Pénteken mentem rókaszeművel és 1250-nel is. Továbbra is tartom, eddig is nakedes voltam, ezután is az leszek a fejidomnak ilyen méretben inkább optikai szerepe van. Tényleg fog valamit, de nagyon nem érezni a különbséget,a z 1250 meg különösen hatástalan. A fejed meg egy az egyben kint van az orkánban.
ÉS tényleg, most a varaderomon is látom, eszméleten mennyiségű biszbaszból áll egy fejidom, és elég egy sztenderről eldőlés, és hót karc lesz.
Az idom nálam továbbra is "dislike"
Igaz, más fórum, más motor, de ugyanaz a probléma.(Nem én írtam, idézet):
"Hyosung Klub / Hyosung Klub fórum / Re: GT-GV650 Javítási témakörök. Dátum: 2011. május 10. - 12:33:15
Sziasztok! Ma erőt vettem magamon és oly sok találgatás és elmélet után alaposan szétszedtem a NagySas digitális óráját. Tudjátok ... miért állítódik el állandóan az óra? Nos, azért, mert kimerült a benne lévő picuri elem. Eredetileg két kis fémlábbal van beforrasztva a kijelzőpanel hátuljára, könnyű megismerni, mert jobbfajta, áttetsző és hőálló sziloplaszt kupac alatt ücsörög a panelon. Az én elememben már csak 2,48 Volt maradt a 3 Volt helyett. Egy kidobásra ítélt számítógépes alaplapból kiforrasztottam a műanyag elemtartót. Ebben 3 Voltos CR2032-es Lithium elem szokott csücsülni, ami kiválóan megfelel céljainknak. A régi elemről óvatosan lefejtettem a szilot és kiforrasztottam. Az "új" elemtartóra vezetékeket forrasztottam és bekötöttem őket a helyükre, majd ragasztópisztoly segítségével rögzítettem az új kábelvégeket. Az elemtartót gondos szigetelés után szivaccsal nyomtam a ház aljához, hogy ne zörögjön és ne súrlódjon. Összeszerelés után minden tökéletesem működött, a kilométereket nem felejtette el és az óra eddig minden indításnál pontos maradt. A CR2032-es elem jóval több energiát tárol, mint az eredeti gyári, így valószínűleg több évig kitart majd. A legközelebbi cserénél elég lesz csak az elemtartóban kicserélni az elemet, de ha jól sejtem, ez majd csak jó pár év múlva lesz esedékes. Üdv. Steve a Púpos"
ÉS tényleg, most a varaderomon is látom, eszméleten mennyiségű biszbaszból áll egy fejidom, és elég egy sztenderről eldőlés, és hót karc lesz.
Az idom nálam továbbra is "dislike"
A fordulatszámra visszatérve::
Az én gépem (650) 6.ban 5000-5100-at forog 100-nál.
Az áttételt nem bántottam ,minden gyári rajt.
Pedig nem is én voltam a hibás.
Köszi!
Olyat vettem?
Kibújt a szög a zsákbú!
Mé' nem ezzel kezdted?
Lehet nem szép de praktikus!
Legfeljebb nem látszik, mert beépítették, és nem gondoltak rá, hogy cserélni szeretnéd.
Igaz, más fórum, más motor, de ugyanaz a probléma.(Nem én írtam, idézet):
"Hyosung Klub / Hyosung Klub fórum / Re: GT-GV650 Javítási témakörök. Dátum: 2011. május 10. - 12:33:15
Sziasztok! Ma erőt vettem magamon és oly sok találgatás és elmélet után alaposan szétszedtem a NagySas digitális óráját. Tudjátok ... miért állítódik el állandóan az óra? Nos, azért, mert kimerült a benne lévő picuri elem. Eredetileg két kis fémlábbal van beforrasztva a kijelzőpanel hátuljára, könnyű megismerni, mert jobbfajta, áttetsző és hőálló sziloplaszt kupac alatt ücsörög a panelon. Az én elememben már csak 2,48 Volt maradt a 3 Volt helyett. Egy kidobásra ítélt számítógépes alaplapból kiforrasztottam a műanyag elemtartót. Ebben 3 Voltos CR2032-es Lithium elem szokott csücsülni, ami kiválóan megfelel céljainknak. A régi elemről óvatosan lefejtettem a szilot és kiforrasztottam. Az "új" elemtartóra vezetékeket forrasztottam és bekötöttem őket a helyükre, majd ragasztópisztoly segítségével rögzítettem az új kábelvégeket. Az elemtartót gondos szigetelés után szivaccsal nyomtam a ház aljához, hogy ne zörögjön és ne súrlódjon. Összeszerelés után minden tökéletesem működött, a kilométereket nem felejtette el és az óra eddig minden indításnál pontos maradt. A CR2032-es elem jóval több energiát tárol, mint az eredeti gyári, így valószínűleg több évig kitart majd. A legközelebbi cserénél elég lesz csak az elemtartóban kicserélni az elemet, de ha jól sejtem, ez majd csak jó pár év múlva lesz esedékes. Üdv. Steve a Púpos"
De miért kellene a fejidomot fényeztetni, bontóban keresni stb?
Vigyázni kell rá!
Volt csupaszom, többet nem lesz az tuti!
Ha valaki 1x kipróbál naked után egy fejeset, az nem vesz többet csupit!
Mé?
Nem lenen logikus?
De tudod vagy tankolok, vagy nem!
és nem tűnt fel, hogy itt valami kurva nagy gáz van?
10L/100-on, a szokásos ~5L helyet?