hello zöldi.
köszönöm a gyors vélaszt, remélem igazad lesz, mert sokkal komolyabbnak tűnt előtte.
használtam nem olyan rég karbitisztító adalékot, az nem tehetett kárt a gumi részében esetleg?
Én megmondom. Retek került a tűszeleped ülékébe, a tűszelep pedig kitámaszt, ezért dől a benzin. B lehetőség, hogy megkopott a hegye, de ez nem valószínű, mert gumihegyű van benne. Egy takarítás megoldja.
Sziasztok Urak.
Egy kérdésem lenne:
Tankoltam a kagylós kúton és miután kifordultam elkezdett rángatni, félreálltam, megnéztem a gyertyát, hát az egyiket beköpte.
Kicseréltem hazamentem , leengedtem a benzint, raktam bele normálisat, beindult.
Viszont másnap indítanám be és zakatolva indul, a 3-4 karbiból pedig dől a benzin, olyan mintha szívató melegen rá lenne húzva teljesen, úgy jár a motor.
Van valakinek valami elképzelése, hogy mitől.
Szétszedve jövő héten lesz a karbisor, esetleg járt már így valaki, tudjátok mi lehet a gond?
Előre is köszi!
Arra céloztam, hogy mivel nekem úgy tűnik egyáltalán nem használod ki a motorozás igazi örömeit, így nincs is értelme. Veszély alatt értem úgy általában a motorozást, ezt ugyebár nem kell kifejteni. De mindegy, ha neked így jó, akkor csináld
Nekem ez az egész egy drága hobbi, igazi élvezettel. Jelenleg megtehetem, de ha majd arra kell figyelnem, hogy ne kopjon a gumi, vagy ne egyen sokat a gép, akkor már megette a fene az egészet és abbahagyom.
Én most így mentem.Kocsival......................minden sebességhatárt betartva.Sajnos most spór van a gyorshajtás miatt.Letornáztam a kicsi fogyiját 6,8-ra.
Tény hogy ez a sebesség viszont önveszélyes.Majdnem elaludtam az unalomtól.Úgyhogy nem csinálom többet.
Nem tudom, miért erőlteted ezt az S100-at!
Most takarítottam le tükör fényesre a leömlőket a CIF nevű csodaszerrel.
Volt rajta kis fekete beégés, kis ráégett kátrány, aszfalt, meg ez az, de mindent maradéktalanul lehozott egy darab dörzsire nyomva!
Láncot egyénileg kezelem.
Benzinnel, vagy petróva - ami van itthon - lemosom a fogaskerékről a ráragadt poros olajat, aztán minezt a láncról egy száraz puha ronggyal letörlöm, és ez után minden egyes láncszemet beoljajozok alulról/felülről/mindkét oldalról, és természetesen a láncszemek között!
Eltart egy ideig, de így legalább tuti, hogy mindenhová megy olaj, mert abban nem vagyok biztos, hogy a spray-vel 100%-osan be tudom fújni mindenhol!
Milyen veszélynek! Tudtommal a bandit nem a száguldásról szól, ha száguldozni akarnék akkor vennék egy gigszert és pályáznék egyet! Közút kizárva! És nem szoktam lassan menni csak lendületesen tolakodva előre. Egyébként meg kis családom minden túráról vagy munkából haza vár! Én is le tudnám a gumát gajalni 10-ezer kilóméter alatt. Nem teszem! Hisz egy gumi szet 70-ezer HUF és a mai kereseti lehetőségek mellet meggondolom hogy húzom a gázt!
köszönöm a gyors vélaszt, remélem igazad lesz, mert sokkal komolyabbnak tűnt előtte.
használtam nem olyan rég karbitisztító adalékot, az nem tehetett kárt a gumi részében esetleg?
Egy kérdésem lenne:
Tankoltam a kagylós kúton és miután kifordultam elkezdett rángatni, félreálltam, megnéztem a gyertyát, hát az egyiket beköpte.
Kicseréltem hazamentem , leengedtem a benzint, raktam bele normálisat, beindult.
Viszont másnap indítanám be és zakatolva indul, a 3-4 karbiból pedig dől a benzin, olyan mintha szívató melegen rá lenne húzva teljesen, úgy jár a motor.
Van valakinek valami elképzelése, hogy mitől.
Szétszedve jövő héten lesz a karbisor, esetleg járt már így valaki, tudjátok mi lehet a gond?
Előre is köszi!
Nekem ez az egész egy drága hobbi, igazi élvezettel. Jelenleg megtehetem, de ha majd arra kell figyelnem, hogy ne kopjon a gumi, vagy ne egyen sokat a gép, akkor már megette a fene az egészet és abbahagyom.
Pont holnap? Mikor? Otthon leszek, talán 3ra ki tudnék menni leghamarabb...
Ja, holnap lesz kis lepence meló után. Hm?
Tény hogy ez a sebesség viszont önveszélyes.Majdnem elaludtam az unalomtól.Úgyhogy nem csinálom többet.
Most takarítottam le tükör fényesre a leömlőket a CIF nevű csodaszerrel.
Volt rajta kis fekete beégés, kis ráégett kátrány, aszfalt, meg ez az, de mindent maradéktalanul lehozott egy darab dörzsire nyomva!
Láncot egyénileg kezelem.
Benzinnel, vagy petróva - ami van itthon - lemosom a fogaskerékről a ráragadt poros olajat, aztán minezt a láncról egy száraz puha ronggyal letörlöm, és ez után minden egyes láncszemet beoljajozok alulról/felülről/mindkét oldalról, és természetesen a láncszemek között!
Eltart egy ideig, de így legalább tuti, hogy mindenhová megy olaj, mert abban nem vagyok biztos, hogy a spray-vel 100%-osan be tudom fújni mindenhol!
keresés: "S100 FÉNYES POLÍROZÓ"
Nem vagyok biztos, de szerintem ez lesz az.
Olvass vissza a fórumon, minden hónapban idetéved valaki, akinek kivesézzük a témát!