el, nagyjából, akkor tettél meg 100km-t, ha a számlálód 90-et mutat.
Ha csak ennyi baja volt, akkor jó vásárt csinált. Ilyen idős gépekre néha rá kell dobni a 100-ast (nem akkor amikor baja van, hanem még előtte) és akkor hibátlanul működnek tovább.
2009-ben apróságokra, meg kopóalkatrészre én is ráköltöttem a gsre egyszuszra 130-at, különösebb baja nem volt, de szeretem a tudatot, hogy nem fog otthagyni sehol, soha. Ha rendben van a gép, nem számít a kora.
1: Irányár, ergo lehet velem beszélni (de sietni kéne.. mert van egy katana most eladó, amire ráugornék, ha az nem lenne, elég nehéz lenne meggyőzni.. és a köv 10 napban valamikor mostmár hozzáfogok az utánfutó vonószerkezetének a hozzáépítésenek is, akkor pedig nem lesz eladó novemberig)
2: Csak olyan embernek adom oda, aki megelégszik a 110-120as tempóval.. széthajtani nem kéne
Jah, ennek a motornak van előélete, ami nem biztos, hogy olyan szép tudat alatt, mintha nem tudná az ember hogy mit vett. Vannak nyűgjei is, de nem is fiatal..viszont mindent tudni lehet róla, így a zsákbamacska nem játszik.
Hát azért összeségében ez túl különbség... Bár megértem Scotty kollégát. Fél idommal megáldott gépből én még csak egyet láttam ami igazán tetszett. Alapból mindig is teljes idomos gépet szerettem volna, de az asszony nem hagyta
Az, hogy az SRX gyenge az relatív, most egy 250es Majestyt hajtok, annál nem lehet gyengébb és tulajdonképpen a teljesítménye nekem elég is lenne, csak nem ugyanaz az érzés és a kis kereket is zavarnak, meg hiányzik a váltó......az SRX teljesítménye nekem bőven elég lenne csak hát a belpiac..
Nehéz döntés ennyiért használható motort venni.......az srx gyenge, nagy csalódás a többi amit meg írtál azok ahogy a többiek írták inkább bontószökevények.....veszel egyet és másnap tönkre fog menni és csak dől bele a pénz mire rájössz, hogy inkább eladod......azért van ennyi eladó belőlük mert akinek van már rájött....
még egy SRX400 van 250-ért 75.000km-el, de hát istenem inkább egy hengert gyűrűzzön az ember...ha a GS500 vagy Dipshit "veteránja" nem jön össze akkor az SRX marad...
Azért tényleg nem kapni semmit. Egy ismerős vett másfél éve egy Xj550-et, '83-as, 200-ért. De arra is kellett gumi, új olaj, 4 gyertya, légszűrő, meg teló szét-össze, mert fosta az olajat. Úgyhogy csak "tűzoltás" került 70-be(42 a két gumi). De amúgy faja gép, nehézkes, de tetszik.
Azzal mondjuk nem.............Egészen sokat kéne őket javítani egy 150-160-as leszaladunk a tengerparta menet után.
Majdnem 05-utáni pegaso stradat vettem a V2 helyett csak lebeszéltek róla hogy nem igen kedveli a gyors túrákat az 1 hengeres Xt 660-as blokk.És hát nem egy erőbajnok.
Mert mindenki tudja hogy régiek,25Kw-osak.Ergo kedvenceik a fital tulajoknak.
Az olcsó,régi,25Kwos gép ami meg még pörög is mint a veszettürge nem jó párosítás egy fital tulajnál mert nincs pénze karbantartani,viszont viszket a tenyere ezért küldi is neki.
Na ha ezeket lepörgeted magad előtt akkor egy vagon pénzt is hozzácsaphatsz.
Na ezért ennyire olcsók.
tulajdonképpen csak erre a szezonra kéne nekem egy cirkáló motor, kb szerintem max 5ezret raknék bele két háromszor lemennék balatonra és annyi, meg egy kicsit tanulnék vele
Van egy kis fiatal cimborám, most rakta le a nagy jogsit, de pénze nincs. 150-200k körül akar motort venni. Akármennyire fájó szerintem tisztességes vasat 400k alatt nem lehet kapni, csak ősrégi kitudja mennyit futott darabokat
Hmmmmm.Speciel pl nekem tetszik a 883-as spori,a Buell xb12,meg a street triple.Ebből a street annyira hogy ha elpasszoltam a sövit szaladnék is venni egyet...................úgyhogy a szerelem vak.....de nagyon.
hát komoly bajban vagyok....A korl. jogsihoz keresek még mindig motort 250k környékén most kinéztem egy nagyon szép állapotú GSX S 250 Katana-t...városban annyira sokat nem is használnám, viszont ahogy nézem csontra ugyanaz a blokkja mint a 250es banditának ami meg ugye nem túl megbízható...
miért csak sor4 250-esek vannak ilyen árban?
Elöl 1-el nagyobb, hátul 1-el kisebb, így a láncméret nem változik!
A sebességmérőd pontos lesz, viszint a megtett km-t fel kell szorozni 1,1-el, nagyjából, akkor tettél meg 100km-t, ha a számlálód 90-et mutat.
2009-ben apróságokra, meg kopóalkatrészre én is ráköltöttem a gsre egyszuszra 130-at, különösebb baja nem volt, de szeretem a tudatot, hogy nem fog otthagyni sehol, soha. Ha rendben van a gép, nem számít a kora.
2: Csak olyan embernek adom oda, aki megelégszik a 110-120as tempóval.. széthajtani nem kéne
Jah, ennek a motornak van előélete, ami nem biztos, hogy olyan szép tudat alatt, mintha nem tudná az ember hogy mit vett. Vannak nyűgjei is, de nem is fiatal..viszont mindent tudni lehet róla, így a zsákbamacska nem játszik.
Majdnem 05-utáni pegaso stradat vettem a V2 helyett csak lebeszéltek róla hogy nem igen kedveli a gyors túrákat az 1 hengeres Xt 660-as blokk.És hát nem egy erőbajnok.
Az olcsó,régi,25Kwos gép ami meg még pörög is mint a veszettürge nem jó párosítás egy fital tulajnál mert nincs pénze karbantartani,viszont viszket a tenyere ezért küldi is neki.
Na ha ezeket lepörgeted magad előtt akkor egy vagon pénzt is hozzácsaphatsz.
Na ezért ennyire olcsók.
miért csak sor4 250-esek vannak ilyen árban?