Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó, de a félpanzióval akár el is lehet lenni, szóval kajára plussz nem kell...
szép létszám, mindenki egyénileg kiutazik? a gurulás meg együtt? milyen a tempó?
az utas kb 30-40euroval kevesebb
14 motor 17 fő,
reggeli vacsora benne van a 325 euroban,220ba amit költöttem abban benne van a benzin,az ebéd(ez saját költség volt)
És asszonnyal duplázódik az ár vagy ilyenkor adnak valami kedvezményt? Mert szerintem ilyen fasza 5 napos túrára csak asszonnyal érdemes menni. Egyébként irigyellek
és kajára nem kell költeni...hmm...

hányan voltatok?
90k HUF, nem durva, rosszabbra számítottam...
Hát..............öööööö................kicsit drága............vagy nem?
Oksa
ez amin voltam, 5nap 4éjszaka 3 csillagos hotel,félpanzios ellátással(reggeli,vacsora) 325 euro volt,plusz a benzin költség meg az ebéd illetve amit esténként a pia,ami nekem kb 220-230 eurora jött ki
Azé ha nyersz szójá hogy csinálod. Én nem adom tovább.
neem,bár jó lenne.
Ezt egy túrát nyertem csak
igen, érdekelne...ez a legdrágább?
Újra nyersz egyet?
Fene szerencsés vagy.
Megmondjam?
mert megkérdeztem,hogy mennyi lett volna ha nem nyerem
ahm, láttam a honlapot..köszi...

(kár, h árat nem mernek írni... )
Úgy nyertem ezt a túrát.Egyébként Topiék szervezték(Alpinebiketours).5napos volt,olasz,svájc,ausztria.2200km-re jött ki nekem.
Annyira jó volt,hogy már egy következő túrán töröm a fejem.
A mobil alkatrész valóban nagy áldás tud lenni ha valakinél épp kéznél van.
Mivel én Vespázom is, ott is van pár dolog készenlétben a kesztyűtartóban a szemfüleseknél.
Ez kicsit olyan mint ernyőt vinni ha lóg az eső lába! Ha viszel, tuti nem esik.
Illetve ha lemosod a kocsit akkor este , de legkésőbb másnap tuti a zuhi!
ki szervezte? vagy magatok mentetek?
Azota nekem is az üles alatt a B-king kar szett, elhiheted, bar nem velem törtent. Es szerencsesnek ereztük magunkat, hogy az egyik szalonban 50 euroert levettek az egyik modelröl a kart,igaz tudtuk hogy itthon töredeke lenne az utangyartott...
Sziasztok!

Május 18-22.között voltam egy Alpok túrán.Ami nagyon jó volt!Gondoltam megosztom Veletek,képekben.
http://sportmotor.hu/motoros_k...
Köhmmmm..................nagy túrákon mindíg van kuplung/fékkar az ülés alatt.
Nagyot is nézett mindenki mikor beálltam a parkolóba 5 perces nagyszervízre.
Váltókar már a felhajlós nehezenletörős fajzat hátsófékkar nélkül meg elvagyok hazáig ha minden kötél szakad.
Eleg csak allo helyzetven oldalara fektetni a vasat, hogy eltörjön a kuplungkar... tök mindegy hany bowden vagy senzor van a gepeden, egy kin lehozni a vastat a szerpentinekröl a völgybe, es utana ismeretlen orszagban alkatersz utan kutatni megragadva minden lehetöseget ...
Az MZ korszak utan , szinte mindegy milyen geped van mindig ki leszel szolgaltatva a "technika bizonytalansaganak", hacsak nem jön utanad a mühelykocsi, mint a Dakaron.
Lehet rosszul allok a kerdeshez, (mint altalaban mindig) de ha szamodra "titokzatosnak" tünt amit a mester csinalt, akkor mire mesz majd az ismert hibakodokkal.
Nekem is van komlett diagnosztikai programom suzukikhoz egyszerü halandokent, es online tudom nezni az összes senzor adatat, meg kodot olvani, törölni, bizonyos "funkciokat" kapcsolni... (kiveve a sajat motomnal, mivel ahhoz csak 2004-es evjarttol passzol, nekem meg K3-as, es motorelektrinika meg nem kepes erre a szolgaltatasra)nem olyan elerhetetlen az ara. Söt a servizmanualokban minden szükseges info benne van ami neked kell...
De nem sokat er ha utana nem tudod "feldolgozni". Vagyis mit csinalsz a hibakoddal? Igen messzire vezet azert költsegek teren ha magadnak akarsz csinalni otthon mindent. Es feltetelez nemi alapismeret ebböl abbol.
Persze nem ismerlek, csak elmelkedem...
Én is. Ezért vigyorogtam.

Láttam pár kehelő szilíciummmentest magasan.