Az 1200-n nekem 36 -os az anya, ehhez kell egy ilyen méretű minőségi dugókulcs, mert 100Nm a lehúzási nyomatéka és regasztva is van. Illetve, nem árt egy haver, aki zárja az erőátvitelt, de egyedül is meg lehet oldani: pl nyegeben ülsz, váltó 6. ban, és nyomod a hátsó féket, miközben lazítod az anyát(copyright K_István). Vagy egy nyomatékszorzó is sokat tud segíteni.
A hidegen kihagyás lehet a szegény alapjárati keveréktől is. Van alul a karbin a henger felöli oldalon egy sülyeszettet csavar. Azzal lehet több anyagot adni neki alapjáraton. Gyárilag olyan 3 fordulat kifelé a beállítás, de ezt szépen kilehet kísérletezni. Addig tekerd ki amíg emelkedik a fordulat a tekerés hatására, ha nem emelkedik tovább akkor vissza egy picit. Mielőtt elkezded tekergetni, nézd meg mennyire van kitekerve és jegyezd meg, hogy vissza tudd állítani ha mégsem jó.
rendben,,,,járattam minden nap sztenderen,,,hidegen egy henger nem mindig ment ,csak fordulaton,,,aztán az is elmaradt,,,,,felraktam a sárvédőt előre,utána kezdődött
Akkor nem tudom, de az biztos, hogy lég-olajosoknak nagyon nem tesz jót ha csak rövid időre van beindítva. Ha beröffented akkor hagyd járni legalább fél órát, hogy jól fel tudjon forrósodni, különben így fog szivatni.
ebben a Banditban 15ezer km van csupán,,,,sokat állt,majd 3 évet,mire hozzám került,,,ha szelepes lenne,akkor semennyit sem tudtam volna vele menni,,,,,május 5.ikén hoztam el,7.ikén,úgy ahogy volt,beindúlt,és le föl mentem az utcában vele,,,semmi jele nem volt hogy szelepes lenne,,,,aztán leállítés elkezdtem szépen építgetni és semmit nem mentem vele,,,,mindig pöccre indult,,,,egy hete csinálja ezt,mindig hétvégén
Nem tudom mennyibe különbözik az enyémtől, de nekem úgy jön k a karbisor, hogy a légszűrőház rögzítéseit ki kell oldani és hátrahúzni a házat, ezután lehet kihúzni a karbisort oldalra. Egyébként nem ártana méretni egy kompressziót is. Többek elmondásából arra következtetek, hogy a szelepek hajlamosak nem zárni. Egyébként a szelephézag, hogy áll?
Ez is egy érdekes dolog, a múltkor a fékes katalógus nem jó betétet adott egy X-cityre. Lemértem, túrtam a műszaki rajzokat, 3 betét is megfelelt hozzá. Ugynaz a betét más cikkszámmal, más vastagságot jelölt, amúgy tökugyanaz. CSak pilláztam.
Hát olyan, hogy gyári ugye nincs mert gyártatják valamelyikkel csak valóban annyi a különbség, hogy amit "gyárinak" neveznek vastagabb cseppet mint amit egyébként kapni(méricskéltem és is a különböző gyártókét) ezért nincs szerintem értelme a "gyárinak" mert sokkal drágább annál mint amennyivel többet elmegy...
Egy kis érdekesség hogyan spórolnak a gyártók! Bár ezt itt már szóvá tetem de most képekkel is illusztrálom!
Egy légolajos 650-es K6-os bandit fékbetét vastagsága 8,3mm. http://www.nagyvas.hu/phpThumb...[]=wmi|../kep_dizajn/nagyvas_c
opyright1.gif|C|15&sia=nagyvas&hash=757b3f4d9866228e8c57f9b738bfa013
A
vizes K7-es bandikájé viszont már 8,1mm már 2 tizedet csalt a gyártó! http://www.nagyvas.hu/phpThumb...[]=wmi|../kep_dizajn/nagyva
s_copyright1.gif|C|15&sia=nagyvas&hash=cbbd4f5d598aef5df03e5a4bd9f789e4
Kép
A lánckerékcsere otthon megoldható? Úgy értem kell hozzá valami specko szerszám?
Nem az volt a lényege, de beleszaladt vagy kétszer.
Az enyém is megy annyit, csak nem szalad bele olyan hirtelen.
szép lesz,,,,,a szorítóbilincseknél kell levegyem a szívócsonkról ugye?a többit ránézésre értem,mert adja magát
Professzionális pilótával!
LFPbe gyere át
Tudnál képet berakni a gyújtásról és a gyújtási sorrendről?
Köszönöm
Egy légolajos 650-es K6-os bandit fékbetét vastagsága 8,3mm.
http://www.nagyvas.hu/phpThumb...[]=wmi|../kep_dizajn/nagyvas_c
opyright1.gif|C|15&sia=nagyvas&hash=757b3f4d9866228e8c57f9b738bfa013
A
vizes K7-es bandikájé viszont már 8,1mm már 2 tizedet csalt a gyártó!
http://www.nagyvas.hu/phpThumb...[]=wmi|../kep_dizajn/nagyva
s_copyright1.gif|C|15&sia=nagyvas&hash=cbbd4f5d598aef5df03e5a4bd9f789e4