Tizensok kisbanditostól hallottam, létező jelenség. Nagy tempót mász tartósan- értsd 140+- és rövid idő után elkezd rángatni, mint mikor kifogy a benzin. Ezt néhányan nagyobb főfúvókával orvosolták
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy hallottam több kisbandittal kapcsolatba meg tapasztaltam is, (250esről lévén szó) hogy nagy sebességnél kiszívja a karbikból az anyagot és megáll a motor! Én most megnéztem a tankot és van egy lyuk a tank betöltőnyílás mellett ami a tankban egy fém csővel folytatódik és a tank alján egy csöcsbe végződik! Ezen a csöcsön pedig egy műanyag cső van ami csak úgy szabadon van elvezetve valamerre! Azt akarom kérdezni, hogy szerintetek is ez felelhet a tankba kialakuló vákuumért? Ha igen mit tudok vele kezdeni, hogy megoldjam ezt a vákuum témát, és ne szívja ki a karbikból az anyagot?! vagy van erre vmi megoldás? ha valaki találkozott már ilyennel és meg tudta csinálni örülnék ha tudna segíteni, de mindenkinek várom a javaslatait! Előre is köszönöm! Üdv: Jani
Jól mondod nyilván csak egy irányba távozhat.
Lehet ennek az adaléknak a hatására oldotta fel még jobban a lerakódást és ezért történt meg az eset.
A jobbik oldala, hogy legalább ki lesznek takarítva a karbik.
Azért köszi a segítséget.
Szép napot.
Citromos lett, sárga színű. Volt még fehér, oszt' annyi. A vidék átka. Semmit nem lehet kapni. 3 napja kétkomponensű purhabot kergetek, kb. 10 helyen voltam. Ahol esetleg hallottak róla, hogy létezik, ott sincs.
Én sem hiszem, hogy kárt tenne a karbiban, de a hatékonysága felől azért vannak kétségeim Feloldja a koszt a karbiból? és hova teszi? Nyilván bemegy a motorba, ez nem épp optimális megoldás, ráadásul egy tűszelepbe akadt piszkot nem pucolni csak a kifújás.
Még a munka, élvezet satöbbihez:
Részemről, ha olyan távokat kéne motorozni melóba, mint itt páraknak, én is motorral mennék, még ha autópálya is. MErt motorozni szerintem bárhol jobb- havat meg durva mínuszokat kivéve- mint autózni, repülni, buszozni vagy vonatozni.
Az meg, hogy az ember napi bejáráshoz költséget optimalizál, szerintem tök normális. Én például azért vettem a robogót. Minden költségével együtt is termeli a pénzt a BKV bérlethez képest. Az az 5km egyenes meg marha élvezetes minden nap amúgy kocsival gyorsabban beérek
Drága Hobi? Na ezért nem vagyunk egyformák! A motorozás örömei nem a munkába járás, hanem egy Transz fogarasi túránál kezdődik. Éves szinten beletekerek 20-ezret. Én igen is meggondolom ennyi levezettet kilóméternél, hogy hogyan használjam a gépet! Nem hétvégi motorozásról vagy adrenalin szit karbantartásáról szól! Nekem ez munka eszköz + imádok motorozni! Azt meg hogy lámpától lámpáig szabályzásig forgassák a motort az élvezetek miatt, aztán akkorát fékez, hogy alig tud megállni ám tegye. Azért el kel hogy mondjam ha megyünk túrára, én szoktam elől menni a navigáció miatt, és mikor megállunk piheni mindig azt mondják a haverok hova sietek!
Ott a pont Scotty!
Ha már lúd, legyen kövér! Én is csak hobbira használom, ritkán van időm ráülni, viszont ha ráülök minden pillanatát élvezem. Ha nem optimálisak a körülmények inkáb el sem indulok. a banditát azért imádom, mert majdnem azt tudja mint a sportgépek, csak Én kényelmesen ülök és nem szenvedek rajta, ha nem billiárd asztalon motorozunk.
Nézd én jelenleg sopron bécs minden nap 120km pályán. Próbáltam 130-160 között eredmény 6,5-7 lityi . Jelenleg 120 körűl megyek igy igaz bukok kb 8-10 percet DE simán megyek a forgalommal , előzőm a tehetkocsikat stb. A fogyasztás bőven 6 alatt. Ez muszálynem szarrágóság, munkába járni kell. Ha a hobbiról van szó akkor nem az anyagiak számítakak , ha nem a jó érzés. A motorozás kinek erről , kinek arról ,kinek mindkettőről szól .
Tudnátok nekem mondani valamit erről a gumiról BRIDGESTONE BATTLAX BT 021.
Megérie vagy nem?