Nyitott sisakban, lehajtott plekóval szoktam 200/210-et menni, egyenesen ülve 2 személlyel.
Szerintem nem nagy gáz.
Lefekve szerintem a 250 vagy több sem lenne gáz rajta.
A Nagy Bandiban ez a lyuk ami a tank betöltő nyílása mellet van, az a benzin túlfolyó, ha túl sokat tankolnánk bele.
A múltkor középállványom csurig tankoltam.
Aztán odébb toltam, és letettem oldal sztenderre.
Mire kifizettem, rendes kis tócsa volt alatta benyából!
Egyből elkapott a harci idegesség, hogy ez vajon mitől van.
Hát attól.
A túlfolyótól!
Szal ne tankoljátok csurig, vagy ha igen, ne tegyétek oldal sztenderre!
Huh, amikor ezeket a fordulatszámokat olvasom..... Nem csodálom, hogy a kis köbcentisek szétpörögnek. Az 500-as robim 7500-nál ment 160-at, 8-9e-nél a nagybandit 240 környékére saccolom...... 9500-nál piros, szerintem ott a 260-as végsebesség ami véleményem szerint bőven sok.
Én még csak 200-ig húztam el neki, de nem hasaltam le, egyenesen ültem. Kibírható, de csak rövidebb távon, persze ha edzi az ember a karját, nyakát akkor nincs gond. Ja és jó sisak is kell(ene) hozzá
sziasztok!
köszönöm a segítségeteket! Így már legalább tudom merrefelé kell keresgélnem a próblémát! Remélem sikerül megoldani valahogy ezt a dolgot mert kicsit gázos a dolog mikor nagyobb átlagot akarnék menni tempoba aztán motor meg nem akarja
Én a Tescoban szoktam venni injektortisztító adalékot. Egy flakon 60 liter benzinhez való, de én nem szoktam vele szarozni, egy teli tankba beborítom az egészet, nem pancsolok vele. Kb.5-10e km-ként szoktam megcsinálni, mikor hogyan jut az eszembe.
Szerintem kínjukban mondták. Nem túláramkor, hanem annak hiányában megy el az óra. Valamiért elmegy egy pillanatra a villany, amit sajnos sokminden okozhat. Kontaktos csatlakozó, eltört vezeték, a biztosítékja nem érintkezik, vagy akár megrepedt az órának a NYÁK panelje (pl. egy eséskor).
Ennyivel simán megyünk egy túra során, szinte végig ahol lehet.
Én nem érzem olyan nagyon soknak.
Annál is inkább, mert 200-tól 2 személlyel már nem gyorsul olyan hipp-hopp.
Szerintem nem nagy gáz.
Lefekve szerintem a 250 vagy több sem lenne gáz rajta.
A múltkor középállványom csurig tankoltam.
Aztán odébb toltam, és letettem oldal sztenderre.
Mire kifizettem, rendes kis tócsa volt alatta benyából!
Egyből elkapott a harci idegesség, hogy ez vajon mitől van.
Hát attól.
A túlfolyótól!
Szal ne tankoljátok csurig, vagy ha igen, ne tegyétek oldal sztenderre!
Mindenhol azzal kezdték, hogy azt megkeressék!
Enyém az idegbajós ilyen szempontból 16.000nál tilt
Most feleannyit eszik! 5 lityot 100on
köszönöm a segítségeteket! Így már legalább tudom merrefelé kell keresgélnem a próblémát! Remélem sikerül megoldani valahogy ezt a dolgot mert kicsit gázos a dolog mikor nagyobb átlagot akarnék menni tempoba aztán motor meg nem akarja