"van egy lyuk a tank betöltőnyílás mellett ami a tankban egy fém csővel folytatódik és a tank alján egy csöcsbe végződik! Ezen a csöcsön pedig egy műanyag cső van ami csak úgy szabadon van elvezetve valamerre! Azt akarom kérdezni, hogy szerintetek is ez felelhet a tankba kialakuló vákuumért?"
Az elvileg arra van, hogy a tanksapka melletti résen bekerült víz (mosáskor/esőben) ki tudjon folyni, ne a tankba menjen. Nem hiszem, hogy az lenne a gond, de azért próbáld ki, hogy átjárható-e a cső. Fújj bele, nincs-e eldugulva.
Lehet, hogy azon keresztül szívja be a tank a levegőt, nem tudom, hogy pontosan hogyan műxik. Valószínű az van, amit Pali mond, hiába cseréled a főfúvókákat, csak hamarabb fogja kiszívni. Nálad a karbiba befele nem megy elég gyorsan, azt kell orvosolni. Hogy ez mitől van, azt kell megvizsgálni. Vagy dugulás, vagy vákuum-probléma, amit szintén dugulás okozhat. Esetleg túl kis keresztmetszetű tűszelep, nem főfúvóka.
Szia Karesz!
Van benne gombelem? Csak azért kérdezem, mert amikor eddig kivettem belőle az aksit, mindig újra kellett állítani, ezért gondoltam, hogy nincs benne.
Barátom PanEuropa-ja ugyan ezt csinálja.
Több szakember is nézte, nem tudják kitalálni az okát.
Azt mondták neki, hogy hirtelen "túl áramnál" nullázódik le!
Ezt nem egészen értem, de szerintem itt valami félreértés lesz.
Ha kevés a benzin a karbiban és ezért elpárolog, akkor lehet akármekkora főfúvókád, mert semmi köze az úszóházban lévő benzinszinthez a főfúvókának. Ha kevés az anyag akkor első körben magasabbra állított úszószinttel lehet próbálkozni.
Ha nagyobb főfúvókát raksz akkor azon még több benzin megy át, ezért még hamarabb elfogy a benzin az úszóházból.
Én mindenképp a bejövő benzin mennyiségénél piszkálódnék, tanktisztítás, benzincsap tisztítás, karbi pucolás.
Szép estét Banditák!
Tegnap este azt vettem észre, hogy a műszerfalon rossz időt mutat az óra. Azt hittem, hogy valaki babrálta. Beállítottam és ma motorozás közben azt vettem észre, hogy 1 óra 01 percet mutat, megint elállítódott. Az aksi jó fogalmam sincs mi lehet a gond. Ha valakinek van 5lete szívesen veszem.
Blue_Daty kösszi akkor már eztis tudom
Zöldi elég egy 1.5-2 kmer nyelezés keményen és máris elkezd torgyogni lassulni! De az az érdekes mikor megvettem a motort az anyag teljesen rá volt állítva és akkoris csinálta ezt v annak semmi köze hozzá? akkor 14 liter benya 140 km-re volt elég kb! Akkor csak úgy tudom megoldani a problémát hogyha fuvókákat nagyobbra cserélem :/:S
Nekem a TZR125F-nél volt ilyen.
Felforrósodik a motor, és már a karbiban elpárolog a benzin.
Kuplung be....."léghűtés"......és mire lelassultam 50-re újra indult a gép.....
Vákuum a hegyi levegőben lehetséges ha ott is cibálod a száját.
Hiszen levegőritka közegben motorozzol, vagyis mindenhonnan erőteljesebben szív.
Cimbora a horvát pályán - fent a hegyekben van egy Griffen vagy mifene kút - alig bírta kinyitni az 1600-os cruiser tanknyilását...
AZ vákuum.....
Az elvileg arra van, hogy a tanksapka melletti résen bekerült víz (mosáskor/esőben) ki tudjon folyni, ne a tankba menjen. Nem hiszem, hogy az lenne a gond, de azért próbáld ki, hogy átjárható-e a cső. Fújj bele, nincs-e eldugulva.
Lehet, hogy azon keresztül szívja be a tank a levegőt, nem tudom, hogy pontosan hogyan műxik. Valószínű az van, amit Pali mond, hiába cseréled a főfúvókákat, csak hamarabb fogja kiszívni. Nálad a karbiba befele nem megy elég gyorsan, azt kell orvosolni. Hogy ez mitől van, azt kell megvizsgálni. Vagy dugulás, vagy vákuum-probléma, amit szintén dugulás okozhat. Esetleg túl kis keresztmetszetű tűszelep, nem főfúvóka.