15-ös a gyári. Az árat kevertem a 600-zal, ez 2500. Ebből is látszik, mekkora farokság az 525-ös láncszett. Drágább és gyengébb, mint a régi 530. De szerencsére felmegy a vizesekre is a régi szettje.
Sziasztok!
Pali úr!
Azt szeretném kérdezni,hogy mi a gyújtási sorrendje a Banditnak?1-3-4-2?továbbá a gyújtókábelek be vannak számozva,,,,szemben állva,balról jobbra,hogyan legyen a számozás?normálisan 4-3-2-1?
Meg mindig beköpi a gyertyákat,,,,gondolom a karbit szét kell döntenem,kipucolnom és beállítani az úszó szintet,,,esetleg valami ötlet,hogy miért durrog és nem indul,,,,most vinném szerdán műszakizni,erre szart beindulni pénteken,mikor mentem volna vele egy próbakört,,,kicsit idegesítő
Nekem nem áll szándékomban megváltoztatni a gyári áttételt, mindössze érzékeltetni akartam a különbséget. Amúgy néha én is szükségét érezném egy 7-nek, mivel egy 120-as utazónál már zavaróan sok a 6000 fordulat. Próbálgasd itt, én is csak ezt tudom ajánlani: http://www.gearingcommander.co...án oszd meg velünk is a gyakorlati tapasztalataidat. Hali.
Ma vezettem R1200R-t, csak egy kis csinos plexidarab volt a lámpa felett, de sokat jelentett.
Olyan volt 200-nál, mint az enyém 150 környékén.
És ezzel a kis plexivel semmi turbolencia.
Azt tudod fejböl hány fogu a 650-es első lánckereke?
Tényleg 2000Ft az ára,szerintem egy próbát meg ér.
Az viszont tuti,hogy 2 fog plusszal a lánc rövid lesz,így csak az 1 fog növelés jöhet szóba.
1250-en inkább 1-gyel kisebb fogaskereket érdemes tenni.A 6.fokozat elég hosszú ,kímélő, elbírja ezt a kis változtatást,érezhetően sportosabban szedi a lábát,persze aki csak túrázik annak mind1.....Igaz már én is csak túrázom,de jó nehéz vagyok
Olyan érzés volt, mintha 15 lovat lekaptak volna a hetvenből, a jó kis alsó fordulati nyomaték is huss, magasabb régiókba költözött. Nem tetszett. Kérdezd Zolee13-at, a nagybanditra tett +1 -1 es hosszabb áttételt, még annál is jól érezhető. De próbáld ki, majd meglátod. Szerintem hacsak nem jársz napi 50-60km-t, semmi rtelme a nyújtásnak.-
Olvasgatva ezt a fogaskerék cserét, rájöttem a tutira!
Ha már úgy elnyúlt a lánc, hogy cserélni kéne, nem szükséges!
Egy vagy két foggal nagyobb lánckerék előre, és máris lehet még pár ezer km-t nyomni a láncba!
Már cserélted a lánckereket vagy csak kiszámoltad?
Azt gondolom azt a 600-650ford/min fordulat csökkenést simán elviseli a motor. Talán előzéskor 2 személlyel előbb kell visszatenni 1-et ,2-őt!
A motor élettartama biztos ezáltal meghosszabbodna,és azt gondolom a fogyasztásnak csökkeni kell pár decit. Majd meglátom!
Az én 600-as Banditám pl. 100 km/h sebességnél, hatos fokozatban kb. 5000-et pörög, 15 fogas első lánckerékkel. Ha az első lánckerék fogszámát 17-re növelem, akkor ugyanilyen tempóhoz mindössze 4365 fordulat társul, az elméleti végsebesség pedig kb. 230 km/h lesz (10.000 ford/perc), amit természetesen soha nem tudna kipörögni, mert nincs benne annyi erő
Köszi,de én gyakorlati oldalról közelíteném meg a témát.
Azt nem tudom,hogy hány foggal kell növelnem az első lánckerék fogszámát. Elég lenne egy,vagy kettő?
Érdeklődnék,van valakinek tapasztalata a hajtás áttételének módosításában? Konkrétabban azt szeretném elérni,hogy csökkenjen a motorfordulat ugyanolyan sebesség esetén legalább 4-500ford/min.
Magyarul gyengíteném a motort,de kevesebbet is forogna.
Pali úr!
Azt szeretném kérdezni,hogy mi a gyújtási sorrendje a Banditnak?1-3-4-2?továbbá a gyújtókábelek be vannak számozva,,,,szemben állva,balról jobbra,hogyan legyen a számozás?normálisan 4-3-2-1?
Meg mindig beköpi a gyertyákat,,,,gondolom a karbit szét kell döntenem,kipucolnom és beállítani az úszó szintet,,,esetleg valami ötlet,hogy miért durrog és nem indul,,,,most vinném szerdán műszakizni,erre szart beindulni pénteken,mikor mentem volna vele egy próbakört,,,kicsit idegesítő
De vagány lett valaki!
Olyan volt 200-nál, mint az enyém 150 környékén.
És ezzel a kis plexivel semmi turbolencia.
Tényleg 2000Ft az ára,szerintem egy próbát meg ér.
Az viszont tuti,hogy 2 fog plusszal a lánc rövid lesz,így csak az 1 fog növelés jöhet szóba.
Cserélni nem azért kell, mert már nem lehet utána állítani!
Ha már úgy elnyúlt a lánc, hogy cserélni kéne, nem szükséges!
Egy vagy két foggal nagyobb lánckerék előre, és máris lehet még pár ezer km-t nyomni a láncba!
Azt gondolom azt a 600-650ford/min fordulat csökkenést simán elviseli a motor. Talán előzéskor 2 személlyel előbb kell visszatenni 1-et ,2-őt!
A motor élettartama biztos ezáltal meghosszabbodna,és azt gondolom a fogyasztásnak csökkeni kell pár decit. Majd meglátom!
Azt nem tudom,hogy hány foggal kell növelnem az első lánckerék fogszámát. Elég lenne egy,vagy kettő?
http://www.gearingcommander.co...
Magyarul gyengíteném a motort,de kevesebbet is forogna.