Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudom, csak húzni próbállak!
Akkor szedd le az első sárvédőt, mert tuti az zavar be!
Nem nyilvánvaló?
Géeseixerezer.
De milyen motor ez wazze!
Nem kell venni. El kell menni olyen figurához, aki megcsinálja.
Mondjuk ide: 30 904 0054
Úgy szoktam A gumikalapácsom profilja már bandit szelepfedél alakú
Faxa! De honnan lehet venni olyan kis méretű szondát. Én csak M18-as menettel láttam.
Néztem egy robogó webáruházba lcd kijelzős kis kütyü 30 ropi, de az olyan vastag mint állat
Leszedéskor meg gumikalapáccsal kell kocogtatni óvatosan, amig el nem válik.
Nem ragad ám annyira, mint pl. az FBS, vagy normál sziló. Ez direkt ilyesmire való. A szelepfedelet ilyennel raktam vissza.
Az Úr irgalmazzon annak,aki azt legközelebb leszedné
Első szelepállításomkor kicsit bizonytalan voltam, mennyi pasztát kenjek a tömítésre, vagy kenjek-e egyáltalán. Így csak oda kentem, ahol volt is gyárilag, nagyon vékonyan. Második állításnál alig akart lejönni a fedél Láttam pár banditot, ahol jól láthatóan tökig körbe volt pasztázva az egész. Azt vajon lerobbantják?
Biztos nem fog, mert még bekentem Loctite 5920-szal is.
Rájt :D
Vágom, csak Mesterem a múltkor mutatott egy olyat, hogy beállítasz egy karbisort fullra a gyári adatok alapján, (pl banditnál 3 fordulat), majd lambda szonda feltol hengerenként, és lám, tök különböző értékek jönnek le, minden hengernél. Nem kicsit, nagyon.
Basszus! Most jövök csak rá, hogy a leömlőn lévő csavarok a lambda szonda helyei lennének?
Az jó. Azon keresztül nem tud kikúszni az olaj.
GSX-nél egyben lejött, a Banditához meg csináltam 0,5-ös Reinz-ből.
Nem is azt mondtam, hogy így tökéletes lesz, de nekem is durrogott a karbiba vissza és mivel véefer kolléga a másik fórumon kiokosított minket ezügyben én is ránéztem. Kb fél fordulattal volt kitekerve.
Drága ám a tömítés
Én is gyanítottam, de gondoltam ha már elő van írva, akkor úgy csinálom. Legközelebb lehet, hogy én is megspórolom a fedél levételét.
Pont tök mindegy. A veztengely alapköre "tökéletes kör", ha épp nincs nyitáson- amit látsz szabad szemmel- akkor lehet mérni. Így van jópár fok szabadságod.
Hacsaknem a kerék forgatásával állítod be a tengelyeket, de az szerintem nem túl pontos. Én le szoktam venni a gyújtásfedelet, és a főtengelyt tekerem.
Ok, hétfőn, hajnali 8-kor el van nézve.
Miért kell 6.-ban szelepállítani? Én üresben szoktam.
Az 1-is igaz, 6-ban szelepállítani kell
Keveset aludtam
Igazad van, megnéztem a lujzi oldalán, 32-es a legnagyobb dugókulcs, az kell rá
Miért 6, inkább 1-esben, nem?
Amúgy meg légkulcs rulez!
Biztos, hogy 36-os? A GSX-en is kisebb van, meg a Banditámon is kisebb volt, bár az 600-as volt ugyi.