Megtaláltam a relét a gáz csak az ,hogy 7 lába van. A vizesekéhez hasonlóan az akksi előtt van a biztikkel egyűtt egy táblán . Ez a 7 lábú relé sajna nem csak az indexért felelős.Ha valaki erről tudna e esetleg valamit ? A lámpa nem az index-es kivitel sima átlátszó burás .
Egy barátomnak van egy K1200GT- zsír újonnan vette 12-ezer kilóméter után a kuplung munkahenger összehányta magát szó szerint belefojt az olaj a blokkba és összekeveredett a motorolajal. Akkor még garanciálisan megcsinálták. Új munkahenger olajcsere és kész! A kellemetlensége csak abból adódott hogy Romániába voltak kint túrázni és a motort tréneren kelet hazaszállítani. És hogy mondjam 24-ezernél szintén előrukkolt ez a probléma. Ő kérdezte a szervizt hogy miből adódik ez az örökös kuplungvizéria csak annyit válaszoltak hogy alul méretezték a kuplungmunkahengert. Mondta a gazdi nekik, hogy még egy ilyen és FJR-csere lesz belőle! Na már most én lajikus vagyok de a tervező asztalon miért a blokk oldalára biggyesztik fel holott melegszik nem beszélve arról, hogy a motorolajba landol a munkahenger olaja. A Banditát elnézve ilyen probléma nem merülhet fel!
Állítólag 30ezrenként cserélni kell,akkor nincs gáz.Na de akkor is ez meg milyen már?Faxért nem tudják megcsinálni rendesen?Akkor inkább lánc 30-at az is kibír.
És az milyen, hogy a szöghajtás 10 ezertől 100ezerig bármikor beállhat? És ez a probléma gs1100 óta fennáll, csak szarnak rá. Ugyanaz a csapágy megy az összesbe, ami gallyra megy. Eszem megáll. Viszont érdekesség: Méret alapján bemész csapágyboltba, ha van mondjuk 40% kedveményed, akkor 50(!) ezer ft. Ha bemész a Wallishoz, és bemondod a gyári cikkszámát, 16 ezerért megkapod
MAjd holnap leírom, miket tapasztaltam. Van ilyen is, olyan is. Semmi sem gáz, én úgy fogalmaznék hogy a helyzet mindig viszonylagos. Kinek mi jön be és mi nem !
Majd holnap levésem részletesen remélve hogy nem vágnak ki az off miatt!
Hát igen a minőségről nem tudok de pl a BMW GS is állandóan olajos ,minden tömítésnél ott az olajpára,de 10e-nél már a kardánnál nem csak pára...a japók még mindig jobbak
Ahoy néztem a street triple-ben annyi a japán hogy lehet szakét iszik.
Jó hogy itt vagy sanyi mondta körüljártad az angol nehézipari melléktermék vásárlás buktatóit.
Tudsz valami bíztatót mondani vagy eleve bukta mint a 999-es?
Na igen! A Ducati Multistrada. De nem szerencsés összehasonlítani a motort amit megvehetsz 2M-ért, és azt ami egy kisebb garzonlakás árával megegyező.
Elég sokfajta motoron túl azt kell mondjam hogy az élményt tekintve a 4milliós motor nem ad kétszer annyi érzést mint a kétmilliós.
Illetve egyet ne felejtsünk el. Azért egy japán motor ha megkapja ami jár neki akkor lemész reggel a garázsba és indítasz.
A Boltunkban megfordulnak néha Duci-sok is. Azért van ott néha kicsi problem.
Ők azt mondják ezt így szeretik. Pl: Nem meglepő hogy a monster egy alapos benzinkutas tisztogatás után nem nagyon szeret elindulni.
A másik:
A boltban volt bizományban hagyva egy 999-es. Khm...szép! Messziről. Egy orvosé volt, így nem nagyon volt kihasználva, pályázva széthajtva. De emberek ! Olyan igénytelen megoldások sorakoztak a széria motoron hogy az nagyon kijózanító volt. Messziről néztem, wooow. Benézek az idomok alá.....
Hegesztések:
Elektromos dolgok elvezetése:
Fejidom mögötti rész:
A fejidom vezetékeinek durva láthatósága:
Kicsit többet vártam volna.
Ettől függetlenül a Ducati még Ducati marad. A ferrarin sem lehet számon kérni hogy egyes modellekben kényelmetlen az ülés.
Csak azért írtam le ezeket, mert az ember hajlamos sokkal szebbnek látni a szomszédban a gyepet!
Ui: Amikor 100000 megtett km után lemész a japán masinádhoz és elfordítva a kulcsot azonnal életre kel, akkor ez természetesnek tűnik majd. De ez valójában nem minden típusnál van így.
(Ettől még nekem is vágyam hogy európai gyártó is felvegye a kesztyűt a japcsikkal megbízhatóság, és költséghatékonyság terén . Azonnal európai motort vennék.)
Bizony vibrál rezeg a motorja, rendesen lezsibbad az ujjam tőle.Addig jó a futóműve amig csak döntesz,de mikor megcsúszik az eleje, akkor már késő..(persze szárazon amikor mindenki csak dönt, nem csúszkál addig jó,de itt a Mátrában szárazon is csúszkálnak az itteniek)egyszerűen nem érezni mikor könnyül el a kormány,engem itt a mátrában esőben nincs az a GS ami letudna hagyni Bandittal, nem még Duccal,pályán meg még szárazon se, az tuti,ha érdekel kérdezd meg tulajt is ,van egy R1-ese is,esőben inkább lassít...mármint a GS-sel.
BMW GS 1200-es vibrál meg nem tudod mikor csúszik meg az eleje? Na mindegy, azt azért tudom mondani, hogy ismerek olyat aki sport motorjával el mehet a g...be egy döcögős kátyúkkal tarkított szerpentinen! Tavaly voltam velük egy túrán lealázott mindenkit az agyamat kirázta az út! Mentem vele a szerpentinen egy darabig míg a kanyarokba el nem ment tőlem és csak a kerék mozgott fel le, a pilóta meg sem rezzent!
Teljesen igazad van , de árban a SUZUKI elérhetőbb mint az olasz sajnos tucat a 4 japán közül a legigénytelenebb kidolgozás és technika, de tudjátok azok a rohadt anyagiak.
A Duc Multit ki ne próbáljátok.Azóta függő vagyok .Hihetetlen jó moci,pedig töbször mentem GS 1200-vel is de ez sokkal jobb.Olyan fék és futómű van alatta ami Banditos ésszel elképzelhetetlen,KB 1/4 erővel lehet váltott szűk kanyarokat abszolválni vele-Bandithoz képest,illetve sztem szinte erő sem kell hozzá és mégis kátyúkon is úgy megy át,mintha ott se lennének...Szakadó esőben a kipörgésgátlónak IS köszönhetően ,nagyon durvát lehet vele menni.Jóval kényelmesebb rossz utakon és mégis élen fordul.Na a fék....szal azt inkább nem is hasonlítom a Banditéhoz, jobb volt mit az R1-esé.....érezhetően.A moci:1500-nál se rángat,2500-tól keményen megindul,3500-tól meg úgy ahogy a Bandit sehol.160-ról gyorsul kb úgy mint a BA 100-ról.Szal a motorja is brutál jó,nyomatékos,mégis pörgős.Az egész motor rohadt jó,kényelmes lépésben is lehet tötymörögni,de akár sportmotor szerűen is lehet tépni neki,igaz ekkor kb 7-et eszik átlagban.Ez az a moci amivel a világvégére is elmennék.Szal függőséget okoz.Sajna jó drága.....1hibát találtam rajta, a műszerfal nekem nem jön be,de lehet túl ódivatú az izlésem.Mentem Triump Tigerrel és BMW GS-sel is ezekkel többször,de nekem a DUC Multi minegyiktől sokkal jobb volt.Ja és nem értem miért a GS-t hozzák ki gyöztesnek ,ki fizeti a tesztelőket,de kanyarokban csúszós Úton nem érezni mikor fog megcsúszni az eleje,(de nagyon nem)a motorja vibrál rezeg,(nem kicsit)rohadt fárasztó,nem megy rosszul,de jóval gyengébb mint a Duc.A fogyasztása viszont tényleg jó.
Egyébként meg ebay-ről lehet a legolcsóbban venni.