Én csak annyit mondanék, hogy az európai ember magassága közelebb van a 180cm hez nem mint a japánok a 160-hoz. Az európai motortervezők a szélvédelemnél ezt figyelembe is veszik.
Persze, semmi gond, értjük egymást.
Én ugye konkrétan magamról beszéltem, de tudom, hogy mindenkinek más és más az érzete a motoron, hisz senkinek sem egyforma a testfelépítése, és különböző adottságai.
Mondjuk én örülök, hogy nekem nincsenek ilyen menetszéllel kapcsolatos gondjaim!
A ferdeszemüek gondolhattak volna arra, hogy vannak 160-nál magasabb emberek is. A német, vagy olasz motorokon ez érdekes nem probléma menten már 1-2 vel. Más kérdés, hogy olaszt nem vennék németet meg nemtudok venni.
Elhiszem.Csak 179 cm vagyok és hordószerű felsőtestel.Az a fejidom nem takar ki............ami kitakarna az burgmanon van.Hasalni meg a fejlett TV-néző izom miatt nem szeretek.
Max hajolok picit azt is inkább a 160-nál jelentkező elkönnyült elsőkerék miatt.
Ültem szélvédett meg nem szélvédett motoron.Akkora különbség nincs köztük.Hát senki ne mondja nekem hogy nem éri szél ha idomoson ül.Pont rátereli azt a szelet is a sisakra ami a mellkasomat érné.Azok a batárok amik meg tényleg védenének akkorák mint egy bálna.Kössz nem.
Ha szélcsendet akarnék nem motorra ülnék hanem kocsiba.
Na ezt végképp nem osztom!
Igaz, tuti bennem van a hiba, és a 170-es magasságomban!
Volt két nakedem (Kawa ER-5, M800-as Intruder) de azokról tépett le a szél már 110 után, de a Nagy Bandin még 200-nál is egyenes derékkel tudok ülni különösebb erőfeszítés nélkül, és a fejemet sem akarja letépni a menetszél!
De mint írtam, ez biztos a 170-es Testi hibámból adódik, és egyedi eset!
A Stelviot!
Én ugye konkrétan magamról beszéltem, de tudom, hogy mindenkinek más és más az érzete a motoron, hisz senkinek sem egyforma a testfelépítése, és különböző adottságai.
Mondjuk én örülök, hogy nekem nincsenek ilyen menetszéllel kapcsolatos gondjaim!
Csak nem ér le a lábuk.
Max hajolok picit azt is inkább a 160-nál jelentkező elkönnyült elsőkerék miatt.
Halál komolyan gondolom!
Efelett már kóstolgatott a menetszél!
És hidd el, ezt nem viccből írtam, hanem TAPASZTALATBÓL!
Ha szélcsendet akarnék nem motorra ülnék hanem kocsiba.
Igaz, tuti bennem van a hiba, és a 170-es magasságomban!
Volt két nakedem (Kawa ER-5, M800-as Intruder) de azokról tépett le a szél már 110 után, de a Nagy Bandin még 200-nál is egyenes derékkel tudok ülni különösebb erőfeszítés nélkül, és a fejemet sem akarja letépni a menetszél!
De mint írtam, ez biztos a 170-es Testi hibámból adódik, és egyedi eset!
De szerintem hasznos.