Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én innen vettem tavaly előtt, sima LED-es, indek nélkül. Nagyon szépet világít, ha jól emlékszem, kb. 23 eFt volt.

Egyébként meg ebay-ről lehet a legolcsóbban venni.
itt vannak lámpák csak árak nincsnek.
http://tutilampa.uw.hu/suzuki-...
Szotyi: Zöldi: Zolti: találtam 15000 körül, az sem ocsó, de még mindég ocsóbb, mint ha vízbe csiszolom az oldalát.
Megtaláltam a relét a gáz csak az ,hogy 7 lába van. A vizesekéhez hasonlóan az akksi előtt van a biztikkel egyűtt egy táblán . Ez a 7 lábú relé sajna nem csak az indexért felelős.Ha valaki erről tudna e esetleg valamit ? A lámpa nem az index-es kivitel sima átlátszó burás .
Egy barátomnak van egy K1200GT- zsír újonnan vette 12-ezer kilóméter után a kuplung munkahenger összehányta magát szó szerint belefojt az olaj a blokkba és összekeveredett a motorolajal. Akkor még garanciálisan megcsinálták. Új munkahenger olajcsere és kész! A kellemetlensége csak abból adódott hogy Romániába voltak kint túrázni és a motort tréneren kelet hazaszállítani. És hogy mondjam 24-ezernél szintén előrukkolt ez a probléma. Ő kérdezte a szervizt hogy miből adódik ez az örökös kuplungvizéria csak annyit válaszoltak hogy alul méretezték a kuplungmunkahengert. Mondta a gazdi nekik, hogy még egy ilyen és FJR-csere lesz belőle! Na már most én lajikus vagyok de a tervező asztalon miért a blokk oldalára biggyesztik fel holott melegszik nem beszélve arról, hogy a motorolajba landol a munkahenger olaja. A Banditát elnézve ilyen probléma nem merülhet fel!
Ja, olajzóval meg 100-at is
Állítólag 30ezrenként cserélni kell,akkor nincs gáz.Na de akkor is ez meg milyen már?Faxért nem tudják megcsinálni rendesen?Akkor inkább lánc 30-at az is kibír.
Azért az 1600-ost kipróbálnám,de minek kinek van 7millája mocira?Aztán meg lehet,hogy csak sírnék mint a Duc után.
Hehe az jó...
Írhatod majd az SV topikba...........ott nem lesz gond.Előre is köszi.
Várjuk! Én még itt nem láttam moderációt
És az milyen, hogy a szöghajtás 10 ezertől 100ezerig bármikor beállhat? És ez a probléma gs1100 óta fennáll, csak szarnak rá. Ugyanaz a csapágy megy az összesbe, ami gallyra megy. Eszem megáll. Viszont érdekesség: Méret alapján bemész csapágyboltba, ha van mondjuk 40% kedveményed, akkor 50(!) ezer ft. Ha bemész a Wallishoz, és bemondod a gyári cikkszámát, 16 ezerért megkapod
Igen, bármily meglepő a boxer vibrál és nagyon idegesítően ráadásul. Valaki élvezi, nekem soha nem kéne. Soros bimmerek jöhetnek.
MAjd holnap leírom, miket tapasztaltam. Van ilyen is, olyan is. Semmi sem gáz, én úgy fogalmaznék hogy a helyzet mindig viszonylagos. Kinek mi jön be és mi nem !
Majd holnap levésem részletesen remélve hogy nem vágnak ki az off miatt!
Igaz cseszhetjük ha geiger kell a vásárláshoz.
Hát igen a minőségről nem tudok de pl a BMW GS is állandóan olajos ,minden tömítésnél ott az olajpára,de 10e-nél már a kardánnál nem csak pára...a japók még mindig jobbak
Ahoy néztem a street triple-ben annyi a japán hogy lehet szakét iszik.
Jó hogy itt vagy sanyi mondta körüljártad az angol nehézipari melléktermék vásárlás buktatóit.
Tudsz valami bíztatót mondani vagy eleve bukta mint a 999-es?
Na igen! A Ducati Multistrada. De nem szerencsés összehasonlítani a motort amit megvehetsz 2M-ért, és azt ami egy kisebb garzonlakás árával megegyező.
Elég sokfajta motoron túl azt kell mondjam hogy az élményt tekintve a 4milliós motor nem ad kétszer annyi érzést mint a kétmilliós.
Illetve egyet ne felejtsünk el. Azért egy japán motor ha megkapja ami jár neki akkor lemész reggel a garázsba és indítasz.
A Boltunkban megfordulnak néha Duci-sok is. Azért van ott néha kicsi problem.
Ők azt mondják ezt így szeretik. Pl: Nem meglepő hogy a monster egy alapos benzinkutas tisztogatás után nem nagyon szeret elindulni.
A másik:
A boltban volt bizományban hagyva egy 999-es. Khm...szép! Messziről. Egy orvosé volt, így nem nagyon volt kihasználva, pályázva széthajtva. De emberek ! Olyan igénytelen megoldások sorakoztak a széria motoron hogy az nagyon kijózanító volt. Messziről néztem, wooow. Benézek az idomok alá.....
Hegesztések:
Elektromos dolgok elvezetése:
Fejidom mögötti rész:
A fejidom vezetékeinek durva láthatósága:
Kicsit többet vártam volna.
Ettől függetlenül a Ducati még Ducati marad. A ferrarin sem lehet számon kérni hogy egyes modellekben kényelmetlen az ülés.
Csak azért írtam le ezeket, mert az ember hajlamos sokkal szebbnek látni a szomszédban a gyepet!
Ui: Amikor 100000 megtett km után lemész a japán masinádhoz és elfordítva a kulcsot azonnal életre kel, akkor ez természetesnek tűnik majd. De ez valójában nem minden típusnál van így.
(Ettől még nekem is vágyam hogy európai gyártó is felvegye a kesztyűt a japcsikkal megbízhatóság, és költséghatékonyság terén . Azonnal európai motort vennék.)
Az árát nem figyeltem...............hogyé mérik?
Igen ez igaz,nekem marad is a jól bevált Bandika.
Bizony vibrál rezeg a motorja, rendesen lezsibbad az ujjam tőle.Addig jó a futóműve amig csak döntesz,de mikor megcsúszik az eleje, akkor már késő..(persze szárazon amikor mindenki csak dönt, nem csúszkál addig jó,de itt a Mátrában szárazon is csúszkálnak az itteniek)egyszerűen nem érezni mikor könnyül el a kormány,engem itt a mátrában esőben nincs az a GS ami letudna hagyni Bandittal, nem még Duccal,pályán meg még szárazon se, az tuti,ha érdekel kérdezd meg tulajt is ,van egy R1-ese is,esőben inkább lassít...mármint a GS-sel.
BMW GS 1200-es vibrál meg nem tudod mikor csúszik meg az eleje? Na mindegy, azt azért tudom mondani, hogy ismerek olyat aki sport motorjával el mehet a g...be egy döcögős kátyúkkal tarkított szerpentinen! Tavaly voltam velük egy túrán lealázott mindenkit az agyamat kirázta az út! Mentem vele a szerpentinen egy darabig míg a kanyarokba el nem ment tőlem és csak a kerék mozgott fel le, a pilóta meg sem rezzent!
Teljesen igazad van , de árban a SUZUKI elérhetőbb mint az olasz sajnos tucat a 4 japán közül a legigénytelenebb kidolgozás és technika, de tudjátok azok a rohadt anyagiak.
A Duc Multit ki ne próbáljátok.Azóta függő vagyok .Hihetetlen jó moci,pedig töbször mentem GS 1200-vel is de ez sokkal jobb.Olyan fék és futómű van alatta ami Banditos ésszel elképzelhetetlen,KB 1/4 erővel lehet váltott szűk kanyarokat abszolválni vele-Bandithoz képest,illetve sztem szinte erő sem kell hozzá és mégis kátyúkon is úgy megy át,mintha ott se lennének...Szakadó esőben a kipörgésgátlónak IS köszönhetően ,nagyon durvát lehet vele menni.Jóval kényelmesebb rossz utakon és mégis élen fordul.Na a fék....szal azt inkább nem is hasonlítom a Banditéhoz, jobb volt mit az R1-esé.....érezhetően.A moci:1500-nál se rángat,2500-tól keményen megindul,3500-tól meg úgy ahogy a Bandit sehol.160-ról gyorsul kb úgy mint a BA 100-ról.Szal a motorja is brutál jó,nyomatékos,mégis pörgős.Az egész motor rohadt jó,kényelmes lépésben is lehet tötymörögni,de akár sportmotor szerűen is lehet tépni neki,igaz ekkor kb 7-et eszik átlagban.Ez az a moci amivel a világvégére is elmennék.Szal függőséget okoz.Sajna jó drága.....1hibát találtam rajta, a műszerfal nekem nem jön be,de lehet túl ódivatú az izlésem.Mentem Triump Tigerrel és BMW GS-sel is ezekkel többször,de nekem a DUC Multi minegyiktől sokkal jobb volt.Ja és nem értem miért a GS-t hozzák ki gyöztesnek ,ki fizeti a tesztelőket,de kanyarokban csúszós Úton nem érezni mikor fog megcsúszni az eleje,(de nagyon nem)a motorja vibrál rezeg,(nem kicsit)rohadt fárasztó,nem megy rosszul,de jóval gyengébb mint a Duc.A fogyasztása viszont tényleg jó.