Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jééééé,van élet.... 😃
Mik meg nem maradnak a kerge fejedben.... 😃 😂
Emékszem a lockenhausi szerpentinen, mikor cseréltünk.
"nincs fék, de majd érzed"
:DDDDDD
Mégtaláltad már?
Keresem ezt az idomot
csörgött , kilötyögősödött a szegecselés előre-hátra fel-le is több mint 1 milli mozgása volt , a vastagság 4,3 4,5 mm az se volt már valami deltás
Csecse... 👍️
A régi nem rázott?
Nekem anno már a rázás miatt kellett volna cserélni.
Megleptem a drágámat bálintgazdanapra 😃
http://youtu.be/eGrazmkps4w
voltunk egy karikán az egyik haverrel , ajánlom szívesen de inkább 3 nap mint kettő, Transzfogarason 8-9 kismedvét láttunk fenn van a videón
Csak támpont: lentebb írtam, hogy 130-as főfúvókák maradtak (azóta is), a fogyim 6-6.5L nyitott dobbal és a tűim még alátétezve is vannak.
Olyan radikális vagy...
mondjuk itt már majdnem minden elhangzott , nekem az lenne a kérdésem nincs-e véletlenül dynojet kit benne ? a másik meg engedd lejjebb egy rovátkával a tűket , észrevehető lesz a fogyasztásban ... mondjuk én emeltem rajta de általában 6-7 között el lehet vele prüttyögni ... ha papás a tempó akár 5 körül is
Benzin!!!! Ez az, ezert nem indult...
Én erre a kérdésre csak egy, három szóból álló válasszal tudnék szolgálni:
Árok, benzin, gyufa 😂 🤣
Hat, gondolom embere valogatja. :)
Ho, nem indul a motorom, mi lehet a baj, tudsz segiteni?
:-)1
Nehéz eldönteni, hogy melyik jobb stratégia. Hogy elárasztom millió kérdéssel, vagy tied, hogy mindig csak egyet-egyet kérdezek?!

Azt viszont nem tudom összerakni, hogy jellemzöen az itt kérdéseket feltevök nem dokumentálják szinte soha a tevékenységük képekkel. Ami annak tükrében furcsak, hogy más területeken sokan reggelijükhöz nem nyulnak addig még ki nem posztolták. Ùgy látszik itt nincs átfedés ezen halmazokban. ;-D
Áh, egyetlen pontot hoztam fel. Ahhoz képest te minden szögből rá tudtál mutatni valamire. :)

A kehelycső ugrott be elsőre, mert nálam is pont az alsó-részterhelés volt túl dús.
Megelöztél! ;-)
Képek a karbifelújításról?
Ha alacsony fordulaton nagy az étvágya, akkor miért a föfúvókát cserélted le? Mekkora az alapjárati átmeneti fúvóka?
Falsol esetleg valamelyik porlasztó?
Gyári kipufogó rendszer van rajta?
Légszürö gyári?
Tettél bele új o- gyürüket mind az 5 lehetséges helyre?
Nem szivárog valamelyik tüszelep vagy annak a fészkének tömítése??
Ùszó / benzinszint magasság rendben?
A tü és az emullziós csö nincs megkopva?
A tolattyú és vezeteke kopásmentes?
A szivató rendszere tömít rendesen?
Nagyvonalakban így kell eltakarítani, rendbetenni egy porlasztót ebböl a szériából, és jellemzöbb tipushibák is meg vannak említve. ( tied 36 mm-es, de felépitésében azonos szinte teljesen a 38/ 40 mm-es porlasztókkal.

https://www.sportmotor.hu/albu...
https://www.sportmotor.hu/albu...

Mindenezen kérdések mellett az elsö teendö az, hogy panaszos tartományben használva a motort, nézel egy gyertyaképet...Onnan indul a mutatvány.
Ha buherált vagy ki van kopva a porlasztó, akkor zsebbenyúlós a dolog. A jó állapotu karbisorok felújítva 200-400€-t is be tudnak nyelni. Legallábis pár év ennyi még betakarta, mostanában nem csináltam ilyet, de gondolom olcsóbb nem lett.
A porlasztó kehelycsövét nézted? Nincs kikopva oválisra a tolattyú felőli oldalon, ahol a tű ki-be járkál benne?
Üdv mindenkinek, jelenleg új vagyok itt és a Banditások közt is.
Alíg 6 hónapja van egy 2000 évjáratú, lég olajos gőrbevázasom. Amikor elhoztam a tualajtol, 9+ Liter/100 km volt a fogyasztása. Ezt sikerűlt lejebbb vinnem, de még mindig 8+ liter, főleg városban kis fordúlaton /4000 ford/perc/ alatt eszik sokat. 3x takarítottam ki a karbit, ellenőriztam mindent, jelenleg a 102.5 fuvoka van kicserélve 100-ra, ezen kívűl mindent rendben találtam laikusként. A másik problémám pedig az, hogy hideg indításnál, mindíg dadog, ki hagy az eggyik vagy akár 2 henger is! Ez a tűnet szívatóval is fent áll, tehát nem hiszem hogy karbi gond. Ha be melegedik, akkor simán megy, indul, míg ki nem hűl teljesen!! Kértem szervíz időpontot, de soká lesz, plusz addíg is érdekelne, valaki tud e valami ötletettel szólgálni, mivel egy másik motort már sikeresen felújítottam, de ez a gond kifog rajtam, nem tudom hol keressem a bajt. Válaszokat előre is köszönöm.
Egy ideje nem írtam, de úgy tűnik sikerült normálisan beállítani a motort.
Első körben bekerült egy +4 fokos gyújtásjeladó tárcsa. Már az első indításnál ég és föld volt a motor járása és hangja.
Sokkal egyenletesebb, határozottabb, agresszívebben felpörög és gyorsabban is ejti a fordulatot, a motorfék is nagyobb, de még durrogott.

Maradtak a 130-as főfúvókák, de a tradíciókkal ellentétben 1300-as fordulaton csináltam szinkront.
Szinkron után emeltem a pilotokon egészen 2.25 fordulatig, majd újra szinkronizáltam, persze közben tekertem lefele az alapjáratot.
A végén pedig 1000 körül ráállítottam még picit a szinkronra és most tökéletes.
Nem durrog, szépen, simán jár, veszi a lapot is rendesen. Rögtön gurultam 80km-ert, még a kipufogó hangja is más lett.

Elégedett vagyok :).
Amig nem üzemmeleg a motor, az nem igen szamit bele, hogy mennyire kinlodnak a hengerek a szegeny, vagy dus keverekkel. Amit tenni lehet, hogy a dusito rendszer legyen tiszta, atjarhato, mind a benzin fuvoka, mind a szivotorokba levo levegofuvoka tekinteteben. Nem tudom a motor evjaratat, de ketfele porlasztoval szereltek…erdemes megnezni, hogy a szivatok dugattyuinal a karmantyu-tomites nincs-e kerepedezve. A korbevazason neha eltorik a porlaszto oldalan felhozott rezcso… itt tud falsolni.
Ha nyitott dob volt rajta, lehet beegtek a szelep-szelepfeszek tomitoelei es ez miatt nem zarnak tokeletesen. Ezt egy vesztesegmeressel ki lehet deriteni, ha kifuj a henderbe nyomott suritett levego az elvileg zart szepeknel.