Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ha találsz benne elemet, akkor fizetek egy söröt.
Hát egyszer játszotta ezt el utána vittem szerelőhöz h csináljon neki normális fogyasztást mert így nem lehet elmenni motorozni
Kilóméter(idő)óra ügyben mindenkinek köszönöm a választ, ha állandósul a probléma szétszedem és okosabb leszek.
Enyém 3600-ot, az 1250 meg 3200-t ha jól emlékszem
Pénteken mentem rókaszeművel és 1250-nel is. Továbbra is tartom, eddig is nakedes voltam, ezután is az leszek a fejidomnak ilyen méretben inkább optikai szerepe van. Tényleg fog valamit, de nagyon nem érezni a különbséget,a z 1250 meg különösen hatástalan. A fejed meg egy az egyben kint van az orkánban.
ÉS tényleg, most a varaderomon is látom, eszméleten mennyiségű biszbaszból áll egy fejidom, és elég egy sztenderről eldőlés, és hót karc lesz.
Az idom nálam továbbra is "dislike"
Helló!

A fordulatszámra visszatérve::
Az én gépem (650) 6.ban 5000-5100-at forog 100-nál.
Az áttételt nem bántottam ,minden gyári rajt.
Mint volt törött fejidomtulaj egy jót lökött rajtam amikor megtudtam mennyi is az annyi egy renoválásnak.
Pedig nem is én voltam a hibás.
Ezt elmondom neki, hátha megtalálja!
Köszi!
Nem is viccelek!
Olyat vettem?
Na ugyi?
Kibújt a szög a zsákbú!
Mé' nem ezzel kezdted?
Lehet nem szép de praktikus!
Szerintem meg van benne elem.
Legfeljebb nem látszik, mert beépítették, és nem gondoltak rá, hogy cserélni szeretnéd.
Ne viccelj!
Szerintem van.

Igaz, más fórum, más motor, de ugyanaz a probléma.(Nem én írtam, idézet):

"Hyosung Klub / Hyosung Klub fórum / Re: GT-GV650 Javítási témakörök. Dátum: 2011. május 10. - 12:33:15
Sziasztok! Ma erőt vettem magamon és oly sok találgatás és elmélet után alaposan szétszedtem a NagySas digitális óráját. Tudjátok ... miért állítódik el állandóan az óra? Nos, azért, mert kimerült a benne lévő picuri elem. Eredetileg két kis fémlábbal van beforrasztva a kijelzőpanel hátuljára, könnyű megismerni, mert jobbfajta, áttetsző és hőálló sziloplaszt kupac alatt ücsörög a panelon. Az én elememben már csak 2,48 Volt maradt a 3 Volt helyett. Egy kidobásra ítélt számítógépes alaplapból kiforrasztottam a műanyag elemtartót. Ebben 3 Voltos CR2032-es Lithium elem szokott csücsülni, ami kiválóan megfelel céljainknak. A régi elemről óvatosan lefejtettem a szilot és kiforrasztottam. Az "új" elemtartóra vezetékeket forrasztottam és bekötöttem őket a helyükre, majd ragasztópisztoly segítségével rögzítettem az új kábelvégeket. Az elemtartót gondos szigetelés után szivaccsal nyomtam a ház aljához, hogy ne zörögjön és ne súrlódjon. Összeszerelés után minden tökéletesem működött, a kilométereket nem felejtette el és az óra eddig minden indításnál pontos maradt. A CR2032-es elem jóval több energiát tárol, mint az eredeti gyári, így valószínűleg több évig kitart majd. A legközelebbi cserénél elég lesz csak az elemtartóban kicserélni az elemet, de ha jól sejtem, ez majd csak jó pár év múlva lesz esedékes. Üdv. Steve a Púpos"
Nem teccik az idom na.
Jól van na, nem úgy értettem!
De miért kellene a fejidomot fényeztetni, bontóban keresni stb?
Vigyázni kell rá!
Ja............bár nem baj.Legalább nem kell cserélni,fényezni,bontóba szaladgálni.
Na az má' az ő baja!
Dehogynem.
Nem véletlenül vettem fejidomosat!
Volt csupaszom, többet nem lesz az tuti!
Ha valaki 1x kipróbál naked után egy fejeset, az nem vesz többet csupit!
Próbáld meg egy olyan csupasz gépen mint az enyém, ahol deréktől felfele tép a szél
Én 90-140 között motorozom, az út túlnyomó részében. Hogy melyik sebességben, azt a környezet adja meg.
Nem tom, én csak a pontosság kedvéért írtam, hogy kettőnk alatt.
Mé?
Nem lenen logikus?
Nem tok englisül, de sejtem mit idéztél!
De tudod vagy tankolok, vagy nem!
A kettőnk alatt mit jelent? NEked is kevesebbet forog 150-nél, ha egyedül mész?
14L 140km-en?

és nem tűnt fel, hogy itt valami kurva nagy gáz van?
10L/100-on, a szokásos ~5L helyet?