Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!
Tudnátok nekem mondani valamit erről a gumiról BRIDGESTONE BATTLAX BT 021.
Megérie vagy nem?
Tizensok kisbanditostól hallottam, létező jelenség. Nagy tempót mász tartósan- értsd 140+- és rövid idő után elkezd rángatni, mint mikor kifogy a benzin. Ezt néhányan nagyobb főfúvókával orvosolták
Kiszívja..................csak nem a karbikból.
Szia Jani!

Életemben nem hallottam olyat, hogy ha gyorsan mész, kiszívja "valami" a karbikból a naftát!
Szia!

Nem hiszek a "csodaszerekben", és nem is használok ilyesmit!
Vidék?
Na akkor te még nem próbáltál Izsófalván 11.00 után pl kenyeret venni!
Sziasztok!
Olyan kérdésem lenne, hogy hallottam több kisbandittal kapcsolatba meg tapasztaltam is, (250esről lévén szó) hogy nagy sebességnél kiszívja a karbikból az anyagot és megáll a motor! Én most megnéztem a tankot és van egy lyuk a tank betöltőnyílás mellett ami a tankban egy fém csővel folytatódik és a tank alján egy csöcsbe végződik! Ezen a csöcsön pedig egy műanyag cső van ami csak úgy szabadon van elvezetve valamerre! Azt akarom kérdezni, hogy szerintetek is ez felelhet a tankba kialakuló vákuumért? Ha igen mit tudok vele kezdeni, hogy megoldjam ezt a vákuum témát, és ne szívja ki a karbikból az anyagot?! vagy van erre vmi megoldás? ha valaki találkozott már ilyennel és meg tudta csinálni örülnék ha tudna segíteni, de mindenkinek várom a javaslatait! Előre is köszönöm! Üdv: Jani
Hello Pali79.

Jól mondod nyilván csak egy irányba távozhat.
Lehet ennek az adaléknak a hatására oldotta fel még jobban a lerakódást és ezért történt meg az eset.
A jobbik oldala, hogy legalább ki lesznek takarítva a karbik.
Azért köszi a segítséget.
Szép napot.
Esetleg akkor ha már valaki cserélt a karbiban O gyűrűket és az nem bírta.....
Azért köszönöm, jövő héten okosabb leszek...
üdv.
Sziasztok. Állitolag létezik valami adalék amit a benzinbe kell tenni, és az csökkenti a karburátorban a lerakodás lehetőségét. Mit hallottatok erről?
Citromos lett, sárga színű. Volt még fehér, oszt' annyi. A vidék átka. Semmit nem lehet kapni. 3 napja kétkomponensű purhabot kergetek, kb. 10 helyen voltam. Ahol esetleg hallottak róla, hogy létezik, ott sincs.
Én sem hiszem, hogy kárt tenne a karbiban, de a hatékonysága felől azért vannak kétségeim Feloldja a koszt a karbiból? és hova teszi? Nyilván bemegy a motorba, ez nem épp optimális megoldás, ráadásul egy tűszelepbe akadt piszkot nem pucolni csak a kifújás.
És még válazst6sz is többféle illat közül!
Még a munka, élvezet satöbbihez:
Részemről, ha olyan távokat kéne motorozni melóba, mint itt páraknak, én is motorral mennék, még ha autópálya is. MErt motorozni szerintem bárhol jobb- havat meg durva mínuszokat kivéve- mint autózni, repülni, buszozni vagy vonatozni.
Az meg, hogy az ember napi bejáráshoz költséget optimalizál, szerintem tök normális. Én például azért vettem a robogót. Minden költségével együtt is termeli a pénzt a BKV bérlethez képest. Az az 5km egyenes meg marha élvezetes minden nap amúgy kocsival gyorsabban beérek
Nehezen tudom elképzelni, hogy valami, amit karbikhoz ajánlanak, kár tegyen bennük...
Bátya, fél hétre járok És a péntek ksz. szerint egy órával rövidített
Drága Hobi? Na ezért nem vagyunk egyformák! A motorozás örömei nem a munkába járás, hanem egy Transz fogarasi túránál kezdődik. Éves szinten beletekerek 20-ezret. Én igen is meggondolom ennyi levezettet kilóméternél, hogy hogyan használjam a gépet! Nem hétvégi motorozásról vagy adrenalin szit karbantartásáról szól! Nekem ez munka eszköz + imádok motorozni! Azt meg hogy lámpától lámpáig szabályzásig forgassák a motort az élvezetek miatt, aztán akkorát fékez, hogy alig tud megállni ám tegye. Azért el kel hogy mondjam ha megyünk túrára, én szoktam elől menni a navigáció miatt, és mikor megállunk piheni mindig azt mondják a haverok hova sietek!
Ok, ok. Csak az S100 jobban bevált valakinek, de akkor maradok a Cif-nél, azt biztosan kapok helyben is.
Olyan is van, aki csak minden második pénteken dolgozik.
Holnap nem.
Csörögj rám induláskor, és megmondom, megyek-e. Lesznek itt munkások, és ha végeznek, akkor felmegyek.
És hogy megyek-e egy kört? Kettőt is!
Én is éppen így vagyok vele!
Ott a pont Scotty!
Ha már lúd, legyen kövér! Én is csak hobbira használom, ritkán van időm ráülni, viszont ha ráülök minden pillanatát élvezem. Ha nem optimálisak a körülmények inkáb el sem indulok. a banditát azért imádom, mert majdnem azt tudja mint a sportgépek, csak Én kényelmesen ülök és nem szenvedek rajta, ha nem billiárd asztalon motorozunk.
Jó neked, hogy Bécsben dolgoz6sz!
Nézd én jelenleg sopron bécs minden nap 120km pályán. Próbáltam 130-160 között eredmény 6,5-7 lityi . Jelenleg 120 körűl megyek igy igaz bukok kb 8-10 percet DE simán megyek a forgalommal , előzőm a tehetkocsikat stb. A fogyasztás bőven 6 alatt. Ez muszálynem szarrágóság, munkába járni kell. Ha a hobbiról van szó akkor nem az anyagiak számítakak , ha nem a jó érzés. A motorozás kinek erről , kinek arról ,kinek mindkettőről szól .